Re: Zeer trage computer, wat te doen?
Ook ik ben dit jaar ook over op de Apple.......heeft voordelen maar ook nadelen...
Na aanschaf van een Iphone nu een macbook 17" op de zaak erbij...makkelijk aan een windows server kunnen knopen...nog makkeleijker dan een windows werkstation..
wel (originele ) office software op de Mac gezet, en outlook doet het goed met de exchangeserver...ff wennen maar toch, office for Mac is de best verkochte software voor Mac....rare wereld.....
Ben nu (op aanraden van Pascal) me aan het orienteren met Parrales voor Mac...om windows aplicaties op een Mac te kunnen draaien, vooral maatwerk is bijna altijd windows..
De mogelijkheid om via eem mac windows te draaien doe ik nu via bootcamp, wat in iedere nieuwe mac zit...vooral mijn zoon zit in bootcamp met XP op mijn mac te gamen...en volgens hem gaat dat beter dan op een normale windows machine..
let wel Grafisch zijn de Macs superieur...
Verder in mijn vakantie in het walhalla voor de Apple fans geweest.
...wat een drukte.....rijen en nog is rijen voor een Ipad....heb er in een andere vestiging van Apple 1 gescoord...en jawel tuurlijk een hebbedingtje maar wel een leuke.
Oja on topic..Hans...slecht startende PC wellicht DME relais
hielp ook bij de 968 gisteren.