Auteur |
Bericht |
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
En ik maar zoeken .. met 'n beetje geluk heb je maar 1 dun + draadje nodig dat van buiten naar binnen moet .. massa kan vast wel aan de bevestiging van de houder
|
24 mei 2010 11:25 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Heb, in real live, vandaag gelukkig Pascal wel een tip kunnen geven waar hij iets mee kan (na mijn vorige tip die een dode mus bleek te zijn). Naar mijn idee is het probleem met het draadje opgelost!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
24 mei 2010 20:25 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Ik hoop het Henk, en dan kan deze verlichting (onder de plaat) inderdaad prima werken...
|
24 mei 2010 21:23 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Pascal, als je "die" foto in high res. wilt hebben laat het dan maar even weten.....
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
24 mei 2010 21:27 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
25 mei 2010 0:20 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
een bout met een gat. simpel, doeltreffend en geniaal.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 mei 2010 13:21 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Goed, de problemen met het benzinelek zijn opgelost ondertussen. Nu de kentekenplaathouder nog, en de bumpers natuurlijk! Dus gaat helemaal goed komen. Lekker een nieuwe achterplaat kopen, vierkant is goed, lekker rustig aan! Eerst maar weer eens rijden!
|
10 jun 2010 21:28 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
En jawel, het is zover... Een avondje vroeg thuis, voetbal begint past over een tijdje, dus we zullen eens aan de slag gaan... En voila... Weg met de bumpers! Viel nog alles mee, per bumper vier bouten los, en gewoon subtiel eruit schuiven. Aan de achterkant wel nog even de kentekenplaatverlichting los maken (getver, vies gesoldeerd, maar ach, daar zijn we nu vanaf)... Waarna hij er uiteindelijk (na alles opruimen, en een klein stukje vergeten te poetsen) zo uit gaan zien En dan zijn de stille getuigen over... Nu nog even een vierkante plaat regelen, met een nieuwe houder, en dan daar de verlichting in
|
23 jun 2010 20:45 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Blijft vreemd, dat vooral de neus, er door 't afhalen van de bumper zoveel beter uit gaat zien.
|
23 jun 2010 21:29 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Je moet het maar willen een 356 zonder bumpers
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
23 jun 2010 21:35 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
kan je nagaan wat er gebeurt als jij je brilletje afzet @ Pascal - kaal en stoer. wat ga je doen met die gaten aan de zijkant achter?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 jun 2010 22:13 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Leuk Pascal
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
23 jun 2010 22:24 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Ziet er goed uit Pascal! Gewoon: van die zilverkleurige plastic doppen van de Halfords!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 jun 2010 22:26 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Goeie vraag, ik zit te twijfelen tussen zo laten, of er een setje rubbers in zetten, zoals er origineel tussen de bumper en de auto zit.... Maar voorlopig even zo laten
|
23 jun 2010 22:35 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Een aantal jaren geleden reed er bij de Tulpenralley een 356 mee die daar extra lampen had gemonteerd. En achter gewoon rubberen doppen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
23 jun 2010 22:38 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Extra lampen voorop zit al een beetje in de planning, maar dat zien we wel... de "gaten" achterin blijven open, de gaten aan de zijkant hebben we het over (hehehehe).... En doppen is een goede optie
|
23 jun 2010 23:23 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Je kan er ook 'n (rally) sticker overheen plakken
|
23 jun 2010 23:26 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Anyway, vandaag weer wat technische dingen laten doen. Startmotor is gereviseerd (blijkbaar zijn onderdelen voor een 6V versie minder makkelijk te vinden dan voor een 12V versie, maar ach )... Ontstekingsverdeler is vervangen door een echte Bosch (ah, gietijzer, mooi!)... Nieuwe nummerplaat komt erop, en wellicht zaterdag.......
|
30 jun 2010 23:02 |
|
|
911gt2
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Hey paSCal ik meen ergens gezien te hebben dat je 'op de beek' woont. Zou leuk zijn om zo'n prachtige wagen af en toe live tegen te komen namelijk
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
30 jun 2010 23:37 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
|
05 jul 2010 9:16 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Gaaf hoor, het zag er super uit!
|
05 jul 2010 9:28 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
prachtig
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
05 jul 2010 9:49 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Echt man, hoe je met een aantal relatief simpele ingrepen al een auto met nog meer uitstraling krijgt, super-acties! De 356 was ook absoluut het pronkstuk op het startterrein zondagochtend. Ik vond die Boxster Spyder zelf in het echie wat tegenvallen; zo'n auto moet licht van kleur zijn...
Ciao!
_________________________________________ Take the long way home....
|
05 jul 2010 9:54 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
die speedster naast je niet gezien dan
|
05 jul 2010 10:51 |
|
|
ErikE
987 3.2S '07 /
ex-986 2.7 '03 /
ex-964 C2 '91 /
ex-968 CS '92 /
ex-964 C4 targa '91regio Waterland
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Zeker, ôk moi, maar ben zelf meer een coupé man. Al wat kaal he, dan krijg je dat, verbrand snel bovenop
_________________________________________ Take the long way home....
|
05 jul 2010 11:25 |
|
|