Auteur |
Bericht |
Wimpie77
|
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
- You have sex 15 times a day? - Yes - With all your 15 wives? - Yes because there is no god but allah!
Moet ik ook eens thuis zeggen! Schat we gaan ff wippen want er is geen good behalve allah!
_________________________________________ * * *
|
02 jul 2010 13:47 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
wat een onzin zeg, vind t niet gek dat die mensen allemaal in god geloven als ze dit ook geloven. hij slaapt niet, 15x per dag sex, werkt niet omdat hij te sterk is( ) en drinkt gesmolten boter is er wel op achteruit gegaan trouwens. zn pa had 840pk, en hij maar 260pk, de nieuwe cayenne v6 heeft er zelfs meer
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
02 jul 2010 15:06 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Even googlen op 2204355 en dan klikken op 'Ik doe een gok'--> grappig
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
06 jul 2010 8:41 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Namens m'n collega's erg bedankt...
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
07 jul 2010 15:06 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
|
07 jul 2010 16:14 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Brengt wel wat TV beelden van vroegah terug. Maareuhh was't geen katten vreter????
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
07 jul 2010 16:57 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Loop ik vorige week in Den Helder met aan iedere arm een vrouw ( Hillie & Bianca haar vriendin) die mee was op een vakantietje daar. Zeg ik zo tegen haar vriendin : Jouw zoon is lam (een aantal op het forum kennen Djago) kijkt ze me aan en zeg ik erover heen : ik ben niet gelovig dus vanavond .................. & de hele week
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
07 jul 2010 17:42 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Om het medisch onderzoek naar kleine penissen in Nederland te doen slagen, vragen we aan alle Nederlandse mannen met een penis in erectie kleiner dan 10 cm, om zich kenbaar te maken.
Dit kan u doen door een oranje vlaggetje of sjaaltje aan uw voertuig te bevestigen. Indien u hier niet over beschikt is een oranje t-shirt of pruik ook goed.
Wij danken u vriendelijk voor uw medewerking!
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
08 jul 2010 9:25 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
.. de knuppel in het hoenderhok
|
08 jul 2010 11:26 |
|
|
ppp 356
|
Tegenwoordig onderzoeken ze alles, vond het toch belangrijk dat voor zo'n belangrijk onderzoek zoveel mogelijk Nederlanders op de hoogte waren. Het is me trouwens opgevallen dat er echt ontzettende veel Nederlanders deelnemen aan dit onderzoek.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
08 jul 2010 11:41 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
08 jul 2010 12:05 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
08 jul 2010 12:24 |
|
|
ppp 356
|
Beplakken Het grappige is dat ik dit heb doorgekregen van een Nederlandse leverancier.
|
08 jul 2010 12:25 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
|
08 jul 2010 12:37 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
08 jul 2010 19:09 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik neem aan dat je het hebt over het rijden...
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
09 jul 2010 13:53 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Het was voor mij een "sport" in Amsterdam bij tramhaltes op de middenweg( 20 jaar geleden) .ik pas nu wel op ....voor je het weet achtervolgt een 9 mm je
|
09 jul 2010 17:48 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
|
15 jul 2010 18:44 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ze zeggen dat vrouwen niet kunnen parkeren......... deze wel
|
19 jul 2010 20:00 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
beetje op of ms over het randje, maar wel leuk:
Een Boeing 737 heeft motorproblemen. De piloot waarschuwt de passagiers zich gereed te maken voor een noodlanding. Een schone Française grijpt haar handtas en begint verwoedt haar make-up bij te werken. De Arabische dame naast haar kijkt haar verbaasd aan en vraagt haar waarom ze dit doet. De schone Française antwoordt: Ze redden altijd de mooiste als eerste! Vlug pakt de Arabische dame haar handtas en haalt al haar gouden sierraden eruit en doet ze 1 voor 1 om. De Afrikaanse naast haar kijkt haar verbaasd aan en vraagt haar waarom ze dit doet. De Arabische dame antwoordt: Ze redden altijd de rijkste als eerste! Hierop gaat de Afrikaanse staan doet haar slip uit, rok omhoog en gaat voorover gebogen met haar billen voor het raampje staan. De Française en de Arabische kijken haar verbaasd aan en vragen haar waarom ze dit doet. De Afrikaanse antwoordt: Ze zoeken de zwarte doos altijd het eerst!
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
21 jul 2010 11:17 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
|
21 jul 2010 15:17 |
|
|
bully
|
Bijna over het randje
|
21 jul 2010 15:21 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
|
jajajaja, ik laat me hier van mijn goede kant zien
|
21 jul 2010 15:53 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
er zijn nu zelfs moto's met een "zwarte doos" Om het rijgedrag van motorrijders beter te kunnen controleren, zal men iedere moto met een hoog snelheidsvermogen uitrusten met een “zwarte doos”.
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
21 jul 2010 20:35 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Vast en zeker een uitlokteam van wegmisbuikers om meer mensen te kunnen betrappen op bumperkleven
_________________________________________ mijn snapshots
|
22 jul 2010 15:18 |
|
|