Auteur |
Bericht |
912
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Als je toch bezig bent:
Waarom geen kenteken sticker achter op? Mooie donkerblauwe laten maken...
Beetje lef!!
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
|
06 aug 2010 19:14 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Achterop niet, voorop ligt ie wel klaar, maar vind zoals hij nu erg laag eronder hangt ook wel stoer.... Enne, de kentekenplaat gaat misschien nog wel door de scotchguard (dan wordt is nagenoeg zwart ).... Wie weet....
|
06 aug 2010 20:13 |
|
|
Gijs356
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Ga je nog je uitlaat pimpen? Dit VRAAGT namelijk om een zo'n mooie centrale enkele pijp...
|
06 aug 2010 20:41 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Ik vind deze juist net wel stoer.... Zie je niemand mee rijden .... Al twijfel ik wel nog steeds over 2 rechte pijpen in plaats van deze. Het is overigens een "standaard" Dansk uitlaat Nu ik hem zo weer van achteren zag, twijfel ik trouwens wel of ik de stickers inderdaad niet door moet trekken over de zijkant van de auto... Arme Jeroen
|
06 aug 2010 20:50 |
|
|
Gijs356
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Als je maar niet zo'n Bursch zij-pisser erop zet, doen al die yanken al...2 centrale carrera pijpen staan affengeil... Of zo'n centrale dikke "rioolpijp`'. Zal effe zoeken naar plaatjes. Vwb de witte streep: Staat SUPER, met name icm de rode kleur. maar: Ben bang dat ik de zijkanten eraf zou halen....Nou krijg ik ook oorlog met Jeroen, maakt ie helemaal niks meer voor me
|
06 aug 2010 21:06 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Noem me maar een zeikerd, maar ik vind sowieso een folie-kentekenplaat niet mooi. De glans klopt niet, de letters en cijfers kloppen niet en daardoor ziet het bij een pre 1970-auto te 'nep' uit. Zo'n auto verdient een gespoten plaat met gesneden letters en cijfers... Rechtsboven is een correct gesneden en gespoten kentekenplaat te zien: Ik weet dat Velthuis in Amsterdam deze -tijdcorrecte- kentekenplaten nog levert. Hij zet er zelfs nog de correcte Nederlandse Leeuw in i.p.v. het veel te moderne 'NL'... Ik vind je witte streep helemaal te gek, en dat die streep 'uit elkaar gaat' (als je begrijpt wat ik bedoel) vind ik ook een goed idee en mooi in potentie, maar dat de streep plotseling 'afgekapt' wordt, vind ik minder... Ik denk dat ik wat dat betreft hetzelfde bedoel als Gijs...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
06 aug 2010 21:55 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Bedoel je de "uitloop" naar de onderkant? Dat maakt hem juist net af vind ik .... Is ook naar goed voorbeeld... (was reactie op Gijs dit) Vandaar het idee om hem wel helemaal door te laten lopen... Centrale pijp (1) is ook nog een optie, zo'n ovaaltje Dit vind ik al te ver gaan (vooral te ver naar achter) http://bringatrailer.com/2008/08/21/str ... 6a-outlaw/Die plaat, ik zal er nog eens over denken, vooralsnog even deze erop, een andere plaat is zo vervangen, de houder is wat meer werk (ben erg trots op mezelf, dat ik echt iets zelf gedaan heb )
|
06 aug 2010 21:59 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Dát vind ik dan wel weer heel fraai. Ik vind het persoonlijk alleen niet zo mooi dat die streep opeens zo 'afgekapt' wordt.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
06 aug 2010 22:05 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
I know, was een compromise op dat moment hoor.... Tijd was een factor (de stickers zijn er de avond voor de jubirit op gegaan, rond 12 uur was ik thuis ) Als Jeroen terug van vakantie is, toch nog eens overleggen (hehehe)
|
06 aug 2010 22:07 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Dat wordt een hele fraaie BT5... I'm sure
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
06 aug 2010 22:36 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Dan doet hij alleen bij klassiekers. Op moderne kentekens doet hij dat sowieso niet. Inderdaad een topadresje is die Velthuis!!!
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
07 aug 2010 0:28 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Goed, vakantie, dus eens opgeruimd, en de originele Lemmerz velgen (met kloppende data!) op zolder opgeslagen. De bumpers opgeruimd (ook opgeslagen natuurlijk), dus er was weer wat ruimte in de garage. Vandaag even de chromen wielen opgehaald bij Renntech (mogen gelijk op Marktplaats) en mezelf een nieuwe uitlaat aan laten smeren Nu eens kijken of ik die zelf kan vervangen
|
18 aug 2010 17:56 |
|
|
cabrio wim
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Zal toch wel lukken die paar bouten en moeren. Geeft dat ding ook een zwaarder geluid.
|
18 aug 2010 18:05 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Jij kent mij duidelijk niet Wim .... Echt, zo links als mijn handen zijn ... Maar ga het wel proberen, op van die oprij steunen, komt vast goed! (haha).... En een zwaarder geluid, weet niet, gok het wel, die er nu onder zit is de "normale" uitlaat van Dansk, dit is de "Sport" uitlaat (zal hem even opnemen op de iPhone vantevoren en naderhand, dB meter )
|
18 aug 2010 18:27 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Aha, zie hier de linkVoortaan even je schoen uit beeld halen
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
18 aug 2010 18:59 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
over ver naar achteren stekende uitlaten gesproken....
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
18 aug 2010 19:42 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Volgens mij heb ik die uitlaat een jaar of 18 geleden op wens van de toenmalige eigenaar voor die auto gemaakt.
( 2.0 T4 motor met bus uitlaat en een pijp rond 70mm , iets platgedrukt. )
.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
18 aug 2010 21:41 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Zal ik ze komen brengen, of zet je de 356 er hier op
|
18 aug 2010 21:44 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
doe het laatste maar paSCal, dan kan er meteen iemand met rechterhanden meehelpen
_________________________________________ Got coffee?
|
18 aug 2010 22:07 |
|
|
Gijs356
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Moooooie auspuff!!!! Mazzelaar met je B-Velgen..... Chrome C velgen zijn bijna niet meer voor normale prijzen te koop, en je moet je oude inleveren...
|
18 aug 2010 22:20 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Hehehehe, heb ze hier ook, dus ga het morgen eens proberen (hopen dat het een beetje weer is ). Dank je Marco
|
18 aug 2010 22:21 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
Goed, drie uur zweten (zal ongetwijfeld liggen aan mijn conditie en mijn onkunde met auto's), een telefoontje naar Renntech (ah, kruipolie, goeie tip Joost!), en flink wat krachttermen later... Staat ie op de bokken! (en ja, die deur kan nog dicht.... net!) Nee, geintje, hij staat op de bokken, oude uitlaat ligt eronderuit. Zow, die was wel aan vervanging toe zie ik... Meer foto's vanavond, eerst eens lekker BBQ'en!
|
20 aug 2010 18:27 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
|
20 aug 2010 18:47 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
gosh was ook mijn gedachte
_________________________________________ oud is beter
|
20 aug 2010 18:59 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: 356 BT5 -> Racer conversie
blijft die nieuwe uitlaat dan zo ral9006 grijs?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 aug 2010 19:02 |
|
|