Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 apr 2025 1:00

Antwoord op onderwerp  [ 906 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 37  Volgende
Peter R. de Vries versus Joran vd Sloot. 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht Re: Peter R. de Vries versus Joran vd Sloot.
persoonlijk zou ik dat nog wat scherper gesteld hebben :mrgreen:

08 jun 2010 15:47
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
wolf schreef:
festina lente wat mij betreft.

Precies. Stuur over een half jaar een faxje of zo.

08 jun 2010 16:02
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
naar equador ofzo. :mrgreen:

08 jun 2010 16:13
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
esgigt schreef:
Er is toch geen verdrag tussen Peru en Nederland, toch? Dan kan NL dat verzoek toch niet eens doen?

Uitwisselingsverdrag NL/Peru is er idd nog niet, staat me wel bij dat beide landen al een tijdje in onderhandeling zijn.. Zal voor J. wss niet veel uitmaken, tenzij het verdrag alsnog in werking treedt op korte termijn en dan ook nog eens met retroactieve werking...

08 jun 2010 16:14
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Traveller69 schreef:

Natuurlijk heb je gelijk dat de behandeling van mensen (of dieren of wat dan ook) in andere landen anders is dan we in Nederland gewend zijn. 's Lands wijs, 's lands eer, zeg maar.

We protesteren tegen vele mensenrechtenschendingen wereldwijd. Het is in die zin logisch dat je als het om een staatsburger gaat je dat hoe dan ook doet.

Citaat:
Maar wie zijn wij om ons wereldbeeld op andere volkeren te projecteren. Net zomin als ik niet wil dat we in Nederland de sharia krijgen, of dat er stadions worden gebouwd waar legitiem stierengevechten kunnen worden gehouden, kan ik me voorstellen dat andere landen ook geen inmenging willen hebben.

Het gaat toch niet om inmenging? Je vraagt gewoon of hij zijn straf in NL mag uitzitten. Dat is geen inmenging...

Nog afgezien van het feit dat we dus gewend zijn om ons te mengen in dit soort zaken.

08 jun 2010 16:15
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Met de inmenging bedoelde ik niet zozeer de verzoeken om NL-gevangenen in het buitenland hun straf in Nederland uit te laten zitten als wel de overheersende gedachte van de Westerse wereld dat wij het allemaal beter geregeld hebben en beter weten hoe het moet. Ja, ik ben het er mee eens dat wij veel zaken beter hebben geregeld etc, maar als een ander land geen hulp wil accepteren, ga het dan ook niet opdringen.

Voor wat betreft landgenoten die naar die landen afreizen: pas je aan. Ga in Egypte als man of vrouw niet in hemdjes lopen - blote schouders zijn daar ongepast, ga in bepaalde Aziatische landen geen drugs gebruiken - daar staat de doodstraf op. Bega in geen enkel land een moord, dat is volgens mij overal strafbaar.

08 jun 2010 16:27
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Traveller69 schreef:

Voor wat betreft landgenoten die naar die landen afreizen: pas je aan.

Dat is een heel goed advies, maar voor Joran inmiddels een beetje laat... :wink:

08 jun 2010 16:32
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
ook raar dat sommige vd gasten van daar zich hier niet aan hier passen dan :shock: :mrgreen: :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

08 jun 2010 16:38
Profiel WWW Facebook 
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Ach, als je weer eens een groep beschonken ooms en tantes polonaise ziet lopen op een bruiloft dan snap ik dat best. :wink:

08 jun 2010 16:55
Profiel
Moderator
PF #57
Zoals Youp ooit zei: "Opvallend hoeveel Duitsers op wintersport accentloos nederlands spreken..." :mrgreen:

08 jun 2010 16:58
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
:mrgreen: :mrgreen:

08 jun 2010 17:08
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
LIMA - Volgens de Peruaanse nieuwssite La República hebben de autoriteiten op Aruba de resten van Natalee Holloway gevonden. Joran van der Sloot, nog steeds verdachte in de zaak Holloway, bekende vanochtend de moord op de Peruaanse Stephany Flores.

De 22-jarige Joran van der Sloot wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway in 2005.Van der Sloot gaf in zijn bekentenis aan dat de aanleiding voor de moord op de 21-jarige Stephany Flores lag in de informatie op zijn laptop met betrekking tot de verdwijning van Holloway.

Holloway verdween op 30 mei 2005 na een avond stappen op Aruba. Van der Sloot is altijd verdachte geweest en heeft in de jaren erna meerdere keren verklaringen over de zaak afgelegd.

Afgelopen week werd duidelijk dat Joran van der Sloot heeft geprobeerd de moeder van Natalee af te persen. Hij zou, tegen betaling van 250.000 dollar, de plek waar Natalee begraven ligt bekend hebben willen maken.

In maart meldden twee Amerikaanse toeristen zich met foto's van de zeebodem bij Aruba. Daarop waren donkere vlekken zichtbaar die mogelijk op menselijke resten zouden duiden. Onderzoek van Justitie wees echter uit dat het om stukken koraal zou gaan. Van menselijke overblijfselen geen spoor.

De laatste berichten van La Republica doen vermoeden dat hier om dezelfde geruchten gaat. Vooralsnog wordt het bericht over de vondst van Holloway niet bevestigd noch ontkend.

08 jun 2010 17:37
Profiel Twitter 
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Citaat:
Het gaat toch niet om inmenging? Je vraagt gewoon of hij zijn straf in NL mag uitzitten. Dat is geen inmenging...

Weet je wat dat kost, laat hem lekker daar brommen!

08 jun 2010 19:20
Profiel
JMS schreef:
Weet je wat dat kost

Er zijn wel meer zaken die veel geld kosten.

Persoonlijk vind ik het wel een fijne gedachte als ik staatsburger ben van een land die mij niet in de steek laat als ik in zo'n situatie terecht kom.

08 jun 2010 19:33
Profiel
gast schreef:

87% is er voor dat ie daar blijft de rest van zijn leven

Helaas wel...

Maar zodra ze zelf iets fout doen klagen ze steen en been over de politie in NL. :roll:

08 jun 2010 19:44
Profiel
Middelburg (B)
Citaat:
staatsburger

Voor het moment nog wel, maar als hij schuldig blijkt te zijn, is hij voor mij persoonlijk niets meer waard, putje en erin, opgeruimd staat netjes en kost de belastingbetaler niet zo veel!

08 jun 2010 20:07
Profiel
PorscheForum Rakker
987
Twente
20:00 uur journal gemist zeker?

Bekentenis is er en YES hij heeft het gedaan !!

Nu de oude zaak heropenen, wedden dat hij daar eenzelfde "geintje"
geflikt heeft?

08 jun 2010 20:17
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
bekennen doe je daar vast erg snel , waarschijnlijk bekent hij zo ook dat andere zaakje en hoopt hij te worden uitgeleverd naar amerika ,is misschien betere optie dan daar de bak in

08 jun 2010 20:18
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
zal wel aan mij liggen, maar ik erger me een beetje aan dat populistische geOH. Als de mogelijkheid er is om zijn straf in NL uit te zitten moet hij het recht hebben om die mogelijkheid te gebruiken. Als hij juridisch of diplomatiek niet uitgeleverd wordt aan NL, dan is dat zo.
Maar al dat 'stop hem in een hol' opmerkingen - hij is nog niet veroordeeld. Ik sta altijd verbaasd wat voor reacties dergelijke zaken oproept, vooral aan de bar, in de kleedkamer en op (anonieme) forums. Het lijkt hier bijna Geen Stijl.

Een van de weinige dingen die ons onderscheidt van de gemiddelde bananenrepubliek is juist de democratie, wetgeving en rechtspraak. Waar we enerzijds blij mee zijn maar anderzijds volledig tegen zijn. :scratch:

08 jun 2010 20:36
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Carglass wil Joran zo snel mogelijk uit Peru halen voordat dat zijn sterretje niet meer te repareren is :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door Maarten op 08 jun 2010 20:46, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jun 2010 20:42
Profiel
Middelburg (B)
:lol: :mrgreen:

08 jun 2010 20:44
Profiel
Westervoort
Harald, ik hoop dat ze 'm in Lima in een donker hol stoppen. :twisted: :mrgreen:

08 jun 2010 20:45
Profiel
PorscheForum Rakker
"Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is "PERU" :ass:

08 jun 2010 20:49
Profiel
PorscheForum Rakker
987
Twente
iemand, het maakt niet uit wie, die denkt en handelt, een ander het recht op leven te (kunnen) ontnemen, verdient geen (mensen-)rechten imho, dus die persoon hoeft zeker niet naar het veel te softe Nederland gerepatrieerd te worden, ik betaal al genoeg belasting :mrgreen:

08 jun 2010 20:52
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
maakt stemmen voor jou makkelijk morgen :D

08 jun 2010 20:53
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 906 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 37  Volgende