Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 18:47

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 99  Volgende
KNVB competitie 2010-2011 + randzaken 

Mijn clubje is: (Niet meer dan 10 opties mogelijk.)
AJAX 40%  40%  [ 38 ]
AZ 3%  3%  [ 3 ]
FEYENOORD 16%  16%  [ 15 ]
FC GRONINGEN 5%  5%  [ 5 ]
SC HEERENVEEN 2%  2%  [ 2 ]
PSV 11%  11%  [ 10 ]
TWENTE 7%  7%  [ 7 ]
UTRECHT 1%  1%  [ 1 ]
VITESSE 0%  0%  [ 0 ]
Andere club 15%  15%  [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 95

KNVB competitie 2010-2011 + randzaken 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht Re: KNVB competitie 2010-2011 + randzaken
horn schreef:
Die drie maanden moet hij nog steeds betalen...

Ik voel een loonbeslag aankomen... :twisted:

11 aug 2010 20:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Ook maar ff ingeschreven op Profcoach... voor de logica onder de naam VDH. ben meestal te lui om dit soort dingen bij te houden dus als ik bovenaan sta hoor ik het wel :mrgreen:

11 aug 2010 21:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Horn schreef:
Citaat:
ik weet toevallig dat de rode ferrari die Mido reed toen hij vorige keer bij Ajax voetbalde

Was hij toen niet net 18 of 21 of zo? Zijn eerste auto en woonde in Ouderkerk a/d Amstel?

11 aug 2010 22:03
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Devils son schreef:
horn schreef:
Die drie maanden moet hij nog steeds betalen...

Ik voel een loonbeslag aankomen... :twisted:

Zo stond er een paar weken geleden zo'n oproepadvertentie in de krant waarin de A.F.C. Ajax op zoek was naar de heer Shota Arveladze. Iets met belasting denk ik :mrgreen: :mrgreen:

11 aug 2010 23:28
Profiel
Moderator
PF #57
:lol: :lol:

Volgens mij was Mido toen 19. Herinner me nog dat Koeman liep te klagen dat hij een wel erg grote bek had voor een 19-jarige.

12 aug 2010 6:57
Profiel
soepkip 986 schreef:
Horn schreef:
Citaat:
ik weet toevallig dat de rode ferrari die Mido reed toen hij vorige keer bij Ajax voetbalde

woonde in Ouderkerk a/d Amstel?

Dat klopt.

12 aug 2010 8:29
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
horn schreef:

Volgens mij was Mido toen 19. Herinner me nog dat Koeman liep te klagen dat hij een wel erg grote bek had voor een 19-jarige.

Toch vind ik dat je als club niet moet zeiken. Als je 19 jarigen zoveel geld geeft dat ze een ferrari kunnen kopen, dan is het hun goed recht om zo'n ding te kopen. Een ander geeft het uit aan drank en hoeren, weer een ander aan nutteloze zaken...

Het enige is natuurlijk dat hij wel het woon-werkverkeer met de auto van de subsponsor had moeten doen. Dat is nl. een contractuele verplichting voor zover ik begrepen heb.

12 aug 2010 9:04
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
De eerste prijs is dit seizoen binnen voor Ajax!

De Porscheforum poll! :wink:

12 aug 2010 12:03
Profiel
Heb dit topic door gestuurd naar AJAX. Kunnen ze een kopie maken en in de prijzenkast stoppen!

12 aug 2010 12:04
Profiel
PorscheForum Junkie
Noord Holland
DS
Citaat:
Toch vind ik dat je als club niet moet zeiken. Als je 19 jarigen zoveel geld geeft dat ze een ferrari kunnen kopen,

Mijn toenmalige collega(uit Ouderkerk en toenmalige buurvrouw van Mido) zei dat hij die Ferrari al had voordat hij bij Ajax kwam. :mrgreen:

12 aug 2010 15:02
Profiel
soepkip 986 schreef:

Mijn toenmalige collega(uit Ouderkerk en toenmalige buurvrouw van Mido) zei dat hij die Ferrari al had voordat hij bij Ajax kwam. :mrgreen:

Het lijkt mij toch sterk dat hij bij Ekris een ferrari haalt als hij nog niets in NL te zoeken heeft...

Maar wat daar ook van moge zijn: de clubs creëren de blagen. Er was een tijd dat een speler van 18-19 jaar gewoon zijn waffel hield, blij was met een juniorencontract, blij was met de Kadett GSI en gewoon dolblij dat hij mocht spelen bij een topclub in NL.

Nu lopen ze op jonge leeftijd met een geldbuidel waar zelfs bejaarden gek van gaan doen, met een media-aandacht waar zelfs Gordon nog gekker van gaat doen en met een ego zo groot dat overdekte stadions een beweegbaar dak nodig hebben om het ego in het stadion te krijgen.

Tsja... om dan te zeuren over een autootje.

12 aug 2010 15:17
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Aha, vandaar dat het luik van die vliegende schotel open kan. :mrgreen:

12 aug 2010 15:21
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Noord Holland
Citaat:
Er was een tijd dat een speler van 18-19 jaar gewoon zijn waffel hield, blij was met een juniorencontract, blij was met de Kadett GSI en gewoon dolblij dat hij mocht spelen bij een topclub in NL.

Inderdaad Edgar Davids reedt toen in een Kadett GSI en zette hem op de bushalte voor De Bank om zijn vriendin op te halen. Kwam tussen de klanten door even vragen waarom zijn vriendin nog niet klaar was met werken. En dat ze heel snel moest opschieten :mrgreen: was toen de vervanger van Brian Roy.

12 aug 2010 16:45
Profiel
AJAX grijpt net mis... http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/7387031/__Youssouf_Hersi_terug_in_eredivisie__.html?p=6,3

12 aug 2010 17:01
Profiel
soepkip 986 schreef:

Inderdaad Edgar Davids reedt toen in een Kadett GSI en zette hem op de bushalte voor De Bank om zijn vriendin op te halen. Kwam tussen de klanten door even vragen waarom zijn vriendin nog niet klaar was met werken. En dat ze heel snel moest opschieten :mrgreen: was toen de vervanger van Brian Roy.

Ik stel vast dat de ellende is begonnen bij ajax en dat de ziekte zich van daaruit over heel de wereld heeft verspreid... :mrgreen:

12 aug 2010 17:54
Profiel
Verhoef 2de keeper AJAX... http://www.ajax.nl/Nieuws/Laatste-nieuws/Nieuws-artikel/Vermeer-maanden-uitgeschakeld.htm

12 aug 2010 17:57
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Miralem Sulejmani mag het komend seizoen niet op huurbasis voor West Ham United uitkomen. De aanvaller van Ajax krijgt geen werkvergunning in Engeland. Hij heeft onvoldoende interlands gevoetbald. Sulejmani maakte op het WK ook geen deel uit van de selectie van Servië.
West Ham United wil Sulejmani dolgraag tijdelijk inlijven. De formatie moest de aanvaller echter al medisch keuren in Belgrado omdat hij niet in het bezit was van de vereiste papieren. De Engelse club wist ook dat Sulejmani geen eerste keus van de bondscoach van Servië is. De leiding van West Ham United probeerde nog aan te tonen dat de aanvaller de Premier League aantrekkelijker kan maken. Dat is uiteindelijk niet gelukt.

Het bestuur van Ajax was de afgelopen dagen op de hoogte van de problemen over de werkvergunning voor Sulejmani. Het is nog onduidelijk wanneer de Serviër zich weer in Amsterdam meldt. West Ham United wilde dit seizoen het gehele jaarsalaris van Sulejmani overnemen. Trainer Martin Jol wilde de Serviër pas tijdelijk laten gaan nadat hij zekerheid had over de komst van Mounir El Hamdaoui.

Ajax onderhandelt op dit moment ook met spits Mido over een eenjarige verbintenis. Beide partijen hebben nog geen overeenstemming bereikt. De gesprekken met de aanvaller uit Egypte gaan waarschijnlijk ook verder als Sulejmani terugkeert. Trainer Jol van Ajax nodigde afgelopen dinsdag aanvaller Daniël de Ridder uit voor een stage. De geboren Amsterdammer heeft echter nog geen toestemming van zijn club Wigan Athletic gekregen.

Sulejmani zal het uitblijven van een werkvergunning ook als een enorme teleurstelling ervaren. Hij werd twee jaar geleden op voorspraak van trainer Marco van Basten voor ruim 16 miljoen euro overgenomen van sc Heerenveen. De spits kon zelden overtuigen en belandde onder coach Jol op de bank. Hij wilde bij West Ham United een nieuwe start maken en volgende zomer sterker in Amsterdam terugkomen.

12 aug 2010 21:51
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
Noord Holland
Gewoon Suarez verkopen en Miralem het vertrouwen geven.

12 aug 2010 21:55
Profiel
Gewoon verkopen? Nou dat hoeft niet hoor...

12 aug 2010 21:58
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Weggeven mag ook :mrgreen:

12 aug 2010 22:04
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Suledinges baalt natuurlijk als een stekker! Lekker fish & chips eten, alle clubs in Londen af. Maar nee hoor... Poor guy

12 aug 2010 23:02
Profiel
3.2S
010
PSV-De Graafschap is de onvervalste topper van speelronde 2.

http://www.vi.nl/Acht-feiten-over-Eredi ... ivisie.htm

13 aug 2010 14:44
Profiel WWW
Ik vraag mij nu wel af... welke spelers moet ajax nu laten gaan om de kostenpost Sulejmani op te vangen?

Hadden ze hem toch beter naar PSV kunnen laten gaan.

13 aug 2010 15:35
Profiel
Moderator
PF #57
Mido had die ferrari niet toen hij bij Ajax kwam. heeft later een 360 cabrio gekocht op egyptische platen. maar toen was hij al weg bij ajax.

13 aug 2010 15:46
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Devils son schreef:
Ik vraag mij nu wel af... welke spelers moet ajax nu laten gaan om de kostenpost Sulejmani op te vangen?

Hadden ze hem toch beter naar PSV kunnen laten gaan.

Afdankertjes ruil....?

13 aug 2010 15:48
Profiel Twitter 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2470 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 99  Volgende