Auteur |
Bericht |
Sigrid
964 C2
|
Re: feyenoord.... - Ajax
...ik werk nooit zwart, ben dol op de shirtkleuren rood-wit en een beetje zwart, maar onkruid is zo makkelijk te vernietigen...vraag maar aan sjeik Abudabi En van welke kant je het ook bekijkt, onder de rivieren, blijft onder de rivieren. Zou wat zijn als we dat ineens ook allemaal anders gaan interpreteren. Dan kunnen we noord/oost/zuid/west ook wel naast ons neerleggen. En succes met je boomgaard. Alle rotte appels liggen al op de grond, maar de rest kun je nog makkelijk oogsten.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 aug 2010 18:00 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Nu maar weer ontopic:
André Ooijer vervolgt zijn loopbaan bij Ajax. De 55-voudig international komt transfervrij over van PSV en (36) tekent voor één jaar in Amsterdam. Ooijer doorliep de jeugdopleiding van Ajax en kwam verder uit voor FC Volendam, Roda JC, PSV, Blackburn Rovers en het afgelopen seizoen opnieuw PSV.
Lijkt me een overbodige speler voor Ajax. Maar net als Jaap Stam wordt hij blijkbaar liever als Ajacied herrinerd.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
09 aug 2010 18:10 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Niet te missen voorzet Op dat niveau kunnen ze in hun nadagen blijkbaar nog wél meekomen en iets bijdragen, waarbij ze zelfs dat shirt dragen er voor over hebben.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 aug 2010 18:22 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ongelooflijk. De scouting van Ajax lijkt wel te werken op basis van een stapel VI's uit 2004.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
09 aug 2010 18:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Wie weet komt hier nog een plekje vrij en kan er iemand plaats nemen met wat meer verstand en invloed op de juiste plek.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
09 aug 2010 18:30 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Wat mij betreft voordeel vd twijfel. Zou best nog wel nuttig kunnen zijn. Had Jack gisteravond toch gelijk.
|
09 aug 2010 18:36 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dat mag dan wel in de krant komen te staan
|
09 aug 2010 18:39 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik mis hier op het PF momenteel de smilie die over de grond rolt van het lachen...
|
09 aug 2010 22:55 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 aug 2010 23:03 |
|
|
horn
PF #57
|
WTF moeten we in vredesnaam met die Ooijer?????? Ik begreep al niet dat hij meemocht naar Zuid-Afrika. Nu landt hij ook nog eens in Amsterdam. Hoezo? Was Ruud Krol niet transfervrij ofzo?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 aug 2010 23:12 |
|
|
Erick
|
Begrijp het ook niet!!! Dus ook hier een dikke +1
|
09 aug 2010 23:17 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik denk dat PSV hem afgestaan heeft voor een nieuw seizoen Wie is de mol...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 aug 2010 23:18 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Nee, die ik bedoel is nog leuker. Met tranen en op de grond slaan... Zie hem alleen nooit meer terug.
|
09 aug 2010 23:23 |
|
|
Devils son
|
Van de andere kant: nou hebben ze wel iemand in de selectie die weet hoe het voelt om kampioen te worden...
|
09 aug 2010 23:24 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Snappen jullie nu waarom ik gezegd heb dat ik denk dat PSV kampioen gaat worden?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
09 aug 2010 23:33 |
|
|
GijsCarrera'S
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
|
NEE, ik begrijp jou überhaupt nooit Ik denk juist dat we André goed kunnen gebruiken en dan vooral z'n kopkracht. Als hij de laatste 15/20 minuten had meegedaan tegen Groningen, dan waren er misschien geen 2 tegen doelpunten gevallen. Maar we zullen zien de komende wedstrijden.
_________________________________________ Van hard werken ga je niet dood, maar waarom zou je het risico nemen.
|
10 aug 2010 7:44 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Als Ooyer speelt zoals hij tegen Brazilië heeft gedaan is hij voor elke club een aanwinst. Ik denk dat Ajax een goede zet heeft gedaan.
|
10 aug 2010 8:31 |
|
|
Erick
|
Dat is waar. In die interland speelde hij inderdaad goed. Ben nooit een fan van Ooijer geweest, en weet ook niet wat we er bij Ajax mee moeten maar hij moet het eerst maar laten zien. Lees net dat Mido en de Ridder zich vandaag ook melden. Even afwachten wat het wordt.
|
10 aug 2010 8:41 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Tja wat valt er hier niet aan te snappen? PSV gaat niet verder met Ooijer omdat ze betere spelers ter beschikking hebben. Ajakkes heeft 70 contractspelers maar kunnen Ooijer goed gebruiken bij gebrek aan beter. En dan begrijpen ze nog niet waarom ze weer geen kampioen worden.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
10 aug 2010 8:47 |
|
|
horn
PF #57
|
Als Ooijer vaker speelde zoals hij tegen Brazilie heeft gedaan, hadden ze bij PSV gewoon zijn contract verlengd...
|
10 aug 2010 8:47 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Tegen ons kunnen jullie hem iig gerust opstellen... we hebben toch geen spits en zelfs Jan Vennegoor wil niet komen
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
10 aug 2010 9:55 |
|
|
frank1977
|
Daar kun je natuurlijk over twisten, het centrum van PSV is ook niet bepaald briljant.. Ik denk dat Ooijer komt om Wielaert gezelschap te houden, zit die ook niet zo alleen...
|
10 aug 2010 10:07 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Wielaert zit niet alleen hoor....Atouba, Cvitanich, Oleguer (hopelijk weer snel) andere collega's keep him company!
|
10 aug 2010 10:19 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Cvitanich is uitgeleend.