Auteur |
Bericht |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Re: Even geen Porsche
Tsja, die sommetjes moet je inderdaad niet maken, ik haal die km's niet eens. Volvo prima auto en deze C70 is zeer mooi, met Stoffverdeck zoals het hoort bij een cabrio en niet zo'n stom klapdak zoals op de nieuwe. Zou alleen zelf voor een T5 gegaan zijn om het pk verlies enigzins te beperken.... Zie je op het http://www.volvoforum.nl, ben ik ook een klein beetje actief sinds we als familietransporter een XC70 hebben om de belachelijke bijtelling over de BMW te omzeilen. Eerlijk gezegd is de XC ook veel beter geschikt als familie/vakantie auto (station, 4WD, hoog op de pootjes=makkelijk kids in en uitladen etc.) Leuke van zo'n volvo is dat je voor weinig op MP en ebay allerlei accessoires kan vinden. Zo heb ik al een setje winterbanden+velgen, sneeuwkettingen (waarschijnlijk nooit nodig..), imperiaal en orig. volvo koelkast (voor tussen de achterzittingen) gescoord.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
20 jul 2010 11:44 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Die zal inmiddels wel koud zijn (kun je overigens direct de C70 chippen)
|
20 jul 2010 12:16 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Bezit al vele jaren diverse 911's als tweede auto, maar de kosten vallen toch wel mee. Heb nu mijn 993 4½ jaar, afschrijving nihil en ja wat banden en een koppeling vernieuwd Is toch niet zo raar voor onze hobby, drink nauwelijks ga niet vreemd en ben elke dag aan het werk En ik moest ook aan wdepundert denken, leek er wel op hé
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 jul 2010 12:26 |
|
|
horn
PF #57
|
Waar heb jij in vredesnaam eigenlijk dan een Porsche voor nodig?? @ M a r c - ben net twee weken op vakantie geweest. Als je nou verse koffie zet kom ik binnenkort écht bij je binnenvallen! @ Marco - da's een mooie oprit. Defender en AM. Hmmmmm.... net als Do maar weer loten kopen denk ik...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 jul 2010 13:02 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
ik koop al jaren iedere maand een lot ik ga overigens ook maar niet rekenen met ruim 20.000 km per jaar
_________________________________________ Got coffee?
|
20 jul 2010 13:13 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Nee. En ik twijfel er ook niet aan de het een prima auto is! Nogmaals: ben zelf ook een beetje aan het rekenen. En na een telefoontje van de garage vorige week aangaande wat klein probleempjes in de bak neig ik ook sterk naar verkoop. Voor die paar k km per jaar kost het toch wel erg veel
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
20 jul 2010 13:26 |
|
|
erwin996
M140i
|
Dat doe ik juist wel met 35.000km per jaar. De kosten per kilometer zijn lekker laag met zoveel kilometers
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
Laatst bijgewerkt door erwin996 op 20 jul 2010 13:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
20 jul 2010 13:31 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Horn heeft toch geen trend gezet he Straks moet de domeinnaam nog worden gewijzigd. Ga je trouwens de C70 nog een keer coralred bestickeren
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
20 jul 2010 13:33 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
De koffie is hier ieder bakje vers Ben alleen zelf op vakantie week 31-32-33....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
20 jul 2010 14:34 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Re: Even geen Porsche (Volvo-adepten onder elkaar)
@Horn Kijk eens bij dit Zweedse bedrijf. http://www.caresto.se/c70/c70.htmEn wordt je nu moderator bij het Volvoforum of Ikeaforum?
_________________________________________ Last Rat standing
|
20 jul 2010 17:04 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Ben geen volvo kenner.... is dit er een Zoja , goede keus Harrald Alleen die remmen
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
20 jul 2010 17:11 |
|
|
amandus
Timeless
|
Gefeliciteerd Harald met de nieuwe degelijkheid van het open rijden ...
_________________________________________ Timeless objects
|
20 jul 2010 17:14 |
|
|
Harry D
|
Goeie keus, voor compromisloos autorijden. Ik ben met mijn 6e volvo bezig over een periode van 25 jaar: 245 D6 240 sedan 240 sedan 245 GLE benzine/gas (had ik nooit moeten verkopen) 850 T S 60 T 5 (250 PK) Ze hebben me nog nooit laten staan. Misschien komt er ooit nog Volvo Cabrio
_________________________________________ Geniet, maar rij voorzichtig!!
|
20 jul 2010 17:57 |
|
|
twt
996Brabant
|
Ter overweging:
Direct vertrouwen in je auto – dat is wat je nodig hebt om los te gaan. Wat dat betreft, komt geen van de cabrio’s in de buurt van de Porsche. Natuurlijk zie je er flitsender uit in de Maserati, en lijk je een stuk deftiger in de Rolls. Maar zelfs de Audi R8 kan niet op tegen het gevoel van perfectie dat de 911 je geeft. Alles is zo goed uitgebalanceerd, van de motor tot de besturing tot de grip. Hij rijdt vanzelfsprekend. Briljant.
|
20 jul 2010 17:58 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Mooi verhaal Harald, over je motivatie en keus voor de 'roller': ziet er goed uit op de platen Bizar verhaal over de moffen - noem ik ze nu maar ff Les voor mij: teken geen ADAC koopcontract. What you see is what you get. @twt: al met de 997 gereden? dat is nog dik overtreffende trap van de 996
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
20 jul 2010 18:02 |
|
|
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
Horn, goede keuze, alleen de torsiestijfheid, of meer het gebrek aan... Zo'n Volvo doet bij slecht wegdek het stuur in je handen schudden en da's best wennen.
Ik heb de omgekeerde move gemaakt in maart, maar dat had je al meegekregen. Succes met de Volvo.
Trouwens het Volvo-forum is ook best aardig om te volgen.
|
20 jul 2010 18:18 |
|
|
erwin996
M140i
|
Waarom geen ADAC koopcontract? Ik denk dat horn zonder contract een stuk meer last had gehad van die Duitser. Ik gebruikte bij de aankoop van mijn S6 PLUS in Duitsland het standaardkoopcontract van Autobild (te vinden in de jaarlijkse TüV-Report), zag er prima uit.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
20 jul 2010 18:23 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Gefeliciteerd met je aankoop, volkomen begrijpelijk vanuit je motivatie en ik hoop dat je er veel plezier mee hebt. Ik krijg bij het merk Volvo zelf ongeveer net zulke warme gevoelens als bij Whirlpool, Indesit of Zanussi, maar dit model is zeker niet lelijk om te zien.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
20 jul 2010 18:45 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Ons beider voorliefde voor de Volvo deed me van de week besluiten om de foto uit Scandinavië te plaatsen. Voor te veel reuring gezorgd En dan mis ik nog het stukje ellende van de slaaptreinrit Nogmaals geniet er van,maar dat zit wel goed
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
20 jul 2010 19:01 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Ach, je kan altijd nog ff op een leeg stukkie weg op een zondagochtend ff al plankend achteruit rijden met 911.mp3 uit de speakers knallend. Lijkt het toch nog een beetje op een echte auto. NB. koop er een Duc 1098S bij voor de snelheid en de meiskes.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
20 jul 2010 19:12 |
|
|
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 roodAmersfoort
|
inderdaad mooie auto`s. en het rijd goed zijn 2.0 turbo alleen auto staat bekend om kraken enzo door dat de auto zo flexibel is.
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
|
20 jul 2010 19:17 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Congrats met de verkoop Fijne auto die Volvo btw. Rij zelf sinds januari een C70 t5 leasert voor woon werk verkeer, bevalt uitstekend met dit weer Toch is zo'n Volvo geen serieuze vervanging voor de 964
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
20 jul 2010 21:04 |
|
|
horn
PF #57
|
idd, de volvo tordeert nogal. rijdt ook zeker niet zo strak als een 911. had ik overigens ook niet verwacht. dus dat valt niet tegen, is gewoon zo. wat me wel verbaasde is dat het dak niet dicht gaat als de auto met een achterwiel op de stoep staat. dan tordeert de carrosserie zo dat het allemaal niet meer past. is even schrikken de eerste keer, daarna weet je het @ paul - adac koopcontract voor privat KFZ ( http://www.gkgstuttgart.de/Verwaltung-D ... 20Auto.pdf) is wel erg duidelijk in waar de rechten liggen. achteraf ben ik juist erg blij dat ik dat ondertekend heb. alleen moesten we de duitsers even duidelijk maken dat omdat de auto in NL gekocht was en in NL geleverd was, een rechtszaak ook in NL gevoerd zou gaan worden... @ airhead - zo'n duc zou mijn dood worden ben ik bang...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 jul 2010 21:17 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
En hoe klinkt zo'n C70 nou in de Piet heintunnel
|
20 jul 2010 21:52 |
|
|
erwin996
M140i
|
Na het ondertekenen van dit contract ben je gezegend door de katholieke kerk van Stuttgart
|
20 jul 2010 21:52 |
|
|