Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:21

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Welkom voor nieuwe pf'ers 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: PORSCHE SPYDER 550 - Op NL KENTEKEN
ralf996 schreef:
TS helemaal gelijk heeft, draait om de fun factor, en als je perse tegen iemand moet zeiken, doe dat dan tegen je vrouw ofsow :bang:

TS zijn eerste post is het aanbieden van een Porsche Spyer 550 op ned kenteken, mooiste van Ned, die een Skodabuggy is die niets met porsche te maken heeft. Ps Ralf was jij niet vrijgezel? :mrgreen: Mogen grapjes niet gemaakt worden, probeer eens een ferrarikitcar op het ferrariforum aan te bieden....Op dit soort momenten moet ik altijd aan Oscar Wilde denken: 'I have a simple taste, I only like the best. :popcorn:

15 jun 2010 23:41
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
verschil is dat de meeste 550's replica's zijn, en alle waar naar zijn geld. Ik irriteer me gewoon aan het feit dat er hier continu overal afgekraakt wordt. Ik kan me nog herinneren dat er een topic was waar uiteindelijk(door ik geloof Horn en Jurgen) werd gezegd dat je niet moet reageren in een verkooptopic als je geen interesse hebt of niks nuttigs toe te voegen hebt.

16 jun 2010 0:10
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
Dank voor de leden die hier toch een beschaafd forum van willen maken. Maar ik zou bijna zeggen laat maar gaan...

Dat een echte 550 niet te krijgen en te betalen is doet er denk ik niet toe, dat ik op geen enkele manier heb getracht te zeggen dat het hier om de mooiste 550 van NL gaat ook niet, zelfs niet dat de P Motor waar men naar refereert, een 914 of 924, een VW/ Audi motor is en 924 zelfs gebouwd is in een VW fabriek, dat doet er allemaal niet toe, ze putten nou eenmaal energie uit cynisme en uiteindelijk is dat enkel een signal dat er ergens in je leven iets niet goed moet zijn.

Wat ze het liefst hebben is dat je ze ook aanvalt met zoiets als Scirocco is een asso bak, 500 SEL een pooier bak en 912 typisch voor iemand die heel graag een goede 911 wil maar het niet kan betalen. Of met if u only like the best waarom dan een 3.0 Targa SC! En dat is wat ze eigenlijk willen zo dat ze weer een heel nieuw discussie aangaan maar wat win je daarmee vraag ik me altijd af... je moet rijden wat je zelf mooi vindt, waar je plezier uit haalt en wat je kan betalen.

Ik ben blij dat ik de luxe heb 2 autos te mogen hebben waar ik veel plezier aan beleef en wat de ander daarvan vindt raakt me eigenlijk niet echt. Wat me enkel opviel was de wijze waarop men hier met elkaar omgaat vooral bij een nieuw iemand.

16 jun 2010 1:06
Profiel
Veghel
Citaat:
Ik irriteer me gewoon aan het feit dat er hier continu overal afgekraakt wordt. Ik kan me nog herinneren dat er een topic was waar uiteindelijk(door ik geloof Horn en Jurgen) werd gezegd dat je niet moet reageren in een verkooptopic als je geen interesse hebt of niks nuttigs toe te voegen hebt.

:thumleft:

@ IPG: :oops: :res:

16 jun 2010 7:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Porscheloos...
Almkerk
Bericht temp2
Meneer IPG maakt hem helemaal bont op zijn eerste dag!!!

Ik ben al geruime tijd actief op dit forum en heb me nog nooit uitgedrukt in termen als je rijdt een asobak of pooierbak, maar wordt bekritiseerd omdat ik de mening verkondig van (denk ik) meerdere leden op dit forum.

Ik dacht dat een advertentie op dit forum aan richtlijnen moest voldoen???

Kan ik hier ook een setje 20 inch Audi velgen (3 delig met RVS randen) met fonkelnieuwe Bridgestone Potenza banden te koop aanbieden, evt met Porsche logo,s ???

Daarnaast weet hij niet dat in de klassieke P scene de 912 hoog aangeschreven staat, maar gaat uit van het cliche "het is geen 911".

Het mag dan geen 911 zijn, het is wel degelijk een echte Porsche, geldgebrek was bij de keuze voor een 912 geen issue, wel een betere gewichtverdeling en een simpeler zelf te onderhouden motor (het is tenslotte een hobby).

Veel succes verder met de verkoop van je spyder!!

16 jun 2010 10:28
Profiel
PorscheForum Rakker
944 S2 Targa M220
Belgie (Oost-Vlaanderen)
@Felx: Je hebt net IPG zijn punt bewezen waarvoor dank.

@IPG: ik zou ook zeggen laat maar gaan. Het is het niet waard, dat jij fun gehad hebt in de auto is super! en ik hoop dat de volgende eigenaar dat ook zal hebben.
Ik hoop dat er iets anders in de plaats komt om ook fun mee te hebben... we blijven allemaal 'boys with toys' :-)

@moderatoren.... remember Godwin's law... (zoek anders even op op wikipedia)

16 jun 2010 10:44
Profiel
PorscheForum Rakker
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)
Amsterdam
Vind dat IPG wel erg hard getackled wordt. Volgen zijn de meesten van ons ook wannabe McQueens & Deans zonder centen voor een 550, Speedster, Carrera RS of GT3RS

16 jun 2010 11:11
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
ja, getuigt niet van veel zelfvertrouwen, dat inhakken op een spyder replica door de 912 crowd :^:

16 jun 2010 12:02
Profiel
Moderator
PF #57
JoeBar_S2 schreef:
@moderatoren.... remember Godwin's law... (zoek anders even op op wikipedia)

Volgens mij zijn we nog lang niet zover. En zo ver komt het hier overigens hoogstzelden. Meestal wordt ruim daarvoor reeds ingegrepen. Maar bedankt voor je reminder.

16 jun 2010 12:05
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Godwin? Ik denk inderdaad niet dat Hitler in een omgebouwde Skoda gesignaleerd zou willen worden :mrgreen: !

Laatst bijgewerkt door Maarten op 16 jun 2010 16:40, in totaal 1 keer bewerkt.

16 jun 2010 15:52
Profiel
PorscheForum Rookie
Belgie
wolf schreef:
ja, getuigt niet van veel zelfvertrouwen, dat inhakken op een spyder replica door de 912 crowd :^:

Oo kijk gaan we nu de 912 owners effe beledigen.......ikzal dit forum zeer hoog aanschrijven bij iedereen die van Porsche's houd.....ja jongens wat een gezeik !!

16 jun 2010 16:35
Profiel
Moderator
PF #57
912-66 schreef:
ikzal dit forum zeer hoog aanschrijven bij iedereen die van Porsche's houd

Waarvoor onze hartelijke dank :salut:

16 jun 2010 16:56
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht Re: Welkom voor nieuwe pf'ers
Gezellie hiero! Pom, pom ,pom ,pom :scratch:

16 jun 2010 17:21
Profiel
Moderator
PF #57
Daarom heb ik alle gezelligheid afgesplitst en bij elkaar gezet. :idea:

16 jun 2010 17:24
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
humorloze belg :mrgreen:

16 jun 2010 17:25
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Er staat toch ook niet dat hij jouw mening verkondigt?

16 jun 2010 20:26
Profiel
964 C2
Nee dat staat er niet, maar wiens mening verkondigt hij dan wel, "denkt hij".
Altijd van dat zelfde kleine clubje dat elkaars mening deelt en voor elkaar klaar staat zogenaamd en daardoor weer 2 mensen laat verdwijnen van dit forum.
Wie weet spreek ik dan ook wel namens meerdere mensen, maar post toch echt alleen in mijn eigen naam en met mijn eigen mening.
Misschien gaat het mensen opvallen dat er zo langzamerhand heel veel mensen verdwijnen van dit forum omdat er een bepaalde sfeer ontstaat die niet echt meer uitnodigend is.

16 jun 2010 20:35
Profiel
‘64 Kever
Nouja, enige waar ik in de originele advertentie van IPG wel een probleem mee heb, is dat hij een "PORSCHE SPYDER 550" aanbood. Pas in de advertentie zelf stond dat het een replica was. Of het wenselijk/terecht is, dat er een replica op dit forum te koop aangeboden wordt, is de volgende goede vraag natuurlijk.

Ik heb de titel van zijn advertentie dan ook gewijzigd, zodat het daar al duidelijk is, dat het een replica is (niet dat er overigens een echte op dit forum serieus aangeboden zou worden ;) ).

Enne, dat afbranden van die 912's, bravo inderdaad :cry:

@Sigrid: het forum bestaat al wat langer dan vandaag. Mensen komen en gaan, dat hou je (helaas?) altijd....

16 jun 2010 20:38
Profiel Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
@Sigrid: zucht. Jij weet echt alles (in het negatieve) op jezelf te betrekken.

16 jun 2010 20:53
Profiel
964 C2
En jij kunt als de beste een ieder die een andere mening deelt dan die van jou op zijn plaats zetten en de mensen die je steunt in de post daar onder met + 1000 belonen.
Zwakte bod vind ik je post.

16 jun 2010 20:58
Profiel
‘64 Kever
En klaar weer he mensen!

Dat ge-emmer altijd. Iedereen vindt blijkbaar dat hij/zij gelijk heeft. En iedereen vindt dat alles anders moet. Als iets mis gaat, grijpen wij (het PF-team) wel in, zoals nu.

16 jun 2010 21:08
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
paSCal schreef:
Als iets mis gaat, grijpen wij (het PF-team) wel in, zoals nu.

Gelukkig heb ik de sleutel :cheesy: Wie zijn er nou weer weg dan? :roll: Ik heb nog niemand gemist... of is dat wat anders... :^:

17 jun 2010 10:12
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2