Afgelopen weekend The Wolfman wezen kijken in Antwerpen. Weer een erg fijne rol voor Anthony Hopkins, wat is die man toch een held!! De film was ook wel goed, alleen het einde iets te voorspelbaar...
24 maart 2010 1:18
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
Re: TV, Movie & IMDB
Gisteren gekeken." Up in the air" ........teleurstellend.
Ik geef hem een 5
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
Repo men, op zich wel een leuk concept, maar had er gezien de cast wel wat meer van verwacht
Book of Eli... Denzel als Mad Max 2010, met een bijbel Aardig, maar ook niet spectaculair
Defendor Woody Harrelson die denkt dat hij een superheld is (en daar behoorlijk in slaagt) Aanrader!
Grace is gone Van de afdeling "Irak/Afganistan drama" John Cusack in een top rol als 'average Joe' die aan z'n dochtertjes moet vertellen dat hun moeder is gesneuveld. Mooie film...
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
kzit momenteel helemaal full high def in de serie
the tudors :
wat een goeie serie zeg en dan nog niet eens gesproken over hoe mooi de kostuums en lokaties zijn
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
18 aug 2010 10:05
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Inmiddels Salt gezien....... Hmmm niet echt heel geweldig
Tevens ook Avatar gekeken (had ik nog steeds niet gezien). Verhaal vond ik erg veel overeenkomsten hebben met oa Last Samurai. Maar vond het een prachtige film ook qua kleuren etc.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum