Eindelijk erachter gekomen dat de warmloopregelaar niet goed is. Toen ik de aanvoerleiding van de warmloopregelaar los had en de auto startte liep deze ineens stukken beter. Mijn warmloopregelaar is er een met een vacuumaansluiting boven op de warmloopregelaar. Het kan dan volgens mij aan twee dingen liggen dat de warmloopregelaar niet goed werkt. Ten eerste is het vacuum wel goed? En ten tweede is het bimetaal in de warmloopregelaar wel goed? Heeft iemand enig idee hoe ik een van deze twee problemen kan uitsluiten? Het nummer van deze warmloopregelaar is 0 438 140 009.
Bijlagen:
S8001798.JPG [ 177.15 KiB | 802 keer bekeken ]
S8001796.JPG [ 176.58 KiB | 802 keer bekeken ]
06 jun 2010 10:19
cabrio wim
Re: Warmloopregelaar kapot
Denk dat beste gewoon vervangen is.
06 jun 2010 11:29
phaedra
Beste,
Ik zit juist met het zelfde probleem, de vacuumslang die aan de WUR is aangesloten is van mijn afgekoppeld en opgestopt van de vorige eigenaar. De motor draait niet zo mooi als ik dat terug koppel, nogthans heb de controle gedaan van benzinedruk in koude en warme toestand van de motor en alles was juist.Ik ben er toch van overtuigt dat de WUR de benzinedruk regeld of heb ik het mis? Graag wat info ?
06 jun 2010 22:41
Fonzie
75er 911S 2.7 Targa (USA)
Kort gezegd regelt deze WUR de druk op de injectoren. Dit gebeurd door de retour naar de tank meer of minder open te zetten. Dit gebeurd weer door de temperatuur van de WUR en het gevraagde vacuum op de slang. In koude toestand is de retour naar de tank vol open. In warme toestand regelt deze zodoende af dat de retour naar de tank minder open staat. Eigenlijk is de WUR continu aan het afregelen, dit in tegenstelling tot de koudestartklep. Maar om zo'n ding zonder te onderzoeken te gaan vervangen vind ik toch wel een beetje duur (210 euro), dan weet ik liever eerst zeker of het vacuum goed functioneert.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum