euhm wat wil je er mee bereiken, Ik geloof dat stingers al een tijdje verboden zijn. Er zijn echter wel legale alternatieven. nadeel is wat nu legaal is over een jaar of twee meestal illegaal is.
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
09 jul 2010 16:52
remcodevries
3.2
rotterdam
Re: stinger
Ik dacht dat de prijs iets zou schelen.
09 jul 2010 17:58
JP-S
Er is helemaal niets illegaal aan een stinger.
Stinger is een nl product. Omdat nu via de VS halen....?
09 jul 2010 19:49
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968
Nederland
Ik luister gewoon naar Sky-Radio of Q-Music en samen met mijn Tom Tom signaal gaat het tot dusver prima! In het buitenland nog nooit een bekeuring gehad tot nu toe! In Nederland dus ook niet!
Stinger is een typebenaming voor een radarverklikker van Bell Electronics, made in USA of Canada meen ik.... Zo had je de Stinger Ventura en de Stinger Europa.
Er is een legale (dure) "Stinger" verkrijgbaar op de NL markt, maar de oude doen het ook nog prima!
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
11 jul 2010 14:56
horn
PF #57
gebruik de zoekfunctie en je weet alles. plus je hoeft niet op je antwoord te wachten
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum