Auteur |
Bericht |
PaulW
Regio Utrecht
|
Racing is Life!
Liep vandaag in het Louwman Museum in Den Haag. Mooi museum, zeer fraaie opstelling en vooral de aankleding. Ik zag oa deze tekst voorbij komen. Wil deze ook in mijn garage op de muur! Iemand hier de me daarbij/ daaraan kan helpen? Misschien iets van stickers die je kunt laten drukken en opplakken? Wil het liefst direct op de muur, dus niet op doek/ canvas.
_________________________________________ 993 S
|
01 aug 2010 15:16 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Re: Racing is Life!
Spuiten is inderdaad ook een optie, liefst wel in dezelfde layout, en incl. handtekening McQueen..da's toch wel het mooist!
|
01 aug 2010 15:23 |
|
|
barolo
3.2S010
|
+1
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
01 aug 2010 16:25 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Bijna nooit circuits gedaan...
Maar de garage zie eigenlijk alleen ik zelf van binnen... zo'n sticker op je auto is voor de buitenwereld.. Dus gewoon voor mezelf, de tekst heeft wel wat moois.
|
01 aug 2010 18:48 |
|
|
horn
PF #57
|
jouw muur jouw keuze. jeroen 914 kan, zoals gezegd, prima die sticker voor je maken. alternatief is bovenstaande foto afdrukken op een transparant, een overheadprojector kopen/lenen/huren, deze op je muur projecteren en overtrekken. ps jeroen914 is overigens even een weekje onbereikbaar
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 aug 2010 21:16 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Gaaf idee PaulW Ik hoop dat het mooi gaat worden en al doe je het alleen voor jezelf we verwachten wel 'plaatjes' van je
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
01 aug 2010 21:41 |
|
|
Rein
993 Cabrio
ex 964 C2 Cabriolet
ex 911 scGoirle, N-Brabant
|
Ik heb nog wel een overheadprojector deze mag je wel lenen of kopen . Laat maar weten .
_________________________________________ Formerly known as rtaenkyle
|
01 aug 2010 21:45 |
|
|
horn
PF #57
|
Zeker geen commerciele functie... 'doe maar lenen dan...'
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
01 aug 2010 23:45 |
|
|
Wimpie77
|
Ik heb nog wel een goede vriend die goed op muren kan schilderen. Mag je lenen of kopen!
_________________________________________ * * *
|
01 aug 2010 23:55 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Goh wat een positieve bijdrage. Paul W wil gewoon iets moois op zijn muur. En hij zegt daarmee niets verkeerd. Hij is nog steeds aan het wachten. Paul veel plezier ermee en hoop dat het lukt.
_________________________________________ Last Rat standing
|
02 aug 2010 13:48 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Gaaf idee Gewoon doen.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
02 aug 2010 14:46 |
|
|
PaulW
Regio Utrecht
|
Heb inmiddels met Jeroen914 al even contact gehad. Hij komt er na zijn vakantie op terug, moet gaan lukken! Misschien maak ik er dan ook nog stickers van..voor achter op de P......
|
02 aug 2010 15:04 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nah, daar moet iets anders komen
|
02 aug 2010 18:56 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zou nooit een sticker doen op een muur, al zijn het maar losse letters. Idee van Horn met projecter en iemand met een vaste hand en goede verf, wordt volgens mij veel mooier.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
02 aug 2010 20:50 |
|
|
Wimpie77
|
+1
_________________________________________ * * *
|
02 aug 2010 21:06 |
|
|
Jay911
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)Amsterdam
|
De tekst is zo erg waar....maar het wachten wordt altijd beloond
_________________________________________ Mooiste bloem? Het klaverblad
|
03 aug 2010 9:14 |
|
|
Laurens Schaap
Porsche 911T, 1968Utrecht
|
wat je zou kunnen doen is een orgineel zoeken, of de foto nog een keer maken (maar dan loodrecht van voren) vervolgens met een beamer op de muur projecteren en overtrekken met potlood en overschilderen met een hoogglans verf.
niet moeilijk, wel veel werk. Kan ik voor je doen, wij hebben een ontwerpbureau, je kan er ook een foliesticker van laten maken, is echter wel duurder en blijft op een muur niet echt goed zitten.
Groeten, Laurens
_________________________________________ "Racing is life. Anything before or after is just waiting." Steve Mcqueen
http://gallery.me.com/laurensschaap#gallery http://www.schaapontwerpers.nl
|
07 aug 2010 0:26 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Zoals Laurens al schrijft zoek of een origineel (zijn er genoeg te vinden want deze tekst staat bij zowat alle merchandising van McQueen) of zorg dat je foto zonder perspectief is. Hoef je niet eens per se op nieuw te maken, als deze genoeg resolutie heeft kun je het ook digitaal oplossen. Overigens is het lettertype zelf niet zo bijzonder, zou alleen om de handtekening gaan.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
07 aug 2010 9:34 |
|
|