de sluiting van het dashboardkastje pakt niet meer, als ik de klep dichtdruk pakt de sluiting niet. Als ik de sluiting bekijk dan kan ik de vergrendeling wel met de hand dicht drukken/klappen en met de draaiknop weer ontgrendelen maar bij het dichtdrukken van de klep pakt hij niet. Iemand enig idee wat er mis is?
14 jun 2010 20:36
cabrio wim
Re: sluiting dashboardkastje 993
Afstelling misschien eens na stellen, of beschadiging in houder dashboard kastje.
14 jun 2010 20:40
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
Zitten er niet van die zwarte aanslagpunten bovenin op de hoeken? Als je deze wat indraait dan wil het deksel iets verder dicht en grijpt misschien de sluiting wel voldoende. Als je ze te ver indraait gaat het deksel klapperen!
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
14 jun 2010 22:10
charl
993 targa
Heb e.e.a. nog even goed bekeken en kon de beugel waar het slot in grijpt nog wat afstellen zodat deze wat verder uit de houder kwam en nu wel pakt! Rubbertjes in de hoek afgesteld en zit weer perfect.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum