Heb een tijd in het buitenland gezeten, maar ben sinds een paar weken terug in NL, in ieder geval tot oktober. Al die tijd heeft mijn 4S in een stalling gestaan. Heb hem een beurtje laten geven toen ik terug was, maar kreeg de opmerking dat de bougiekabels niet meer helemaal goed waren en eigenlijk een keer vervangen moesten worden. Dacht dat een mooi projectje zou zijn voor mijn twee vrije vakantie weken. Nu schrok ik een beetje van de prijs van zo'n setje (ruim 700 euro). Iemand een idee waar ik zo'n setje zou kunnen scoren anders dan bij de Porsche dealer? Wil wel graag een nieuwe erop zetten. Ik ben geen automonteur maar wel handig. Dan zou ik zo'n klus toch zelf wel moeten kunnen klaren?
Volgens mij snapt iedereen wel na de post van Horn, waar de TS heen kan
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
08 aug 2010 21:03
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
Re: Bougiekabels gezocht
Snap die niet helemaal.
09 aug 2010 8:37
993_4S
993_4S
Re: Bougiekabels gezocht
@ horn: hartelijk dank voor de verwijzing naar Rentech. Ik heb inderdaad de goede bougiekabels binnen (al na een dag of zo) en inmiddels gemonteert. Een kameraad van mij had een kachelpot nodig voor zijn 964. Op mijn advies heeft hij deze ook bij Rentech gekocht voor een hele scherpe prijs. Ook namens hem bedankt. Ik ben hier best wel een tijd niet geweest, maar ik ben blij dat ik hier om advies gevraagt heb.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum