Re: Voorstelling Programma Bezoek Porsche Leipzig 4-6 juni 2
Jep, het geluid op $rouji zijn 997 is ONGELOOFLIJK Heb op weg naar Schloss W. een tijdje samen gereden radio uit, raam open en zelf zo weinig mogelijk geluid maken
Zaaaaaaaaaaaalig man!
08 jun 2010 14:32
$rouji
@ Hans Luna & Joe bar: Dank je wel!! Is het orgineel Sportsound systeem van Porsche. De welbekende 'Johnyknop' haha. Op Belgisch forum negatieve kritiek hierover. Maar ikzelf vind het zaaaalig en ben blij dat er nog mensen zijn die van dezelfde mening zijn....
Ben tevens tevreden dat ik de rit met men 20" velgen heb gedaan, wou nog de originele steken voor de snelheid. Maar al bij al heb ik de snelheden kunnen halen die ik wou en dit zonder gerammel of stuur trillingen.....
Srouji
08 jun 2010 14:34
JoeBar_S2
944 S2 Targa M220
Belgie (Oost-Vlaanderen)
ja ging soms wel aardig snel
08 jun 2010 14:42
$rouji
@ Joebar s2: Ja jij ook hoor
08 jun 2010 14:46
JoeBar_S2
944 S2 Targa M220
Belgie (Oost-Vlaanderen)
mochten er mensen zijn die hun nummerplaat gewist willen zien, of die de photo in Full size willen stuur maar een PB-tje met nummer van de foto en ik breng dit in orde.
08 jun 2010 17:31
$rouji
Nice pics man!!!
08 jun 2010 18:27
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Idd zalige foto's bij. Ben hier aan het nagenieten dat het geen naam heeft. Schone liedjes duren niet lang
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Hoop mooie plaatjes gezien inmiddels. Brengt de goede herinneringen weer boven.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
09 jun 2010 10:11
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Hans Luna schreef:
Trefwoorden: ... een robijnrode flits...
Ja, toen reden we je (nog) vlot voorbij - 2 x zo snel - , op zondag tijdens terugreis. Later stranden we in de buurt van Fulda: brandstofpomp kapot. Niks rijden op Spa F. dus; ben gisteren pas thuis gekomen
fastboss schreef:
Maar niet te vergeten wil ik de monteur/eigenaar van de Panamera bedanken om het euvel wat ik had te verhelpen.
Bedoel je hiermee de storing van vrijdag, of een andere op zondag...
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
09 jun 2010 10:28
rufie
996 3.6 - 2002
Gent - België
Ach komaan Paul, wat jammer voor jullie ! Hoe gaat een brandstofpomp nu kapot op zo een recente wagen ?
Groeten, Rufie.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum