Auteur |
Bericht |
cabrio wim
|
Re: Is iets heel anders. (Tour de France)
Misschien regenbanden omleggen bij hem.
|
22 jul 2009 20:30 |
|
|
frank1977
|
intermediates voldoen misschien al...
|
22 jul 2009 20:33 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
...of een Tour zonder bergritten, als je niet kunt afdalen, wat doe je daar dan?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 jul 2009 20:57 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Niet Apple? Vandaag een erg mooie etappe, erg jammer dat Contador niet door durfde te rijden, blijkbaar toch nog te weinig zelfvertrouwen?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
22 jul 2009 20:59 |
|
|
cabrio wim
|
Meeste keren dat hij gevallen is was op vlakke stukken, maar wel in de bochies.
|
22 jul 2009 21:07 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Het was ook spekglad daar op de col de Mégeve, hij is niet de enige die daar is gevallen. Kenny van Hummel is een durfal in de afdalingen en is daar ook voor de laatste keer deze tour gevallen
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
22 jul 2009 21:50 |
|
|
frank1977
|
ik vind dat ze regen tijdens de tour moeten verbieden!
|
22 jul 2009 22:31 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
..je bent proffietser of je bent het niet. Uiteraard is regen de moeilijkste tegenstander, met die snelheid. Maar ze hebben bij rabo nou niet echt het beste clubje bij elkaar voor deze tour..behalve dan de eerste uitvaller. De 1 kan dit niet en de ander dat niet, en samen komen ze ook niet echt ver. Ik moet eens op zoek naar een andere bank. Alhoewel, heb nog 4 mooie kindershirts hier liggen voor een fietsveilig aktiviteit, speciaal gemaakt, dus ik moet ze nog ff te vriend houden. En Contador, we kunnen niet in dat koppie kijken...er Parijs is nog ver zoals ze allemaal zeggen. Zelfvertrouwen of zelfbehoud?
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 jul 2009 22:42 |
|
|
frank1977
|
ik denk dat het Rabo debacle tot nu toe niet zo veel te maken heeft met wel of niet kunnen fietsen, maar wel met een negatieve moraal. Er zijn in de eerste week tegenvallers geweest, door fouten en pech en ze hebben wat moeite dat achter zich te laten.....Deze tour komt het in ieder geval niet meer goed met Rabo. Al hoop ik nog op Ten Dam op de Mont Ventoux....IJdele hoop, ik weet het.
Frappante is trouwens, dat de luitjes die gepasseerd zijn voor de Tour, in de ronde van Oostenrijk wel succesvol zijn. sterk rijden en 2 etappes winnen (Weening en Moerenhout)
p.s. toch jammer dat we nu nog niet weten waartoe Gesink in staat is.
|
22 jul 2009 22:58 |
|
|
cabrio wim
|
Avond etappe gisteren avond was ook interessant en leuk, pus veel gelachen.
|
23 jul 2009 7:49 |
|
|
frank1977
|
Ongelofelijk.........wie had dat nog gedacht in deze Tour! Opeens is Garate daar voor de Rabo.....
|
25 jul 2009 16:34 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Is iets heel anders. (Tour de France 2010)
Zijn we ook weer klaar voor het andere jaarlijkse evenement qua spektakel dat morgen weer begint. Dat is pas echt zwoegen i.p.v onder een balletje trappen.
|
02 jul 2010 20:42 |
|
|
cabrio wim
|
@Marcel, weet je nu in ieder geval waar het naar toe gegaan is. En zal voor de rest ook weer wel zijn deel opleveren.
|
02 jul 2010 22:45 |
|
|
cees
ex 997 4S
-ex 993C2-ex Cayenne S0165
|
Ga vanavond lekker uit eten in een tentje dat aan het parcours ligt. Gelukkig komen ze morgen pas langs, dan heb ik er geen last van!
_________________________________________ Geluk is geen reisdoel, maar een manier van reizen.
|
03 jul 2010 14:23 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Maar niet voor diegene die het betaald hebben.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
03 jul 2010 15:44 |
|
|
cabrio wim
|
Toch wel mijn En natuurlijk vallen net als altijd de meeste buiten de boot natuurlijk.
|
03 jul 2010 15:50 |
|
|
cabrio wim
|
Doen ze niet meer Marcel. Ze hebben nu weer een andere truc uitgedokterd: Misschien aan mee geholpen met het ontwerpen van de motortjes.
|
04 jul 2010 11:18 |
|
|
cabrio wim
|
Iemand de etappe van vandaag gezien, de stukken met kasseien, prachtig toch. En die stukken waren voor menig rennen een serieus struikelblok, en dat die mannen geen stoflongen hebben. Verder is lance net een tweede Schumacher, terug komen maar net niet meer de top.
|
06 jul 2010 19:02 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Bij Schumie is het de auto die het verschil maakt. Bij lance de leeftijd
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
23 jul 2010 16:49 |
|
|
Wimpie77
|
_________________________________________ * * *
|
05 aug 2010 18:25 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Is iets heel anders. (Tour de France 2011)
Waar zijn onze fietsliefhebbers hier op het forum. Of ben ik weer de enige die hier om wielrennen geeft. Is anders weer al genoeg gebeurd, zeker vandaag, en de spanning is er niet minder om, vallen, fietsen die aan een motor blijven hangen zonder wielrenner erop. Zijn er mensen die een uitspraak durven doen over de winnaar. Voor mij Contador of Evans en Geesink en Vino in de top 5.
|
06 jul 2011 15:51 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Sssssttt...ik ben aan het kijken
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
06 jul 2011 16:05 |
|
|
cabrio wim
|
@Jaap mooi hè, is vandaag spannender dan de F1.
|
06 jul 2011 16:09 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wat een spanning en chaos. ...alweer één onderuit
|
06 jul 2011 17:01 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Ik vind het altijd zo jammer dat zo'n ontsnapping niet lukt En dan weer een"sprinter"die het wint! De hele weg niets doen,behalve meefietsen en dan winnen
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
06 jul 2011 17:39 |
|
|