Auteur |
Bericht |
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Klokkies - Over naar deel 4
Nier verkeerd Arjen. Maar voor die prijs zou ik een ander horloge kopen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
25 jul 2010 8:48 |
|
|
horn
PF #57
|
Welk geld? Die 10.000 CHF?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jul 2010 10:42 |
|
|
erwin996
M140i
|
Om te zien zou het zo maar een Casio kunnen zijn. Ik vind 'm een beetje grof en die zwarte wijzerplaat spreekt me ook niet aan. Maar iedere sjaak zijn eigen smaak.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
25 jul 2010 10:54 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Op zich ook wel een beetje beperkt als je hem enkel kan dragen als je op je Portugese Yacht-Club bent.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
25 jul 2010 11:09 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ik heb een nep Breitling Montbrilliant Automatic liggen, die is voor een leek ook niet van echt te onderscheiden. Gekocht voor 20 euro op de Bund in Shanghai/China.... Vaak is een nepper te herkennen aan niet bestaande kleurencombinatie's in de wijzerplaat, afwijkende secondewijzer (hoort dan bijvoorbeeld weer bij een andere versie) of een té hoog bling gehalte... Nep maar toch gedetailleerd:
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
25 jul 2010 11:53 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Daarom heb ik inmiddels een (échte) Breitling Superocean Heritage (38mm) gekocht met zwarte wijzerplaat
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
25 jul 2010 12:19 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Marc Prachtig en met de juiste band! Staat ook boven op mijn lijstje.
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
25 jul 2010 14:35 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Dank voor jullie reacties! Vlak nadat ik bij jou vertrok (Erick) ging ik nog even langs Aalbers en werd ik erop gewezen dat deze eind volgende maand binnenkomt. Wil mezelf in oktober als ik geslaagd ben (ga ik vanuit) trakteren. Zit hard te denken aan deze: of Heb nog even de tijd
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
25 jul 2010 20:45 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Arjen, dat is best een fraaie Rolex, beetje druk wel. Kende deze niet en wil daarom mijn recent geuitte mening over R. wat bijstellen Wat echt opvallend is dat ik je wilde wijzen op een andere IWC dan de Yacht versie die je toonde, deze dus Is wel wat duurder, komt door de 7 dagen gangreserve, maar hele fraaie tijdloze klok. Had 2 dagen terug tegen Annelies gezegd dat ze deze in gedachten mag houden als ik nog eens ergens voor slaag
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
25 jul 2010 21:38 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Mooi horloge Arjen! Was gezellig zaterdag en goed dat jij en O. even hebben kunnen kennismaken.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
Laatst bijgewerkt door Erick op 25 jul 2010 23:17, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 jul 2010 22:16 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Paul: De milgauss of de 7days dus Ja, geweldig om weer een Porsche (en Donkervoort ) adapt te ontmoeten Erick
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
25 jul 2010 22:28 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Mooi met secondewijzer in een aparte subdial. Ik vind het erg jammer dat de heren-versie dat niet heeft.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 jul 2010 19:34 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ik heb dunne polsen
|
26 jul 2010 20:25 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Die valt een beetje tegen Voor list +100 nu te koop anders gaat hij morgen naar een van de bekende handelaren!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
27 jul 2010 20:13 |
|
|
horn
PF #57
|
sexy? met die gouden accenten? gelukkig dat smaken verschillen... @ maarten - had verwacht dat je beide al snel kwijt zou zijn...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 jul 2010 0:07 |
|
|
Maarten
|
@Mud: kermisklok @Horn: Ik ook. Snap er eerlijk gezegd niets van. Iedereen is lyrisch enthousiast over die dingen, ze worden niet geleverd in de US en UK en dan nog niet verkopen! Handelaar met wie ik contact had gaf ook aan dat hij het niet begreep. Geldt overigens ook voor de nieuwe sub (die ik dan weer katslelijk vind overigens).
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 jul 2010 0:12 |
|
|
horn
PF #57
|
ik ben er ook een beetje bang voor... @ Maarten - beetje teveel Shrek naar mijn zin.
|
28 jul 2010 0:19 |
|
|
Maarten
|
Heb van de week de Superocean even omgehad. Voelt kleiner aan dan de 42mm dan hij is. Aardige klok al komen de plaat en wijzers wat cheapo over
|
01 aug 2010 16:22 |
|
|
amandus
Timeless
|
dus...
_________________________________________ Timeless objects
|
02 aug 2010 8:50 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
wel gewaagd Maarten, toch niemand een foto gemaakt hoop ik.. vreemd dat die Tudors nog niet weg zijn inderdaad..gewoon de kluis in en over 20 jaar verkopen zeg ik..
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
02 aug 2010 11:22 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Oh? welke automaat niet dan? ]/quote] mijn seiko skx007
_________________________________________ oud is beter
|
02 aug 2010 11:24 |
|
|
Maarten
|
Dus niets. Was van een vriend. Niemand heeft iets gezien In de kluis? Ben je gek. Staat nu te koop bij subgmt!
|
02 aug 2010 11:49 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Egnie... gewoon om de pols en over 20 jaar verpatsen voor gratis geld. Worden ze mooi vintage van!
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
02 aug 2010 20:20 |
|
|
Maarten
|
Mooi verhaal in vintage rolex land: op ebay wordt een 5513 aangeboden (mijn droomklok). Dit is een speciaal voor de SAS uitgevoerde submariner. Koper beweert dat hij niets van horloges afweet etc. 999 van de 1000x is het dan een nepper maar deze keer is hij echt (zie: *klik*). Eindprijs duurt nog 6 dagen maar reken op EUR 60k+!
|
03 aug 2010 19:58 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
2 jaar geleden was het 160K geweest classic story.
_________________________________________ oud is beter
|
03 aug 2010 20:26 |
|
|