Auteur |
Bericht |
barolo
3.2S010
|
 Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
Morruguh Maukers, Het Mauken begint alweer lekker vroeg, maar niet zonder een bakkie....  Het worden weer Hittegolf achtige temperaturen., dus deze keer weer een Frappuccino. @JM, veel plezier bij de Loire en geniet van de lekkere wijnen en de mooie kastelen. 
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
20 jul 2010 7:46 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Morgen, Twee nieuwe fietsen van mij waren gedurende de afgelopen 5 jaar voor mijn huis, in de centrum van Utrecht, gestolen. Ik heb online aangifte gedaan, en allebei fietsen heb ik, na een paar maanden, van de politie terug gekregen. Gewoon je chassis nummer bij de aangifte melden en wachten... Randstad Politie is Nu ga ik een kopje automaat koffie pakken. Lekker 
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
20 jul 2010 10:21 |
|
 |
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Morgen! Mooi dat je fietsen terug zijn Johan. Gelukkig is er van mij nog nooit iets gejat, dus heb er nog nooit mee te maken gehad, maar ik moet dus maar weer in de randstad gaan wonen zie ik  . Of zou daar de kans nou ook hoger zijn 
|
20 jul 2010 10:41 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kheb ik ook gedaan 
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 jul 2010 11:44 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Middag allen, hier lekker een vrije dag, het is de nationale feestdag hiero, en straks komen hier zoals elk jaar bij mij thuis de vliegtuigen en straaljagers weer over die terug vliegen van het défilé in Brussel, mooi om te zien Zo en nu een  Fijne dag 
|
21 jul 2010 12:27 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Niemand hier?
pfff.... effe een raam open, zeg....
Ik zal ook de tap maar even laten doorlopen....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
21 jul 2010 22:45 |
|
 |
barolo
3.2S010
|
Lekker hoor die Mojito.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
22 jul 2010 0:00 |
|
 |
Wimpie77
|
Ik drink nooit meer...
_________________________________________ * * *
|
22 jul 2010 9:31 |
|
 |
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Wat een kom kommertijd hé, valt er nog wat zinnigs te melden Hier wat bewolkt en wat koeler, niet verkeerd en de arko kan nog ff uit Mag " onze Ruud " het nu gaan proberen om de stukken te lijmen, we wachten maar af Gaan er nog maukers naar Ibiza om te trouwen of om hun relatie een nieuwe impuls te geven Volgens mij hebben de forummers al genoeg aan hun Porschevirus, kost genoeg tijd en geld  Oja heb weer een verse fiets gekocht voor mijn wederhelft en moet nu steeds mee fietsen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
22 jul 2010 9:46 |
|
 |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
22 jul 2010 11:18 |
|
 |
Wimpie77
|
|
22 jul 2010 11:57 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Dit heet gewoon zwichten voor de verkeerde argumenten en staat mi helemaal los van de "politiek vervreemde vrienden".
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 jul 2010 12:31 |
|
 |
Wimpie77
|
Mensen die dat zo beredeneren stemmen zo ie zo geen PVV. Mensen die nooit stemmen of stemmen op die man die zo lief lacht zullen hierdoor sneller voor de PVV kiezen.
|
22 jul 2010 12:50 |
|
 |
Sigrid
964 C2
|
Stem altijd en inderdaad geen pvv, maar dat staat hier los van denk ik. Maar dat een instelling zich met deze argumenten laat beïnvloeden en daarom zijn schilderijen weghaalt..afgaande op het verhaal in de Televaag, vind ik meer dan schokkend. Dat iemand de keuze heeft uit het wel of niet eten van bepaald vlees,prima(vegetariërs genoeg), maar een afbeelding van iets weghalen om geloofsredenen hoort wellicht bij de SGP(te bloot), maar verder hoort het mi bij geen enkele politieke partij. Anders heeft bijv de partij voor de dieren ook nog een hele klus om alle oude meesters uit de musea te krijgen.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
22 jul 2010 13:09 |
|
 |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
+1 daarnaast geeft het ook aan dat de mensen die deze beslissing genomen hebben niet de competentie hebben tot het nemen van beslissingen.
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
22 jul 2010 14:57 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
22 jul 2010 18:05 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
die stond toch op marktplaats? een 2.5tdi met 4 uitlaatjes van een w8?
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
22 jul 2010 18:47 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
 uhh nee ik heb geen tdi maar een W8 en die stond zeker niet op MP 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
22 jul 2010 19:11 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
|
22 jul 2010 19:16 |
|
 |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
goeie keus Dimitri ze rijden geweldig  (dat zegt zelfs mijn buurman en die rijd een X5  )
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
22 jul 2010 19:26 |
|
 |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Avond iedereen, nu dat we het over auto's hebben, ik ga deze kopen,denk ik, maar dan in het groen! 
|
22 jul 2010 20:57 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Ze hebben overigens wel verdacht veel overeenkomsten. -Adverteerder: Michelle -Locatie: Uithoorn -Uitvoering: variant 4 motion met w8 uitlaten -Nieuwe motorplaat en schade aan de voorspoiler viewtopic.php?p=715938#p715938-Revisie automaatbak bij Ganzeboom viewtopic.php?f=17&t=25871&p=683305&hilit=Ganzeboom#p683305 
|
22 jul 2010 21:53 |
|
 |
bully
|
Pinokio  gefeliciteerd met de Touareg...........'Olie is om op te stoken en gas om op te koken......proost mannen...
|
22 jul 2010 22:36 |
|
 |
Wimpie77
|
Leuk Dimitri! Veel plezier er van... Of eigenlijk je vrouw!
Zo, doe mij maar sterke koffie! De komende nachten werken...
|
23 jul 2010 0:22 |
|
 |
Wimpie77
|
Moguh! Even een muziekje om wakker te blijven: http://www.youtube.com/watch?v=pcOylwhZl4k&feature=PlayList&p=EB0307DAD3104E79&playnext=1&index=14en een bakkie erbij:  en een ontbijtje voor straks in de auto: 
|
23 jul 2010 5:32 |
|
|