Auteur |
Bericht |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Re: Op wie ga je stemmen?
GVD 32-31
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
10 jun 2010 0:33 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
10 jun 2010 0:49 |
|
|
cabrio wim
|
VVDers, gefeliciteerd.
|
10 jun 2010 7:54 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Ikzelf, mijn partner, mijn ouders, de buren...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
10 jun 2010 7:55 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
van Volkskrant.nl . Dus de VVD kan beginnen, hopelijk lukt het om voor 2 juli de formatie rond te hebben zoals Mark Rutte eerder aangaf.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
10 jun 2010 8:04 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zeg Hans, dat had ik niet van jou verwacht
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 jun 2010 9:04 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
VVD heeft een geweldige uitgangspositie nu ze met CDA en PVV een meerderheid hebben. Ze hebben dus altijd een alternatief over rechts.
Als ze samen met het CDA optrekken kunnen ze hun wil redelijk opleggen. Immers, zonder VVD en CDA kun je niets (PVV wordt immers uitgesloten door vrijwel alle partijen ter linkerzijde).
Ik denk dan ook dat VVD-CDA-PvdA uit de bus gaat rollen. Met een fiks ingesnoerde PvdA.
Of Paars+ met een enorm dominante VVD..?
De formatie gaat m.i. wel nog een tijdje duren. Oktober/november wellicht?
|
10 jun 2010 9:37 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik hoop op een minderheidskabinet van VVD-D66-CDA. Alle andere mogelijkheden zijn m.i. veel te gekunsteld en een garantie voor een nieuwe stembusgang over een jaar. Een kabinet met de PVV lijkt me niet aan te raden. Ten eerste heeft Wilders zijn liberale achtergrond compleet verdrongen, ten tweede vrees ik dat de PVV weinig bewindslieden van nivo kan leveren en ten derde heeft hij nu al laten zien dat hij de kwaliteit van de kamerlieden, ondanks dat hij 4 jaar de tijd had, niet kan garanderen.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 jun 2010 10:00 |
|
|
drknauf
|
viva le rutte
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 jun 2010 10:18 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Wat er ook voor coalitie gekozen wordt, binnen 4 jaar zijn we alweer aan het stemmen...
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
10 jun 2010 10:37 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Dan heb jij alweer 6 Porsche's gehad
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
10 jun 2010 10:40 |
|
|
Hans Luna
|
@Hans, zoveel op het Forum als in het hokje heb IK gekozen voor de VVD. Mijn opmerking was als kwinkslag bedoelt naar de post van Barolo, met de bedoeling om aan te geven dat het er toch meer zijn dan dat je eigenlijk verwacht... vandaar ook de . Ik ben het met een aantal punten van Wilders eens, maar met veel ook niet!
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
|
10 jun 2010 10:42 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ooooooooooo
|
10 jun 2010 11:53 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Is Geert nog niet salonfåhig hier?
_________________________________________ oud is beter
|
10 jun 2010 12:44 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Neen.
|
10 jun 2010 12:47 |
|
|
Wimpie67
ex 911 3.2 1987
ex 987.1 S 3.2 2005
981 S 3.4 Boxster's-Hertogenbosch
|
Hoewel ik dit met kromme tenen schrijf, vind ik dat je de enorme winst van de PVV niet mag negeren. De kiezer heeft hiermee een signaal gegeven. Laat daarom de PVV gewoon meeregeren (mét Wilders in het kabinet!!) in plaats van weer oppositie voeren. Negeren is geen optie en uitsluiten van een democratisch gekozen partij al helemáál niet. Met dit scenario verwacht ik binnen 1 jaar nieuwe verkiezingen met naar verwachting een werkbaarder uitkomst én een grotere VVD, want vergelijkbare immigratie/veiligheidsagenda, zónder uitsluiting van bevolkingsgroepen om hun overtuiging. Als de PVV met de uitslag van gisteren naar de oppositiebanken vertrekt dan verwacht ik dat ze bij de volgende verkiezingen de grootste zullen zijn, inclusief een flinke vertegenwoordiging in de 1e kamer. Ik wens ons land iets beters toe....
_________________________________________ Wim
|
10 jun 2010 12:59 |
|
|
Jort
Groningen
|
Kan je redenatie volgen maar om de haverklap verkiezingen betekent ook "stilstand". Zie o.a. België.
_________________________________________ Tjolk.
|
10 jun 2010 13:12 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ben het helemaal met Wimpie67 eens
|
10 jun 2010 13:18 |
|
|
Hans Luna
|
+1
|
10 jun 2010 13:22 |
|
|
Maarten
|
Plus dat ik denk dat de VVD dan gaat verliezen omdat de gemiddelde Nederlander het geheugen van een poffertje heeft en dan weer op Job 'Rooibos' C gaat stemmen. Het is nu al werkelijk ongelooflijk dat zoveel mensen op deze nietsnut stemmen na het wanbeleid van de afgelopen jaren.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
10 jun 2010 14:19 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Hij werkt wel, dat dan weer wel. Is geen gemeengoed bij links.
|
10 jun 2010 14:24 |
|
|
Maarten
|
Job C? Mwoah. Dat valt wel mee. Zie bijvoorbeeld hier inzake de Noordzuidlijn. Onze grote vriend wist niet dat hij zich met dit soort zaken bezig diende te houden als (overigens niet democratisch gekozen) burgemeester.
|
10 jun 2010 14:49 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Idem, Wimpy for president
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
10 jun 2010 21:50 |
|
|
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972Achterhoek
|
http://www.brandvoting.nl/Geinig Kun je beoordelen of je correct gestemd hebt
|
10 jun 2010 22:50 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Het klopt, maar soms was het wel heel lastig kiezen... as in: none of the above.
|
10 jun 2010 23:35 |
|
|