Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Wat een ongelooflijk mooie strakke klok... kwijlll
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
22 jul 2010 23:14 |
|
|
bully
|
Geen idee wat zuks kost maar dat is wel wat voor ilpoto.........
|
22 jul 2010 23:58 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Re: Klokkies: Haute Horlogerie op TV vanavond
Shit, ik ben een loser. Ik vind Rolexen mooi. Nee, als je in het laatste type Porsche rijdt dan denken de mensen vast niet dat je geld te veel hebt. Sommige dingen voelen gewoon heerlijk aan
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
22 jul 2010 23:59 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
List 3000. Maar voorlopig wachtlijst dus als je er een wil kopen dan ben je aangewezen op de grijze markt!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 jul 2010 7:46 |
|
|
horn
PF #57
|
of op Maarten...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 jul 2010 7:52 |
|
|
Maarten
|
Op ebay heet ik anders
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 jul 2010 7:57 |
|
|
horn
PF #57
|
Heer Olivier?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
23 jul 2010 8:02 |
|
|
Maarten
|
Zoiets
|
23 jul 2010 8:03 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Is die rand/lunette draaibaar? Ik hoop het voor je, want anders zittie er niet recht op...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
23 jul 2010 8:11 |
|
|
Maarten
|
Vast wel. Heb hem echt 5 minuten uit de doos gehaald om foto's te maken. Staat nu weer in de kast (met 3 dozen eromheen).
|
23 jul 2010 8:13 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Klokkies: Haute Horlogerie op TV vanavond
Mening, smaak en indruk zeggen iets over degene die ze heeft, niet over het onderwerp ervan.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 jul 2010 9:34 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Meestal die ze niet heeft.
|
23 jul 2010 9:41 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
@Radboud: loser <---> Rolex Wat mij betreft uitsluitend smaak, niks losers/winners Als het jou heerlijk voelt: natuurlijk Wat betreft de opm. over nieuwste type: rijden het niet zodat mensen denken dat we geld hebben. Net als héél velen vinden we het wel een heel begeerlijke
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
23 jul 2010 10:10 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Deze? Sportief en zeker gaaf, maar ik vind de Heritage nog steeds mooier...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
23 jul 2010 10:23 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
|
Komt meer tot zijn recht op deze foto IMHO
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
23 jul 2010 10:37 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Getoonde Tudor is erg mooi. Sommige Rolexen zijn ook mooi (vind ik) bijvoorbeeld die groene van Rad.
Breitlings vind ik over het algemeen nogal schreeuwerig. De nieuwe Super Ocean niet, zou ik best om mijn pols willen hebben, maar dan niet met geel, zijn toch ook in andere kleuren leverbaar.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
23 jul 2010 10:40 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
schitterend! héél mooi horloge Maarten gefeliciteerd gelukkig staat deze lunette wél recht...
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
23 jul 2010 10:42 |
|
|
Maarten
|
+1. Probleem is alleen dat ik 1) niet kan fotograferen, 2) dat horloges fotograferen erg moeilijk is en 3) dat ik al 3/4e van de foto's kan deleten om tot dit resultaat te komen . De website van Tudor is overigens super (zeker voor Porsche liefhebber!)! *klik*.
|
23 jul 2010 11:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Idem! Duidelijk voorbeeld van hoe verschillende foto's hetzelfde object totaal anders kunnen weergeven. Op deze foto vind ik de Tudor wél mooi. Ben benieuwd wat de meest representatieve weergave is .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 jul 2010 11:13 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
@Maarten; onafhankelijk van de kwaliteit van je foto; errug gave klok! ik ben jaloers!
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
23 jul 2010 11:54 |
|
|
Paul II
|
Een linkje leggen naar een goede foto op een website is een hele snelle optie met goed resultaat
|
23 jul 2010 15:28 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Een Serieuze vraag : een vriend van mij heeft van zijn sportmasseur een rode Breitling-Bentley voor zijn verjaardag gehad.... Tuurlijk moet het een nepper zijn als ik de prijzen google Eigenaar vond het regelmatig stoppen als hij hem niet droeg irritant Hoe zie je of het een echte of een nepper is Er stond geen nr of zoiets op, maar was werkelijk heel mooi met een leren band Heeft geen batterij en kan niet opgewonden worden Ik zelf denk iets met gewicht van dat apperaat Was wel zwaar.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
23 jul 2010 22:07 |
|
|
horn
PF #57
|
Komt omdat het een automaat is. Die zijn energie haalt uit beweging. Dus als je hem niet draagt/beweegt, staat hij na een tijdje stil... Als je hem dan weer even heen en weer schudt, om je pols doet, tijd/datum goed zet loopt hij weer. Als je idd meerdere horloges hebt kan dat irritant zijn. Heb je oplossingen voor overigens. a. wat doet de masseur allemaal bij je vriend? b. door een juwelier naar laten kijken c. open maken en een fotootje plaatsen overigens - ik vind het een lelijke klok. Beetje opzichtig... Rode Breitling for Bentley: de linker kost 6750 euro. De rechter 9550 euro. You do the math... Die Super Ocean in geel wel erg stoer overigens.
|
23 jul 2010 22:39 |
|
|
Paul II
|
Mijn niet-neppr P. Design - denk ik - kan je ook gewoon opwinden hoor na 1,5 dag stil liggen Maar opvallend zwaar is deze inderdaad ook niet
|
23 jul 2010 22:55 |
|
|
horn
PF #57
|
Mijn echte IWC Portugieser Rattrapante moet je ook weer opwinden als hij een dag of 3 stil gelegen heeft. Het feit dat Rodger That aangeeft dat er geen batterij in zit en dat hij niet kan worden opgewonden, doet mij tot deze conclusie komen...
|
23 jul 2010 23:04 |
|
|