Eindelijk weer een Porsche!!!
Na bijna 10 jaar eindelijk weer een Porsche. Heb in 2000 mijn Mossgrun metalic Porsche 3.2 carrera (1985) verkocht i.v.m. komst van kids.
Nu eindelijk weer een Porsche. Ondanks het feit dat er diehard Porschefans zijn die alles wat niet luchtgekoeld is afkraken ben ik gegaan voor een supermooie 996 carrera 2 cabrio tiptronic in zwart/zwart. Hij rijdt echt super!! waar ik in mijn oude P in de file nog af en toe moest stoppen op de vluchtstrook om mijn benen even op adem te laten komen van de koppeling e.d. kun je deze P zowel prima dagelijks gebruiken (wat ik uiteraard niet ga doen..)
maar kun je er ook echt mee de hoek om gaan. de bak past zich snel aan an het rijgedrag. Ondanks dat de luchtgekoelde P zeker mijn hart heeft gestolen is deze om eerlijk te zijn echt wel een topper. Ik heb ervaring met beide dus kan en mag het zeggen... Een luchtgekoelde zou ik zeker ook nog willen hebben maar dan wel voor erbij, dus we gaan sparen.....! Ik wil heel graag nog een 911 van rond de jaren 70 hebben en deze modificeren (zwaardere motor 3L turbo ofzo) maar wel de oude uitstraling houden (beetje richting RS zeg maar) Verder heb ik nog wel veel meer wensen maar tja..... (ultieme droom is van elke type Porsche 1 te hebben)
Op naar de volgende Porsches!
P.s. ik wil graag wat foto's laten zien en plaatsen maar krijg dit net voor elkaar (ook bij mijn profiel) wie kan me even in Jip en Janneke taal uitleggen hoe dit te doen? dank alvast!!
Groet Krimson