Auteur |
Bericht |
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Ik snap die Massa niet . eerst in dienst van Schumacher moeten rijden in nu voor die gefrustreerde Spaanse eikel. Ik zou hem nog liever van de baan rossen dan hem voor laten gaan , onder het motto van ,,ik niet dan jij ook niet ,,. Hopenlijk een diskwalificatie van Alonso , uitgaande van het radioverkeer kan de FIA daar niet om heen.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
Laatst bijgewerkt door Danny op 25 jul 2010 15:42, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 jul 2010 15:41 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
op de Belg was zelfs via de boortradio te horen laat Alonso maar passeren, hij is sneller Massa
|
25 jul 2010 15:41 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Op de BBC is Eddie Jordan zeer duidelijk , volgens de regels moeten beide FIAT`S uitgesloten worden. Christian Horner verklaart nu ook , dit waren teamorders en die zijn verboden.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
25 jul 2010 15:46 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Massa is overduidelijk geen groot acteur en laat duidelijk blijken dat 't erg tegen zijn wil gebeurde ; hier gaat ongetwijfeld nog iets op volgen.
|
25 jul 2010 16:09 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Bij de start duwd Vettel Alonso zowat de vangrail in, na zijn trage start gaat ie naar rechts om Alonso er bijna af te rijden en daardoor ontstaat een groot gat waardoor Massa er langs kan. 2x rijdt Alonso een gat van meer dan 3 seconden dicht achter Massa, wie is er dan de snellere rijder? Dat Massa hem zo duidelijk voorbij laat gaan is waardeloos maar Alonso was de hele race gewoon de snelste van de 2. Hij heeft ook regelmatig de snelste rondetijd, dus gewoon 100% terecht winnaar.
_________________________________________ Racefun events
|
25 jul 2010 17:26 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
en maakt het nou zoveel verschil?
als je midden in het veld ligt en de snellere voorbij laat omdat hij dan meer kans heeft naar voren te rijden is het geen probleem, nu is Ferrari 1 en 2 (en blijft 1 en 2) en is het hek van de dam?
_________________________________________ _____________________ racen? > http://www.raceforfun.nl RACEN! omdat je voor andere sporten maar 1 bal nodig hebt...
|
25 jul 2010 17:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
FIA = Ferrari. Ik voorspel een kleine waarschuwing...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jul 2010 17:34 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
was er wat gebeurd denk ik ook dat Vettel er niet mee was weggekomen, hoewel het maar een enkele spoorwisseling was en dat is toegestaan. Massa rijd twee keer 3 seconden bij Alonso weg, wie is de snellere rijder Alsof Massa in die fase nog mocht rijden, moet nog een beetje lijken dat de call terecht was. Als Alonso zo veel sneller was, waarom dan niet de positie daadwerkelijk overwinnen. Met een call naar beide rijders, vecht erom maar laat elkaar leven. Mensen willen een race zien niet een optocht gebaseerd op team orders. 100% terechte winnaar? Nee, regels zeggen dat teamorders verboden zijn. Iedereen is het er wel over eens dat het een teamorder is. Oneens zijn we of dit terecht is of niet. De regels zijn duidelijk, teamorders zijn verboden, dus straffen die handel. @Harry, een teammaat makkelijk laten inhalen op zeg positie 4 is gemakkelijker te accepteren omdat er nog steeds gestreden moet worden om de overwinning. Nu wordt een overwinning geschonken. Hypothetisch was Hamilton in de laatste ronde van het gas gegaan omdat Button beter in het klassement staat, dan ook is het verpesting van de sport.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
25 jul 2010 17:53 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Tja wellicht zijn de regels wat achterhaald, maar in een sport met zulke belangen waar bedrijven miljoenen inpompen, vind ik het niet raar dat er stalorders zijn. Het zou wel heel dom zijn dat je een titel mist doordat een teamgenoot wat punten extra heeft gepakt.... jippie voor een Massa, maar die begrijpt denk ik ook wel, hoe hij die miljoenen per jaar kan verdienen.... Het was derhalve ook wel weer mooi dat in bocht 1, 2 teamgenoten elkaars auto in puin rijden, dommmmmm
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
25 jul 2010 18:35 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Ouwe waarzegger! USD 100.000 boete. In een modaal raceweekend geven ze meer uit aan banden denk ik. Typisch gevalletje van klassenjustitie.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
25 jul 2010 18:37 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Belachelijk!!!!! 100k is veels te weinig!!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
25 jul 2010 18:56 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
De Ferrari International Assistance laat hier een kans liggen om de buitenwereld te tonen dat 't als instituut onafhankelijk regeert. Wss heeft Harry gelijk als hij zegt dat Alonso de snellere was, maar zulke zaken doen de sport gewoon geen goed, al helemaal niet op zó'n opzichtige manier.
|
25 jul 2010 19:42 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Marcel en Clemens - ik begrijp perfect wat Ferrari gedaan heeft, gezien de stand en de belangen. Alleen, het mag niet volgens de regels. Dus doe het dat een beetje minder doorzichtig. Ze starten op 2 en 3. Zeg dan vooraf tegen Massa - als het zo uitkomt dat Fernando direct achter je rijdt en je kan hem erlangs laten zonder dat het erg opvalt, doe dat dan. Dan had het er niet zo dik bovenop gelegen als nu. En dit stoort me. Net als dat ik destijds echt pissed was dat Rubens vlak voor de finish 20 km/u ging rijden om Schumi eerder te laten finishen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 jul 2010 19:55 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
nog eenvoudiger zeg tegen massa dat ie benzine moet sparen en op een spaar programma moet gaan rijden.
Geen ferrari hater, zie wel graag dat er gestreden wordt om positie. Ik kijk naar een race. 100k boete, rare straf maatregel, een kampioenschap levert meer op, simpel kosten baten sommetje en een team zal het de volgende keer weer doen.
Kijk naar Red Bull gewoon laten rijden, dat ze elkaar er laatst er af reden was niet slim. Dat is wat je moet voorkomen. Verder sjapoo dat daar beide coureurs mogen rijden voor de winst.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
25 jul 2010 20:09 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Ik kijk vanaf nu alleen nog maar biljarten
|
25 jul 2010 21:05 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
die spanjaarden boffen de laatste tijd wel zeg EK , WK ,tennis , tour de france, F1 tmag nouwel weer effe wat minder wat mij betreft
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 jul 2010 21:53 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Doe gewoon iets met een pitstop ofzo... maar dit lijkt nergens op. Eerder bij zowel Red Bull als Mc Laren gezien hoe het wel hoort. Tuurlijk kan zo'n gevecht tussen teamgenoten in tranen eindigen maar het spectakel is positieve reclame voor de sport en wat Ferrari hier laat zien is mega anti-reclame!!
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
25 jul 2010 23:03 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
op 10 September mogen ze het nog eens bij de World MotorSport Council gaan uitleggen . Daar wordt beslist of er nog een straf volgt. Ik zou zeggen de punten van zowel de constructeurs als ook de rijders afnemen , dan bedenken zich de teams nog wel eens om het zo uit te voeren.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
26 jul 2010 15:17 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
+1
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
26 jul 2010 15:18 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Belachelijke regel. Hulde voor Ferrari dat ze deze ter discussie hebben gesteld! FIA (alléén) pro Ferrari? Zeker vergeten wat de consequentie voor Hamilton was voor het inhalen van de safety car in Valencia? 0
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 jul 2010 19:45 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Ter discussie stellen is een ander verhaal. De regel betaat nu en dient gerespecteerd te worden , punt . Dan kun je alle regels bnnen de sport wel aan je laars lappen als je hem belachelijk vind.
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
26 jul 2010 19:55 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
belachelijke regel. Hulde aan Ferrari dat ze hem aan hun laars gelapt hebben. Dat ze er maar keihard voor gestrafd mogen worden. Anarchie... Hamilton kwam daar goed weg. Incident. Ferrari wordt chronisch gematst. Vrij naar Edgar D: "The FIA must get their heads out of Ferrari's ass so they can see better..."
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jul 2010 19:57 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Even ter info, gelezen in de krant vandaag, de boete van 100.000 $ is 0.038% van het jaarlijks budget van de Ferrari renstal, die boete is dus echt een lachertje!
|
26 jul 2010 20:03 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Precies de reactie die ik verwachtte . Ik zal 'm onthouden en quoten bij volgende klaagtopics over ontvangen boetes voor snelheidsovertredingen .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 jul 2010 20:04 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Re: Formule 1, seizoen 2010
Ik heb van de week ook een boete gekregen naar de jubirit voor overschrijding van de snelheid. Jammer dan , regel niet gerespecteerd en betalen. Daar zal je me ook nooit over horen klagen .
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
26 jul 2010 20:15 |
|
|