Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 22:38

Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuwe eigenaar 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 986
Elst
Bericht Re: Nieuwe eigenaar
Krijg m vandaag, gisteren is de porsche niet door de goedkeuring gekomen van de hoofdmonteur, remmen trilde .. ( had ik ook aangegeven bij de proefrit overigens) .. dus vanochtend komen er niet nieuwe schijven onder...

Dus vanmiddag ...... :drive: :cheers:

03 jul 2010 10:02
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 986
Elst
:!: :!:
Geacht porsche centrum Gelderland,

Zaterdag morgen is mijn auto afgeleverd ( kenteken xxxxxxx ) porsche boxster uit 1997, ik hoefde me voor de aflevering geen zorgen te maken want hij zou tiptop worden afgeleverd..

Helaas van het tiptop afleveren is niet (helemaal) gelukt want er zijn nogal wat fouten gemaakt/steekjes zijn laten vallen door jullie waarmee ik geen tevreden klant ben en ik niet de service heb gekregen welke ik verwacht heb en waarvoor ik betaald heb.

Tijdens de aflevering moest ik zelf aangeven dat de schade aan de auto kras op de deur, deukje achterin in zijkant, deukje in de achterklep niet waren verholpen wat ik wel verwacht had, maar dit werd opgelost en ik kan mijn auto hiervoor brengen - zover ok maar wel jammer dat ik dit zelf moest aangeven.

Tijdens het rijden op de snelweg (eerder deze week ) trilde de auto bij 120 km/h trilt en trekt hij naar rechts - dit is gemeld bij Bas en hier word ook nagekeken maar het is niet opgelost ..tevens gemerkt dat ik mijn orginele Porsche radio niet kan vinden in mijn auto ( welke ik wel heb gekocht ) de linker bekerhouder zit niet bij de auto, er liggen geen matjes op de vloer en de auto is van binnen niet schoongemaakt, dit had ik wel verwacht.

Verder reageren de ramen niet correct bij het openen en sluiten van de cabriokap, deze horen terug te gaan naar de gesloten toestand bij het openen en sluiten van de kap.

Ik weet dat je niet alles in de hand hebt en jullie het druk hebben maar ik versta dit niet onder een perfecte aflevering.. ik hoop dat je mijn teleurstelling begrijpt en dat alles snel kan worden opgelost..

Groet,

Sliderr is not happy .....

Laatst bijgewerkt door sliderr op 04 jul 2010 8:13, in totaal 4 keer bewerkt.

03 jul 2010 20:15
Profiel ICQ 
PorscheForum Super Junkie
Tja dat verwacht je niet van de officiele stealert :oops:

03 jul 2010 20:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Hallo,

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
maar wil wel even de opmerking maken dat ik het erg flauw en ongepast vind om bij de eerste tegenvaller gelijk een heel verhaal op het forum te zetten.
zoals je zelf al aangeeft wordt bij melding van het probleem bij Bas direct gereageerd dat het in orde gemaakt wordt. gun ze daar dan ook de kans toe alvorens je ze ergens op het internet zwart maakt :roll:

iig plezier met je P en wees maar gerust dat ze het bij pcg netjes in orde zullen maken.

03 jul 2010 23:40
Profiel
Auto had gewoon goed afgelevert moeten worden dus ik kan me de frustratie wel voorstellen. Het lijkt er nu op dat ze em gewassen hebben and that's it. Zo geef je iemand niet een auto mee. Doen ze ook niet bij Kia :lol:

03 jul 2010 23:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 986
Elst
e_930_T schreef:
Hallo,

maar wil wel even de opmerking maken dat ik het erg flauw en ongepast vind om bij de eerste tegenvaller gelijk een heel verhaal op het forum te zetten.

Dat mag je vinden en ik heb respect voor je mening alleen vind ik dat je als je zoveel geld een auto koopt je eerste klas service moet krijgen van de dealer, anders had ik hem wel via marktplaats gekocht voor 4 tot 5 k minder ..

Maar ik hoop inderdaad dat alles snel word opgelost en ik wil niemand zwart maken, ik wil alleen mijn ervaring delen van mijn aankoop zodat iemand anders eventueel zijn voordeel ermee kan doen.. en ja ik ben over de zeik ja ..

BTW het was nog niet alles.. de handrem knop zit ook nog eens vast...ook niet erg handig...

Moderater : please advice moet deze post van het forum verdwijnen zoja dan word dit gedaan door ondergetekende..

Laatst bijgewerkt door sliderr op 04 jul 2010 0:44, in totaal 2 keer bewerkt.

04 jul 2010 0:30
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 986
Elst
THE MUD schreef:
Hoi Sliderr.........zag ik jouw net bij PCG?
Auto werd afgeleverd door Bas en je gaf nog aan dat er een beschadiging op de afdekklep van de kap zat.

Ik stond aan de bali want had net een Boxster opgehaald en moest even een beurtje afspreken.

That was me ! :cheers:

04 jul 2010 0:33
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
sliderr schreef:
e_930_T schreef:
Hallo,

Dat mag je vinden en ik heb respect voor je mening alleen vind ik dat je als je zoveel geld een auto koopt je eerste klas service moet krijgen van de dealer, anders had ik hem wel via marktplaats gekocht voor 4 tot 5 k minder ..

Maar ik hoop inderdaad dat alles snel word opgelost en ik wil niemand zwart maken, ik wil alleen mijn ervaring delen van mijn aankoop zodat iemand anders eventueel zijn voordeel ermee kan doen.. en ja ik ben over de zeik ja ..

BTW het was nog niet alles.. de handrem knop zit ook nog eens vast...ook niet erg handig...

Moderater : please advice moet deze post van het forum verdwijnen zoja dan word dit gedaan door ondergetekende..

okay dan,

ik begrijp de frustratie, wilde alleen even zeggen dat ikzelf sinds kort zeer goede ervaringen heb met pcg, ik denk daarom ook zeker dat ze je punten van ongenoegen netjes op zullen lossen en dat je veel plezierige km's gaat beleven met je P :drive:

met vriendelijke groet,

E.

04 jul 2010 17:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 986
Elst
OK, ik had dit gewoon niet verwacht, ik neem ook aan en hoop ook dat alles snel en netjes word opgelost.. ik houd jullie in ieder geval op de hoogte!

04 jul 2010 18:41
Profiel ICQ 
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
En.. uiteindelijk alles opgelost?

24 jul 2010 9:19
Profiel
Moderator
PF #57
zie dit topic nu pas. vind het ook not done om de brief aan PCG hier zomaar 1:1 te plaatsen.
Wat dat betreft houden wij hier altijd de stelregel aan bij problemen met leveranciers:
1. meld het probleem eerst bij degene met wie je het probleem hebt
2. probeer er samen uit te komen en geef je leverancier de kans dit probleem op te lossen
3. als geprobeerd is het probleem op te lossen maar het is nog niet naar je zin - ga naar punt 1.
4. kom je er niet uit, werkt je leverancier niet mee en zie je geen kans het samen op te lossen, post het dan op dit forum. Maar wel graag op een objectieve manier zonder schelden, schreeuwen of onredelijke verwijten. Realiseer je (ook als lezer) dat aan ieder verhaal twee kanten zitten en dat een Porsche professional zich in de regel hier niet kan/wil verdedigen tegen iemand die 'anoniem' met een nickname zijn gal spuwt.

"Een reputatie komt te voet, maar gaat te paard..."

:salut:

Het is inmiddels 3 weken geleden dus ik zou het netjes vinden als Sliderr hier wil posten wat de status is. Zo niet, zal ik dit topic verplaatsen tot bekend is hoe en wat.

24 jul 2010 10:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.
Utrechtse Heuvelrug
Volstrekt met Horn eens. Vind het zeer ongepast.

Ben zelf een zeer tevreden klant van PCG, herken me ook helemaal niet in dit verhaal. Handelen altijd volgens afspraak = afspraak.

Maak een afspraak met Marc Wegh van PCG en bespreek het eerst met hem voor je hier begint te piepen. Dat is een meer fatsoenlijke manier van zaken doen en bereik je ook veel meer mee.

24 jul 2010 10:17
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
+1

24 jul 2010 10:38
Profiel WWW
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
horn schreef:
Het is inmiddels 3 weken geleden dus ik zou het netjes vinden als Sliderr hier wil posten wat de status is.

Vandaar ook mijn upje....

24 jul 2010 11:09
Profiel
Moderator
PF #57
waarvoor dank. :salut: pb aan sliderr verzonden.

24 jul 2010 11:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 986
Elst
Jep je hebt gelijk, PCG heeft bijna alles netjes verholpen.. 16 aug. nog even de deukjes en krasjes weg en dan is ook sliderr helemaal happy met de service van Porsche Centrum Gelderland :)

24 jul 2010 20:38
Profiel ICQ 
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 986
Elst
Vandaag mijn auto opgehaald bij PCG, echt helemaal super! alles verholpen, had zelf nog nieuwe panelen op de deuren gezet en hierbij de kabel van de microswitch bijna vernaggelt ( :oops: ) ...maar alles is kosteloos door ze vervangen en mijn Boxster is weer in nieuwstaat..

Betreft de plaatsing, ik heb aangegeven dat de post weggehaald mocht worden als het board er niet mee eens was, ik was alleen (toen) zwaar pissig en inmiddels dus NIET meer..

Happy 986 owner !

20 aug 2010 12:26
Profiel ICQ 
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Welkom en gefeliciteerd met de Boxster!

Volgens mij kan jij zelf jouw post wijzigen, door bij de betreffende post op de kleine witte letters 'wijzigen' te klikken (mits dit niet enkel geldt voor je laatste post in een bepaald topic).

Veel rijplezier in je bochtenmonster! Kan mij jouw kant ook goed voorstellen. Als je ergens hoge verwachtingen voor hebt, kan het extra hard aankomen wanneer het tegenvalt.

Overigens lees ik hier zo goed als geen negatieve verhalen over PCG. Verder sluit ik me aan bij Horn en de rest.

20 aug 2010 22:02
Profiel
Moderator
PF #57
hoezo wijzigen? laatste post maakt toch duidelijk dat PCG het uiteindelijk goed heeft opgelost? Prima toch? Ga ajb niet wijzigen in eerdere posts. Dan wordt een topic onbegrijpelijk en onleesbaar.

Net als die belgische die een Boxster hardtop zoekt. Opent een topic, stelt een halve vraag, door meerdere posts van meerdere mensen die vragen stellen wordt duidelijk wat ze eigenlijk zoekt. Vervolgens heeft ze er een gevonden en verandert de eerste vraag-post in 'gevonden!'. :scratch: kan ik niks anders dan het hele topic wegpletteren. Volledig onbegrijpelijk geworden... :idea:

20 aug 2010 22:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 986
Elst
Vandaar ook dat ik ook aangeef dat alles nu perfect afgehandeld is...

20 aug 2010 22:11
Profiel ICQ 
Antwoord op onderwerp   [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2