Auteur |
Bericht |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Re: Boete voor te hard rijden
Los daarvan zou je het nut van boetes voor 6km te hard kunnen betwisten.... maar dat wordt een eindeloze discussie
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
27 jun 2010 13:48 |
|
|
Vincent Vega
P 944 MK II,
P 993 C2,
Audi TT,
VW T2
|
Ik was even op vakantie. Maar het viel me op dat er ook geen beschikkingsnummer meer opstaat? Is dat nieuw of is het omdat de overtreding zwaarder is?
Er staat wel "beschikking" op de brief en de bekende zwart M in de hoek.
_________________________________________ *vrop*vrop*
|
22 jul 2010 16:50 |
|
|
twt
996Brabant
|
Telegraaf:
Hoewel het Centraal Justitieel Incasso Bureau in 27 landen boetes kan innen, komt daar in de praktijk weinig van terecht. Volgens het bureau verloopt de uitwisselingen van gegevens tussen landen niet goed.
In 2009 kregen slechts 38 Nederlanders een boete vanuit het buitenland op de deurmat. De automobilisten waren geflitst in Oostenrijk en Finland. Andersom werden er 217 buitenlandse bestuurders in Nederland beboet.
In veel landen wordt überhaupt geen boete gegeven, omdat de lokale autoriteiten niet in de databank met Nederlandse kentekens kunnen kijken.
|
29 jul 2010 16:35 |
|
|
horn
PF #57
|
Vreemd, had er zelf twee uit Duitsland en een vriend van mij zeker eentje uit Zwitserland... En als ik lees wat mensen uit de Bella Italia rit al binnen krijgen, geloof ik die 38 niet precies. Wellicht bedoelen ze 38 Nederlanders die bij de Telegraaf werken?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 jul 2010 16:55 |
|
|
Vincent Vega
P 944 MK II,
P 993 C2,
Audi TT,
VW T2
|
O, dan was ik een van die 38.. kreeg er een uit Duitsland. Overigens een vriend ook vorig jaar, lijkt me niet dat we dan toevallig de enige zijn?
_________________________________________ *vrop*vrop*
|
29 jul 2010 16:55 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Dat lijkt me idd ook wat weinig...
|
29 jul 2010 16:56 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Kan er nog een, die geloof ik 2 verschillende snelheids prentjes Thuis kreeg ) Porsche rijder (was de moeite niet.... in duitsland, als je maar weinig te hard rijd. Iets van 7 km te hard= ± € 15 ) We hebben een winnaar commentaar onder het artikel:
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
29 jul 2010 17:01 |
|
|
Sander911
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTSWest Maas en Waal
|
+1 óók 1 in 2009 op duits grondgebied. Enkel de forummers halen met gemak die 38
_________________________________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
|
29 jul 2010 19:13 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Even begrijpend lezen heren. Die 38 is het aantal door het CJIBNSB geincasseerde boetes in opgelopen in Oostenrijk en Finland. Onze Duitse vrienden doen het zelf
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
29 jul 2010 19:26 |
|
|
horn
PF #57
|
Hoe begrijpend wil je dit lezen?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 jul 2010 19:29 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ze zin loopt wat brak maar het staat er echt
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
Laatst bijgewerkt door Maarten op 29 jul 2010 20:03, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 jul 2010 19:39 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Zijn er veel meer, heb vroeger in het transport gezeten en er vielen iedere week in het Duits opgestelde bekeuringen op mijn buro van diverse overtredingen door onze vrachtwagenchauffeurs in Duitsland. Die 38 stuks haalde we al binnen 2 weken.... en als je niet reageert komt gewoonweg de plaatselijk politie in opdracht van hun Duitse collega's langs
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
29 jul 2010 20:01 |
|
|
Wimpie77
|
Dat stukje gaat toch over overtredingen in Oostenrijk en Finland? Niet over Duitsland...
_________________________________________ * * *
|
03 aug 2010 12:39 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Daarom kunnen ook de meeste de snelheidsborden niet lezen.
_________________________________________ Last Rat standing
|
03 aug 2010 13:07 |
|
|
quickstep
Porsche Carrera 3.2 Cabrio (!987)Over de grens bij Venlo
|
kijk voor het 0900 nummer even op www.vraaghetalex.nlKan je je vrienden tegen normaal tarief bereiken
|
03 aug 2010 13:37 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Zal die van de terugreis vanuit Italie vorige week ook wel krijgen dan.
Rijdt er zo een Chevrolet Avalanche (pick up Escalade achtig apparaat) in Oostenrijk de hele tijd met 130 voor me op de linkerbaan, voor elk bochtje of wissewasje (en dat zijn er nogal wat) remmen en daarna weer gang maken. Je ziet geen ruk achter zo'n ding en na 20 km gaat die rukker eindelijk naar rechts maar begint meteen gas te geven, ik met de A8 er maar snel langsgespeerd en meteen geflitst met 170 /180 of zo, meteen het gas er maar een tijdje opgehouden.
Was nog aan het balen van die eikel, ben ik 1 minuut in NL, wordt ik in Venlo geflitst bij een stoplicht tussen de Mc Donalds en de snelweg.
Wordt weer een duur reisje!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
03 aug 2010 13:38 |
|
|
quickstep
Porsche Carrera 3.2 Cabrio (!987)Over de grens bij Venlo
|
Voor al die genen met wat pech: lees de website maar eens door. http://www.dezwartekip.com/?page_id=50Groeten!
|
03 aug 2010 13:43 |
|
|
horn
PF #57
|
Dan heb je een aardige tijd gebaald... hoewel, met 180 km/u valt dat ook wel weer mee...
|
03 aug 2010 13:53 |
|
|
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Veel file gehad, getankt, gegeten enz. Dus vele uren later toen we NL naderde zei mijn vrouw nog : Let op, we komen weer in het land der flitsmaffia. Toen dacht ik weer aan die eikel en we hadden het erover dat het al duur genoeg ging worden , en meteen FLITS in de spiegel.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
03 aug 2010 15:13 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Waar jippeen we over Dit is pas een boete
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
09 aug 2010 22:06 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
720000 Ik kreeg in Zwitserland een boete van 8 tientjes Stille armoede
|
10 aug 2010 19:48 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Die heeft een minimumloon als hij het slim speelt Ik vraag me af welk inkomen je al moet hebben eer je de jackpot mag betalen. Zelfs van de superrijke mensen die ik persoonlijk ken, weet ik dat zij ook wel zware hartzeer zouden krijgen bij zo'n boete.
|
10 aug 2010 20:05 |
|
|