Hoe kan ik van de teller van een 911 SC de 3 "verende" stekkertjes losmaken? Ben bang als ik de 3 rode stekkertjes echt belastend trek dat de zaak afbreekt. Het betreft de 3 draadjes met de verende rode ronde stekkertjes. Hoe zitten die 3 stekkertjes geborgd?
12 jun 2010 10:23
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Re: uitbouwen tellerklok
Verende stekkertjes ???? je bedoeld waarschijnlijk de verlichtingen (stekkertjes) ! niet aan het draadje trekken maar lampenhouder voorzichtig los wrikken (is de boodschap)
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
12 jun 2010 10:34
janmekes
bedoel 3 rode ronde stekkertjes. als ik eraan trek komen ze ca 5 mm omhoog en bij loslaten veren ze weer terug. Het betreft een 911 SC uit 1978. Moet ik doortrekken?
12 jun 2010 10:46
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Hoi, nee , zou het niet doen ! (kans dat je kabeltje stuk trekt ! dat zijn de stekkertjes op de verlichting , ff zakken naar beneden en eerst het blokje los wrikken zit erin geschoven (buisje) , is moelijk uit te leggen van hieruit, maar is spot gemakkelijk gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
12 jun 2010 11:24
924
Omgeving Leuven
Zie hier wat beeldmateriaal:
met een kleine platte schroevendraaier kan je deze 'buisjes' wat loswrikken zoals Diablo zei, en er vervolgens uittrekken door aan het 'buisje' te trekken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum