Ken de 987 historie niet, auto wel een paar keer in de showroom zien staan!
Het snelste om wat achter de historie te weten te komen is even met Motron te bellen of er langs te gaan.
<off topic>
Ik moet wel weer lachen om die proefrit discussie. Als ondernemer snap ik Motron namelijk wel.
De tijden zijn veranderd en er wordt behoorlijk geshopt en de gemiddelde koper is steeds veeleisender (en mondiger geworden)!
Op zich geen probleem, maar de ondernemer past zich ook aan, aan die nieuwe mentaliteit.
Tsja, en als je dan "als klant je zin niet krijgt" dan pletter je het lekker anoniem, achter een nickname, op een openbaar forum.
IK er wel begrip voor op kan brengen als zij wat meer "zekerheid" willen hebben of je echt een serieuze koper bent.
Anders loop je tegenwoordig wel het risico dat je elke dag de auto weer uit de showroom kan rijden, met alle mogelijke gevolgen van dien (zie ooit de proefrit story bij Theo Jansen) en het lijkt mij ook geen lekker idee als potentiële koper dat er in die auto al 35 testritjes mee zijn gemaakt!
Als je daarnaast na elke proefrit de auto weer kan gaan poetsen, voordat hij terug gaat de showroom in dan is dat ook een aardige kostenpost!
Ik ben wel benieuwd of iedereen die dit proefrit"beleid" belachelijk vindt, zij wel iedereen laten rijden die langskomt en zegt interesse te hebben in hun Porsche als die in de verkoop staat! Of staat er dan in de advertentie:
geen testrijders, avonturiers of andere coureurs.......
BTW: ik ben inderdaad een Motron klant en inmiddels al aardig wat auto's zonder proefrit gekocht!
</off topic>