Het commentaar op de nederlandse TV is al ruk zolang ik mij kan herinneren. Waar zijn de tijden dat we op de BRT naar het verslag van Rik de Saedeleer konden kijken.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
Sporza.be is anders niet onaardig. Tenminste ook dat ruk-geluid van die vulva-zela's wat ge-mute.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
05 jul 2010 20:52
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: Oranje gekte.
Helaas heb ik digitenne (da's inclusief standaard vuvuzuela) en dat heeft geen Belgie....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
05 jul 2010 20:54
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Rare lui jullie Ik ben Nederlander die al 30 jaar in Belgie woont, zoals jullie waarschijnlijk al weten, ik kijk altijd sportza op de Belg 2, maar als NL speelt kijk ik nos
05 jul 2010 21:24
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Hebben jullie dan dat commentaar gezien van die Petrovic. Zat hij bij Sporza het Nl-elftal omlaag te praten bij de Belgen en later bij de NOS op te hemelen.
_________________________________________ Last Rat standing
05 jul 2010 21:30
Wimpie77
Maarten schreef:
Alles beter dan Leo D. wat mij betreft.
_________________________________________ * * *
05 jul 2010 23:56
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
06 jul 2010 17:13
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
924 schreef:
Iemand enig idee of er een groot scherm in Maastricht staat? Anders duiken we gewoon één of andere 'kroeg' in daarzo. Iemand een aanrader?
In Maastricht staat geen groot scherm ze zijn op het vrijthof het podium aan het bouwen voor Andrè Rieu. Wel zijn er op het vrijthof , amorsplein en OL:V plein in de kroegen grote schermen
PS. we zijn geen hollanders. Aub Nederlanders of in mijn geval Limburger anders ga ik de vlamingen ook aanspreken als waal
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
_________________________________________ Het leven gaat door..
06 jul 2010 18:05
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Gelukkig, ik maakte me al zorgen....
06 jul 2010 18:17
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Citaat:
Dannyl schreef:PS. we zijn geen hollanders. Aub Nederlanders of in mijn geval Limburger anders ga ik de vlamingen ook aanspreken als waal
+ 1, ik ben Nederlander en Zeeuw
Ik hoop met heel mijn hart dat we mogen feesten vanavond mannen en vrouwen
06 jul 2010 18:32
Sigrid
964 C2
Laat het nu maar gauw rust worden en even orde op zaken gaan stellen,want nu is de boel iets te veel van slag
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
06 jul 2010 21:15
Wimpie77
Zo Steek blijft nog een jaar bij AJAX!
_________________________________________ * * *
06 jul 2010 21:19
Danny
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
wordt Ajax weer geen kampioen !!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum