Auteur |
Bericht |
Appie64
Ex 968, nu BMW, toekomst..9??
|
 Re: 996 met geplofte motor gekocht...hier mijn verhaal met f
_________________________________________ Banden - Velgen - Onderhoud, tegen een zeer goede prijs kwaliteit. http://www.bandenenautoserviceassen.nl
|
26 jun 2010 13:01 |
|
 |
bully
|
Nog niet klaar?........ 
|
26 jun 2010 13:47 |
|
 |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Hij is wel erg langzaam vandaag , zal wel door de hitte komen. 
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
26 jun 2010 15:35 |
|
 |
Michel R32T
|
haha Om half 2 voor t eerst gestart om te kijken of hij nu wel goed liep. half 3 reed ik m naar buiten. Loopt als een zonnetje, Co en lambda waardes en HC (onverbrande benzine) zijn helemaal perfect. Geen rare lampjes meer die branden, en heb zowaar mijn eerste normale porsche kilometers gemaakt. omdat ik t toch naar mijn zin had heb ik net ff de poetsmachine er overheen getrokken (niet heel uitgebreid, maar puur even zodat hij er knap bij staat) nu laat ik hem even afkoelen en zometeen nog ff olie en koelvloeistof precies op peil brengen, en dan heb ik er vrede mee.
|
26 jun 2010 18:45 |
|
 |
The Dude
GTR R35, ex 996 C2, ex 968
|
Foto's! 
_________________________________________ één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden!
|
26 jun 2010 20:00 |
|
 |
horn
PF #57
|
goed gedaan man! geniet ervan.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jun 2010 20:35 |
|
 |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Mooi verhaal om te lezen zo en alle respect voor de uitdaging die je overwonnen hebt. Heel veel mooie kilometers gewenst.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 jun 2010 23:24 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Rap sleutelwerk, veel rijplezier!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
27 jun 2010 0:40 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
knap werk  moet je wel verstand van hebben.... Mooie project die afgerond lijkt te zijn.... hoop voor je dat je er fijne, probleemloze km's mee gaat maken. 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
27 jun 2010 9:22 |
|
 |
Michel R32T
|
Probleem met de motor was dat 2uitlaat kleppen niet goed afdichten......  Die wielen moet nog echt wat aan gebeuren, maar moet dan eerst even een reserve setje op de kop tikken.
|
27 jun 2010 14:36 |
|
 |
porsje911
Porsche 964 Carrera 2 Cobalt blauw en een trackday 944 S2
|
Staat er knap bij hoor! Welke kleur is het?
_________________________________________ Kijken, rijden en genieten! http://www.lievekampadvocaten.nl
|
27 jun 2010 16:08 |
|
 |
Michel R32T
|
Thanks  LA3Z Oceanblue is dat volgens mij.
|
27 jun 2010 16:34 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Mooie wagen en dito kleur  Volgens mij heeft Ricky ook zo´n kleur maar heeft hij dan een 996 Cabrio... (met hele dikke velgen) 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
27 jun 2010 17:15 |
|
 |
The Dude
GTR R35, ex 996 C2, ex 968
|
De 996 staat er weer mooi bij!  Maargoed, de auto had duidelijk voldoende potentie anders begin je niet aan zo'n klus. Veel plezier!
_________________________________________ één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden!
|
27 jun 2010 19:27 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
 goed gedaan jongen! Veel plezier ermee.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
27 jun 2010 20:53 |
|
 |
Michel R32T
|
Zojuist mijn Durametric diagnose software binnengekregen, zitten alleen nog 2 storingen in van de lambda sensoren...had ik eigenlijk wel een beetje verwacht want die dingen kunnen niet tegen olie 
|
28 jun 2010 10:44 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik zou zeggen: even naar de Oosterburen om ze schoon te branden 
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 jun 2010 14:10 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Strakke wagen hoor, vindt die velgen best OK.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
28 jun 2010 14:20 |
|
 |
Michel R32T
|
Wat zijn de beste opties voor een sportuitlaat? ik moet zeggen dat die demper bypass die je heel veel ziet best wel aantrekkelijk is en redelijk goed klinkt (al klinken ze lang niet allemaal hetzelfde) heeft iemand een idee met welke diameter pijp ze dat doen?
|
28 jun 2010 14:36 |
|
 |
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
Waar blijft M a r c met de tip? 
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
28 jun 2010 15:25 |
|
 |
Michel R32T
|
en wat is een italian tune up? Ik ga eerst die bypass proberen. als dat niks is koop ik wel een goeie uitlaat 
|
28 jun 2010 23:47 |
|
 |
bully
|
|
28 jun 2010 23:58 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
zou ik niet doen met een halfgereviseerde waterkoker 
_________________________________________ oud is beter
|
29 jun 2010 0:31 |
|
 |
Justin
Porsche 964 C4
|
Bij 964 is bypass gewoon buis i.p.v. primaire en secundaire demper. M.a.w. als dempers losse delen zijn even opmeten alles en bijvoorbeeld op maat lassen zelf of bij een (internet) bedrijfje laten doen. Je kan de bypass pipes (ook voor de 996 neem ik aan) ook gewoon bij onderdelen leverancier kopen.
Wil je een adresje waar ze de juiste buizen(rvs) voor je hebben die je nodig hebt voor het zelf maken van de bypass pipes, kan je me even een pm sturen. Dit adresje kan hem ook voor je in elkaar lassen als je alle maten/ontwerp geeft (denk dat jij deze adresjes ook wel hebt).
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
29 jun 2010 0:47 |
|
 |
Michel R32T
|
Adresjes voor RVS heb ik inderdaad wel.
ik kom nu alleen wel een beetje van een koude kermis thuis.......
Ik had eigenlijk verwacht dat deze auto juist op hoge snelheid in zijn element was, maar ik vind m bij 200+ eigenlijk maar onzeker aanvoelen, ik heb hem nog doorgetrokken tot 254 en toen ben ik echt maar gestopt, mn bus ligt nog strakker bij 220+
Ik zal van de week wel eens naar de uitlijning kijken, het lijkt achter weg te komen, hij voelt onzeker aan in zn kont
|
29 jun 2010 3:48 |
|
|