_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Een oude man in Louisiana bezat sinds vele jaren een grote farm met een groot meer achter in het land. Het was ideaal om er te zwemmen, dus hij knapte alles op, bouwde er een picnic tafel, een paardenstal en plantte er appel- en pruimenbomen. Op een avond besloot de boer weer eens naar het meer te gaan nadat hij er lange tijd niet geweest was. Hij nam een grote emmer mee om wat fruit mee terug te nemen. Toen hij in de buurt van het meer kwam hoorde hij stemmen roepen en vrolijk lachen. Terwijl hij dichterbij kwam zag hij een groepje jonge vrouwen in hun blootje pootjebaden in zijn meer. Toen hij liet merken dat hij er was, kruisten de vrouwen schielijk de armen over de borsten en zakten tot aan hun schouders onder water.
Een van de vrouwen riep hem toe: “We komen er niet eerder uit totdat u weg gaat”. De man fronste zijn wenkbrauwen en riep: “Maar ik ben hier niet gekomen om jullie naakt te zien zwemmen of om jullie in je blootje uit het meer te sturen”. Hij hield de emmer omhoog en riep:
“Ik ben hier alleen maar om de krokodil te voeren…”
_________________________________________ Another one bites the dust !
02 aug 2010 11:58
horn
PF #57
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
07 aug 2010 2:20
horn
PF #57
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
07 aug 2010 8:07
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
Als het echt zo ergens op een zoldertje staat vind ik hem briljant.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
07 aug 2010 18:46
horn
PF #57
Kost een hoop tijd, maar er zitten erg leuke bij Maarten...
new moon, old moon...
08 aug 2010 11:00
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Klopt. Maar telkens denk je: nog 1 pagina.....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
08 aug 2010 11:27
Wimpie77
Mijn eerste condoom.
De eerste keer met een condoom kan ik me nog goed herinneren. Ik was 16. Ik ben een doos gaan kopen in de apotheek.
De (overigens zeer jonge en mooie) apothekeres kon onmiddellijk zien dat het voor mij de eerste keer was. Ze gaf mij een doos en vroeg mij of ik wist hoe ik dit moest gebruiken. Ik heb haar eerlijk gezegd:"In feite, neen. Het is voor mij de eerste keer."
Ze nam een condoom uit de verpakking en rolde het af op haar duim. Daarbij zei ze dat ik mij steeds moest vergewissen dat het goed bevestigd was. Ik was serieus aan 't blozen!
Zij heeft rondgekeken om te zien of er geen klant aanwezig was, en zei tegen mij:"Wacht eventjes" Waarna ze de deur op slot deed. Ze nam mij bij de hand en leidde mij naar de winkelkamer. Daar heeft zij haar blouse losgeknoopt en uitgetrokken. Daarna heeft zij haar BH verwijderd. "Wind ik je op?" vroeg ze. Ik knikte. Toen zei ze dat het tijd was om het condoom aan te doen. Terwijl ik dat deed, heeft ze haar jurk en haar broekje uitgedaan en ging op de tafel liggen. "Kom op, zei ze, wij hebben niet veel tijd!"
Dus ben ik snel op haar gekropen. Het was zo lekker, dat ik bijna onmiddellijk klaar kwam. Ze keek naar mij, een beetje teleurgesteld. "Ik hoop dat je condoom goed vast zat", zei ze. "Zeker", zei ik vol zelfvertrouwen. En ik liet haar mijn duim zien. Waarop zij bewusteloos viel .............
_________________________________________ * * *
09 aug 2010 13:18
mark996
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Maarten schreef:
Klopt. Maar telkens denk je: nog 1 pagina.....
prachtig dit.. en ook nog voorzien van erg mooi commentaar..
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum