Auteur |
Bericht |
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
|
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
|
11 jun 2010 14:23 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
A woman is at home when she hears someone knock at the door. She goes to the door and opens the door to see a man standing there. He asks the lady 'Do you have a vagina?' She slams the door in disgust. The next morning she hears a knock at the door and it is the same man and he asks the same question of the woman 'Do you have a vagina'? She slams the door again later that night when her husband gets home she tells him what has happened for the last two days. The husband tells the wife in a loving and concerned voice, 'Honey I am taking tomorrow off to be home just in case this guy shows up again'. The next morning they hear a knock at the door and both run for the door. The husband says to the wife in a whispered voice, 'Honey, I'm going to hide behind the door and listen and if it is the same guy I want you to answer yes to the question because I want to see where he is going with it'. She nods yes to her husband and opens the door. Sure enough the same fellow is standing there and asks the same question. 'Do you have a vagina'? 'Yes' she says. The man replies: Good! Would you mind telling your husband to leave my wife's alone and start using yours?
|
12 jun 2010 9:42 |
|
|
bully
|
|
12 jun 2010 13:16 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
14 jun 2010 20:21 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
15 jun 2010 8:43 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
16 jun 2010 8:18 |
|
|
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Liefdes jurk
Een vrouw gaat onaangekondigd, naar het huis van haar zoon. Zij klopte op de deur en liep dan onmiddellijk het huis in. Zij was shocked om haar schoondochter totaal naakt op de bank zien liggen, met zachte muziek op de achtergrond en het aroma van parfum vulde de kamer. "Wat doe je nou ?"vroeg ze.. "Ik wacht op Mike die zo thuis van z'n werk komt," antwoordde de schoondochter. "Maar je helemaal bent naakt"! riep de schoonmoeder. "Dit is mijn liefdes jurk," legde de schoondochter uit. "Liefdes jurk ? Maar je bent helemaal naakt"! "Mike houdt van mij en wil graag dat dat ik deze jurk draag," legde zij uit. "Elke keer ziet hij mij in deze jurk, wordt hij onmiddellijk romantisch en we vrijen dan urenlang.
De schoonmoeder vertrok en toen zij thuis kwam kleedde zij zich uit, nam 'n bad, deed
haar lekkerste parfum op, dimde de lampen en zette een romantische CD op, en ging in sexy houding op de bank liggen wachten tot haar echtgenoot thuis zou komen. Eindelijk kwam haar man thuis, hij liep de kamer in en zag haar uitdagend op de bank liggen. "Wat ben jij nou aan 't doen?" vroeg hij. "Dit is mijn liefdesjurk"....fluisterde ze sensueel...
"Die mag je dan wel eens strijken" zei hij. "Wat eten we vandaag, trouwens?"
----------------------------------------------------
Allerheiligen!!!
In de vroege morgen van de 1e november wordt een man wakker en kust zijn vrouw op haar borsten en haar vagina. De vrouw wordt wakker en vraagt: Wat ben jij aan het doen??? zegt de man: Het is vandaag Allerheiligen en ik kus alles wat me heilig is..
Het wordt 4 mei...... De vrouw wordt wakker en begint de penis van de man te kussen. Vraagt de man: wat doe jij nou??? Zegt de vrouw: Het is vandaag toch dodenherdenking????
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
17 jun 2010 21:48 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland heeft geklaagd over het feit dat er te weinig Marokkanen op tv te zien zijn, maar daar heeft de Avro een oplossing voor bedacht:
Vanaf volgende week wordt "Opsporing verzocht" 2x per week uitgezonden.
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
18 jun 2010 7:42 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
18 jun 2010 11:25 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 jun 2010 23:36 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Stront aan de knikker
|
19 jun 2010 9:23 |
|
|
mark996
|
Prachtig, en dan ook gewoon weglopen met een stuk taart in je handen...
|
19 jun 2010 11:22 |
|
|
axe
|
|
19 jun 2010 22:49 |
|
|
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
23 jun 2010 22:40 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Woehahaahahaha die is goed gevonden
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
24 jun 2010 8:18 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
|
24 jun 2010 14:40 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
24 jun 2010 16:44 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Q: whats the difference between England and a tea bag... A: a tea bag stays in the cup longer
|
28 jun 2010 9:00 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Wat een heerlijke mop, deze is direct doorgestuurd naar onze zwaar teleurgestelde receptioniste
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
28 jun 2010 22:16 |
|
|
Jort
Groningen
|
Raad de nationaliteit van deze bips. Juiste antwoord volgt morgen:
|
29 jun 2010 20:02 |
|
|
horn
PF #57
|
ik zeg Hij is goed!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 jun 2010 23:49 |
|
|
Jort
Groningen
|
Inderdaad....
|
30 jun 2010 11:32 |
|
|
mark996
|
|
30 jun 2010 11:34 |
|
|