Re: OpenCoffee & Porsche Special@surprise locatie | 9 okt. 2
OpenCoffee & Porsche's | 9 oktober 2010 | Tiende editie!OpenCoffee & Porsche editie #10 staat inmiddels weer in de agenda! Op zaterdag 9 oktober komen we weer bij elkaar. Ik heb geprobeerd om een speciale locatie te regelen, maar dit is helaas op het laatste moment afgeblazen wegen te begrijpen omstandigheden. Daarom zal het weer zijn op een vertrouwde locatie; bij
Van Der Valk te Ridderkerk.
OpenCoffee & Porsche bestaat bijna 1 jaar
en dat wilde we toch even kwijt! Wat begon als een leuke 'bijzaak' is inmiddels uitgegroeit tot OpenCoffee & Porsche in combinatie met
PorscheInsiders.org tot een serieuze 'bijzaak' die ik samen met Ryan van de voet met veel plezier uitvoer... Inmiddels zijn we eigenaar van
PorscheInsiders.org /
PorscheInsiders.com /
Porscheinsiders.nl en zijn we bezig met ontwikkelen van een hele gave en stoere huisstijl. Ook zijn we inmiddels aan het partneren met o.a. PorscheSceneLive en
Porsche-Blog.nl. De bedoeling is dat we op termijn meer partners zullen aanhaken en zo meer voordeel kunnen gaan bieden voor Porsche rijders die interesse hebben...
Volgende maand heb ik en jullie dus wat te vieren en dit wil ik zeker op een mooie locatie gaan waarmaken... Waar? Daar ben ik op het moment nog mee bezig, maar er zijn zeker mooie Porsche's te bewonderen!
OpenCoffee & Porsche's Rotterdam: Elke maand op een zaterdag vanaf 10:00 uur komen diverse Porsche rijders, bewonderaars en ondernemers een uurtje (of twee) bij elkaar om een praatje te maken, kennis te maken, kennis te delen, te netwerken en ja, koffie te drinken (voor eigen rekening). Geen programma's, officiële presentaties, naambadges en voorzitters. Gewoon een uurtje relaxt aan je werkdag beginnen. Stap binnen en kom verder....
Wat moet ik doen om erbij te zijn?Wil jij ook komen? Dat is heel simpel ... Je stapt in je P en rijd richting Van Der Valk Hotel te Ridderkerk
... That's it.
Over de locatie Van der ValkVan der Valk Hotel Ridderkerk is één van de nieuwste ontwikkelingen van Van der Valk Hotels en Restaurants, gelegen aan één van de grootste verkeersknooppunten van Nederland op een steenworp afstand van wereldstad Rotterdam.
Van der Valk Hotel Ridderkerk is in meerdere opzichten een nieuwe ontwikkeling. De meest opvallende en verrassende vernieuwing is wellicht de vorm van het gebouw, maar ook in het gebouw zijn veel nieuwe ideeën verwerkt. Bij het ontwerpen van Van der Valk Hotel Ridderkerk is uitgegaan van drie basisgedachten: gastvrijheid, duurzaamheid en efficiency. Deze drie kernwoorden komen tot uiting in een product met een maximale beleving voor onze gasten en een minimale belasting van de omgeving en het milieu.
U vindt Van der Valk Hotel Ridderkerk onder de rook van Rotterdam aan de A15, afrit 20. Een ideale uitvalsbasis voor uw bezoek aan het centrum van Rotterdam, Ahoy of de Europoort.
Mocht je mij nodig hebben, dan ben ik te bereiken op telefoonnummer: 0043 6605020430 (mobile)