Auteur |
Bericht |
wiredgenius
|
Re: Porsche meets Corvette 2010
Zet mij er maar tussen als een 'misschien' en ik kom gewoon met de 911 C2 (993) langs ... Klinkt in elk geval erg gezellig als ik alle (relevante) reacties terug lees ...
|
24 mei 2010 22:19 |
|
|
cllinrev
Nieuwerkerk a/d Ijssel
|
Heb er zin in! duurt niet meer al te lang en hoop een gezellige dag mee te maken ! Groetjes,
_________________________________________ Cllinrev & Bjorn221 Collin & Bjorn
|
25 mei 2010 14:37 |
|
|
bjorn221
Capelle aan den ijssel
|
Ik zal samen met Collin weer aanwezig zijn heb er zin in
_________________________________________ Bjorn221 & Cllinrev Bjorn & Collin
|
25 mei 2010 19:23 |
|
|
LEKO
Corvette C4 cabrio 1986
Corvette C5 Z06 2002
Camaro LT-1 1980Bruinisse
|
De nieuwe aanmeldingen weer bij de lijst gevoegd het aantal zit al rondom de 70 auto's
Leen
_________________________________________ www.lekocar.nl
|
28 mei 2010 22:35 |
|
|
Omiel
niet meer: Boxster S
maar wel: Jaguar XKRGemert
|
Als alles meezit heb ik de dag ervoor de Boxster ingeruild tegen een Jaguar XKR dus kom ik daar mee langs. Dus zet mij maar op de lijst a.u.b. als er nog plek is.
_________________________________________ Broem broem
|
31 mei 2010 22:24 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Ik zal er ook zijn om plaatjes te schieten. Kan zijn dat ik met Harry911 mee rijdt of dat ik zelf met de M3 kom....
|
31 mei 2010 22:52 |
|
|
pasC4
|
beste, Ok ik/wij zullen van de partij zijn. je kan ons op de op de lijst zetten. weet nog niet met welke wagen...964C4 als het slechter weer is of anders de 911T of 924 turbo.... Tot zondag. pascal
|
31 mei 2010 23:04 |
|
|
LEKO
Corvette C4 cabrio 1986
Corvette C5 Z06 2002
|
Aangezien de meeting al aan staand weekend is nog even een huishoudelijke mededeling voor de inwendige mens
Gezien het mooie aantal aanmeldingen, hebben de restaurants gevraagd, vooraf zelf te reserveren als U gebruik wilt maken van hun, speciaal voor deze dag samengestelde menu’s.
De menu’s van de restaurants zien er als volgt uit:
Restaurant “ ’t Kombuis”: 0111-481271 Ferrari rood menu: • Tomatensoep • Kalfs-entrocote met kruidenboter • Aardbeienijs 20,00 euro Of Corvette Plate: • Schnitzel met friet en sla 12,75 euro
Restaurant “De vrienden van Bru”: 0111-481133 Porsche meets Corvette menu Soep van de dag of Mandje stokbrood met knoflookboter en olijven Kalfsoester met gebakken champignons of Verse in roomboter gebakken slibtong ( 3 stuks) Verse Aardbeien met slagroom of Coupe Kaatje Mossel 27,50 euro Bij cafetaria De Koaje hoeft U vooraf niet te reserveren. Hier kunt U terecht voor de volgende aanbieding: Middel Friet met Fritessaus & Kibbeling met Saus 5,50 euro
Zoals U ziet voor ieder wat wils. Aangezien de restaurants een beperkt aantal zitplaatsen hebben, adviseren we te reserveren, om teleurstellingen te voorkomen.
Voor de lunch hoeft niet gereserveerd te worden. Hiervoor kunt U terecht bij ’t Kombuis en bij de Koaje.
Leen & Ivonne Kostense
|
03 jun 2010 21:18 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
En een Porsche-menu? Kartoffelsalade Schitzel en Bratwurst Apfelstrudel Weggespoelt met een heel groot glas koud bier (Bitte ein Bitt)
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
04 jun 2010 12:06 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Porsche menu is pommes currywurst mit Bier
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
04 jun 2010 14:32 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Mijn Porsche staat in de garage, alleen helaas niet mijn garage dus ik kan er niet bij zijn.
_________________________________________ Racefun events
|
04 jun 2010 15:42 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Doen er dit jaar eigenlijk ook nog echt snelle Porsches mee met de sprint, of gaat het PF het afleggen tegen de Corvettes?
|
04 jun 2010 16:11 |
|
|
LEKO
Corvette C4 cabrio 1986
Corvette C5 Z06 2002
|
We gaan geen discussies voeren over snel of niet snel, de stand is voorlopig nog 2-0 voor Porsche over de laatste 2 meetingjaren. We hebben al wel een snelle Corvette voor dit jaar, als hij komt, en mogelijk doen er ook nog "andere" auto's mee aan de sprint. Wie weet welke eigenaar de beste voertuig controle heeft en de snelste tijd neer zet. De snelste tijd hoeft niet altijd persé door op papier de snelste auto neergezet te worden. Tevens is het ook leuk om de wat oudere auto's te zien rijden ondanks dat ze misschien minder snel zijn.
Het deelnemers aantal aan de meeting ligt rond de 80 auto's er kunnen er maximaal 15 mee doen aan de sprint. We hopen een zo leuk en eerlijk mogelijk keuze hier in te maken.
Leen
|
04 jun 2010 19:32 |
|
|
drknauf
|
maby red ik het niet morgen kweet het nog niet
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
05 jun 2010 23:24 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
het was wel erg nat tijdens de rit, en niet alleen buiten helaas....
Ik heb nu wel een aardig idee van wat ik tegen het binnendruppelende water kan doen, dus da's positief.
Tijdens de rit ben ik er tussenuit geknepen. Ik zag het niet meer zitten om nog een hele rit al te maken, en dan ook nog eens naar huis te moeten in de regen. Tijdens de rit terug klaarde het op Het viel dus wel mee.
Degenen die zich met de organisatie hebben bemoeid, Bedankt! Ik vond het top. Jullie konden er ook niets aan doen dat mijn auto niet tegen regen bestand is.
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
06 jun 2010 17:26 |
|
|
Mark Nauta
|
Was gezellig heren!! Helaas meer Corvette's dan Porsche's, zeker tijdens het sprintjetrekken. Desondanks prima opkomst en leuke meeting. Organisatie bedankt! @ De fiscalist. Hier was het allemaal nog mooi :
|
06 jun 2010 17:35 |
|
|
rswartz
's-Gravenhage
|
Leen en echtgenote, hartelijk dank voor de gezellige- en weer goed georganiseerde dag. Jammer van het weer maar ja dat hebben we niet in de hand. Groetjes Rob Swärtz
_________________________________________ 'Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today' 911 (964 c2) Chevrolet Silverado 2500 HD 6,6 Ltr Duramax Diesel-engine
http://www.hilitemusic.nl http://photobucket.com/rswartz
|
06 jun 2010 18:19 |
|
|
RG996
N-H
|
Het was zeker goed georganiseerd Ik had echter wel wat meer Porsches verwacht, zeker als ik de aanmeldingslijst zie op pagina 1. En ook jammer dat de snellere onder ons niet waren vertegenwoordigd tijdens de sprints. Ondanks het weer een topmiddag gehad, en weer met wat nieuwe forummers kennis gemaakt. @MarkNauta, nog wat pics van de blauwe 996? @rswartz, leuk je weer gezien te hebben gr Ricky Gopie
|
06 jun 2010 18:41 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ik ging net weg toen jij aankwam RG... jammer dat ik je net gemist heb. Gelukkig was ik wel weg voor het écht ging regenen. Verder leuke rustige meeting op een mooie (foto) lokatie. Heb dus niet de rit meegereden; sprinten op een nat wegdek zonder TC was toch niks geworden
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
06 jun 2010 18:48 |
|
|
RG996
N-H
|
Klopt Marc, ik dacht eerst dat ik verkeerd reed. Jammer idd.
Gelukkig was het tijdens de sprints droog.
|
06 jun 2010 18:51 |
|
|
BigNick
XKR Coupé
|
Leen en iedereen die het mee heeft georganiseerd.
Bedankt !!!
Wij hebben een super dag gehad en heerlijk genoten.
|
06 jun 2010 19:56 |
|
|
Hans
ex 911 3.2 targa /ex 964 c2/ 996 4shoorn (nh)
|
Hallo beste forummers, Ja de eer is gered, heb de derde plaats nog kunnen meenemen. Een leuke dag gehad, en weer nieuwe mensen leren kennen. Leen en wederhelft, bedankt voor een gezellige dag en een goed georganiseerde meeting, Jammer van het weer maar ja dat is niet anders. Groetjes Hans
_________________________________________ Alle hoop, ook de valse, is beter dan geen hoop..:D Een ongeluk zit in een klein hoekje, het geluk zit in de rest
http://www.monchhoutbewerking.nl/ Bezoek monchdakkapellen!
|
06 jun 2010 20:03 |
|
|
AceCorvette
Corvette '91 C4 conv Turqoise Corvette '00 C5 conv Nassau Blue
|
Het was een leuke dag en de koffie op de verzamel plaats was prima Toch nog even een beetje kunnen spelen op de snelweg was ook mooi (gelukkig waren er geen flitsers daar ) Het was inderdaad wel een ander gezicht toen we aan kwamen met meer Corvette's dan P's maar dat mocht de pret niet drukken. Thanks voor de leuke dag die we samen gehad hebben. Leen & Yvon bedankt voor het regelen van deze leuke dag.
|
06 jun 2010 20:12 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
Na de sprint richting huis gegaan. Nog inde file gestaan 18.00 pas thuis Allen bedankt . heerlijke kleine bochtige weggetjes
_________________________________________ When nothing goes right Go left
|
06 jun 2010 20:19 |
|
|
Mark Nauta
|
Stond jij nou langs de kant met de ANWB erbij???
|
06 jun 2010 20:30 |
|
|