Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:37

Antwoord op onderwerp  [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
OpenCoffee & Porsche | 4 juni 2011 | Locatie volgt asap! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: OpenCoffee & Porsche Special @ Porsche Centrum | 5 juni
smoontje schreef:
wanneer is de volgende??

In augustus... Wilde voor de maand Juli een maand je vakantie inlassen. Verwacht dat eind augustus dan weer een OpenCoffee is in Ridderkerk.

Zit zelf nu in Italie met de familie en ontdek hier toch wel wat mooie exemplaren :ba: ... Updates kun je nalezen op mijn Facebook pagina: http://www.Facebook.com/wiredgenius

Ciao :cheers:

16 jul 2010 19:20
Profiel
PorscheForum Rakker
NB
wordt dat weer exclusief Porsche ?

26 jul 2010 11:53
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
Graaf schreef:
wordt dat weer exclusief Porsche ?

Waar wou je mee komen dan?

Groeten,
Ruud

Laatst bijgewerkt door RB911 op 26 jul 2010 16:16, in totaal 1 keer bewerkt.

26 jul 2010 13:27
Profiel
PorscheForum Rakker
NB
niet met een Honda iig :P

26 jul 2010 13:41
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
Gino,
Eerste zaterdag van de maand is 4 september.
Zijn we weer welkom in Ridderkerk.

Zou het jammer vinden als het niet door gaat, heb een paar keer over moeten slaan en toen kwam de zomer stop. Deze zaterdag zou ik kunnen en het lijkt me wel weer eens gezellig.

Zijn er nog meer die komen?

24 aug 2010 16:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Jep :drive:

24 aug 2010 17:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Het hockeyseizoen is dan weer gestart dus ik zeg; tot de winterstop :mrgreen:

24 aug 2010 19:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 C4
Noord Holland
4 sept ?? lijkt mij een goed plan, k hou m ff in de gaten :mrgreen:

26 aug 2010 20:20
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
Er blijkt pas op 18 september koffie te zijn. :evil:
Daar hou je de eerste zaterdag dan voor vrij....... :bang:

27 aug 2010 9:44
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2S
010
4 September komt mij ook wel goed uit ennuh Gino zit dan waarschijnlijk weer ergens vakantie te vieren. 8)

27 aug 2010 10:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Hoop gebeurd, hoop gedaan maar we gaan de OpenCoffee's & Porsche dan toch weer oppakken... Vakanties zijn voorbij en afgelopen maandag en dinsdag ben ik nog in het Porsche museum + fabriek geweest! Met maar liefst 7 Aston Martin's hebben we deze rit gemaakt en mochten we voor het museum deze ook prachtige bolides neerzetten! :cheers:

Afbeelding

Er staat voor morgen 18 september 2010 inderdaad een OpenCoffee & Porsche gepland op de Van Der Valk locatie te Ridderkerk. Vanaf 10:00 tot 12:00 zijn jullie uiteraard weer allemaal welkom na deze vakantie stop. Wegens omstandigheden en bestelde onderdelen voor mijn Porsche kan ik er zelf helaas niet bij zijn :-(.

Vanaf oktober wil ik de "OpenCoffee's & Porsche" weer elke eerste zaterdag gaan organiseren en mogelijkerwijs een extra dimensie eraan toevoegen! Ik heb verschillende Porsche locaties gesproken en ik hoop de komende maanden elke maand een nieuwe locatie ergens in Nederland te kunnen strikken. Het bezoek aan Porsche Centrum Amsterdam is erg goed bevallen en dit proeft naar meer...

Voor diegene die gaan heel veel plezier morgen en anders zeker tot de volgende OpenCoffee & Porsche in oktober!

Warme groet,

Gino Goossens & Ryan van der Voet
PorscheInsiders.org

17 sep 2010 23:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: OpenCoffee & Porsche Special@surprise locatie | 9 okt. 2
OpenCoffee & Porsche bestaat bijna 1 jaar :cheers: en dat wilde we toch even kwijt! Wat begon als een leuke 'bijzaak' is inmiddels uitgegroeit tot OpenCoffee & Porsche in combinatie met PorscheInsiders.org tot een serieuze 'bijzaak' die ik samen met Ryan van de voet met veel plezier uitvoer... Inmiddels zijn we eigenaar van PorscheInsiders.org / PorscheInsiders.com / Porscheinsiders.nl en zijn we bezig met ontwikkelen van een hele gave en stoere huisstijl. Ook zijn we inmiddels aan het partneren met o.a. PorscheSceneLive en Porsche-Blog.nl. De bedoeling is dat we op termijn meer partners zullen aanhaken en zo meer voordeel kunnen gaan bieden voor Porsche rijders die interesse hebben...

OpenCoffee & Porsche editie #10 staat inmiddels weer in de agenda! Op zaterdag 9 oktober komen we weer bij elkaar en dit keer op een verrassende locatie. Deze locatie zullen we twee dagen vooraf bekend maken aan diegene die hebben laten weten aanwezig te zijn :thumleft:

Afbeelding

OpenCoffee & Porsche Rotterdam: Elke eerste of tweede zaterdag van de maand te vanaf 10:00 uur komen diverse Porsche rijders, bewonderaars en ondernemers een uurtje (of twee) bij elkaar om een praatje te maken, kennis te maken, kennis te delen, te netwerken en ja, koffie te drinken (voor eigen rekening). Geen programma's, officiële presentaties, naambadges en voorzitters. Gewoon een uurtje relaxt aan je weekend beginnen. Stap binnen en kom verder....

20 sep 2010 13:57
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
Gino, ik zal mn best er bij te zijn, stuur me tzt de locatie maar door.

20 sep 2010 19:10
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4
Noord Holland
HI Gino,
Ik ben er klaar voor 8) ik hoor het wel :drive:

22 sep 2010 22:04
Profiel
PorscheForum Rakker
OpenCoffee & Porsche's | 9 oktober 2010 | Tiende editie!

OpenCoffee & Porsche editie #10 staat inmiddels weer in de agenda! Op zaterdag 9 oktober komen we weer bij elkaar. Ik heb geprobeerd om een speciale locatie te regelen, maar dit is helaas op het laatste moment afgeblazen wegen te begrijpen omstandigheden. Daarom zal het weer zijn op een vertrouwde locatie; bij Van Der Valk te Ridderkerk.

OpenCoffee & Porsche bestaat bijna 1 jaar :cheers: en dat wilde we toch even kwijt! Wat begon als een leuke 'bijzaak' is inmiddels uitgegroeit tot OpenCoffee & Porsche in combinatie met PorscheInsiders.org tot een serieuze 'bijzaak' die ik samen met Ryan van de voet met veel plezier uitvoer... Inmiddels zijn we eigenaar van PorscheInsiders.org / PorscheInsiders.com / Porscheinsiders.nl en zijn we bezig met ontwikkelen van een hele gave en stoere huisstijl. Ook zijn we inmiddels aan het partneren met o.a. PorscheSceneLive en Porsche-Blog.nl. De bedoeling is dat we op termijn meer partners zullen aanhaken en zo meer voordeel kunnen gaan bieden voor Porsche rijders die interesse hebben...

Volgende maand heb ik en jullie dus wat te vieren en dit wil ik zeker op een mooie locatie gaan waarmaken... Waar? Daar ben ik op het moment nog mee bezig, maar er zijn zeker mooie Porsche's te bewonderen!

Afbeelding

OpenCoffee & Porsche's Rotterdam: Elke maand op een zaterdag vanaf 10:00 uur komen diverse Porsche rijders, bewonderaars en ondernemers een uurtje (of twee) bij elkaar om een praatje te maken, kennis te maken, kennis te delen, te netwerken en ja, koffie te drinken (voor eigen rekening). Geen programma's, officiële presentaties, naambadges en voorzitters. Gewoon een uurtje relaxt aan je werkdag beginnen. Stap binnen en kom verder....

Wat moet ik doen om erbij te zijn?

Wil jij ook komen? Dat is heel simpel ... Je stapt in je P en rijd richting Van Der Valk Hotel te Ridderkerk :drive: ... That's it.

Afbeelding

Over de locatie Van der Valk

Van der Valk Hotel Ridderkerk is één van de nieuwste ontwikkelingen van Van der Valk Hotels en Restaurants, gelegen aan één van de grootste verkeersknooppunten van Nederland op een steenworp afstand van wereldstad Rotterdam.

Van der Valk Hotel Ridderkerk is in meerdere opzichten een nieuwe ontwikkeling. De meest opvallende en verrassende vernieuwing is wellicht de vorm van het gebouw, maar ook in het gebouw zijn veel nieuwe ideeën verwerkt. Bij het ontwerpen van Van der Valk Hotel Ridderkerk is uitgegaan van drie basisgedachten: gastvrijheid, duurzaamheid en efficiency. Deze drie kernwoorden komen tot uiting in een product met een maximale beleving voor onze gasten en een minimale belasting van de omgeving en het milieu.

U vindt Van der Valk Hotel Ridderkerk onder de rook van Rotterdam aan de A15, afrit 20. Een ideale uitvalsbasis voor uw bezoek aan het centrum van Rotterdam, Ahoy of de Europoort.

Mocht je mij nodig hebben, dan ben ik te bereiken op telefoonnummer: 0043 6605020430 (mobile)

07 okt 2010 19:48
Profiel
Veghel
Bericht Re: OpenCoffee & Porsche Hotel Van Der Valk | 9 okt. 2010
Nog steeds geen plannen om verder het land in te gaan :?: :scratch: :mrgreen:

07 okt 2010 20:23
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Daar zat ik ook aan te denken. :thumleft:

07 okt 2010 20:36
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Rodger that! schreef:
Nog steeds geen plannen om verder het land in te gaan :?: :scratch: :mrgreen:

Volgende maand bestaan we met PorscheInsiders.org en OpenCoffee & Porsche precies 1 jaar. Een locatie die centraal in Nederland ligt, staat op de agenda voor de volgende OpenCoffee & Porsche. Verder ben je natuurlijk 100% vrij om zelf een OpenCoffee & Porsche te organiseren in jouw buurt en gebruik te maken van logo's, netwerk + contacten die we hebben opgebouwd in dit afgelopen jaar :thumleft:

Kom anders (beide) zaterdag eens langs in Rotterdam, dan leg ik jullie graag eea uit :salut:

BTW, het weer is as zaterdag ook helemaal TOP :thumleft: Ik zou zeggen, nog even genieten van deze laatste zaterdagen en er lekker op uit trekken richting OpenCoffee & Porsche editie #10 :ba:

07 okt 2010 21:13
Profiel
PorscheForum Rakker
11-je
En wederom wordt er helaas weer van de datum afgeweken.
Deze zaterdag helaas niet in het land :(
Volgende maand nieuwe kansen....

07 okt 2010 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
IK ook niet zit dan in het vliegtuig naar Curacao . 8)

Volgende maand de eerste zaterdag van de maand !!!!!!!!!!

:scratch: :scratch:

08 okt 2010 0:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Message is clear :mrgreen: ... Willen diegene die wel komen even laten weten dat men komt, dan kan ik daar rekening mee houden: wel gaan / niet gaan :thumleft:

Ik maak wel even een lijstje :!:

08 okt 2010 7:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Morgen rustige OpenCoffee & Porsche :roll: of zijn er nog van plan om te komen :?:

08 okt 2010 21:41
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
ach,zie het van de zonnige kant ,dan kan je uitslapen :wink:

08 okt 2010 21:45
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
2006 Boxster S 3.4
Hey Gino....gaat hem helaas niet worden morgen....moeten richting het oosten....beetje uit de route dus ;)

Volgende keer beter :mrgreen:

08 okt 2010 21:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Richard schreef:
ach,zie het van de zonnige kant ,dan kan je uitslapen :wink:

Ga toch maar even kijken om 10:00 :salut: ... Kopje koffie en zaterdag krantje lezen en dan weer op huis aan :wink:

09 okt 2010 0:34
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 506 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende