Auteur |
Bericht |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: Porsche Boxster Spyder project!
... dat 'ie op deze manier wel op 'n mooie plek zit, maar minder functioneel is voor 'n sportwagen 
|
18 aug 2010 22:50 |
|
 |
Bo Gevers
|
Achzo! Ja we vonden ze op deze plaats mooi, wel eens anders dan anders! Ach we schakelen wel op basis van het geluid 
|
18 aug 2010 23:12 |
|
 |
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Of je zou de telers een beetje richting de bestuurder kunnen draaien, dan zijn ze ook beter afleesbaar.
|
18 aug 2010 23:18 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Dat zou ik ook serieus overwegen
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
18 aug 2010 23:42 |
|
 |
Jay911
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)Amsterdam
|
supergaaf project zeg! en de vaart zit er goed in. Dat dashboard zou ik wel iets anders doen...zou kiezen voor origineel of helemaal custom (bijv. met alleen een toerenteller achter het stuur en kleinere meters voor benzine, oliedruk, olietemp etcc. in de console)...nu lijkt een beetje 'origineel was te veel werk dus hebben we hem maar midden op het dash geplakt'... zie het als een opbouwende mening 
_________________________________________ Mooiste bloem? Het klaverblad
|
19 aug 2010 9:32 |
|
 |
Justin
Porsche 964 C4
|
Apart dashboard, wel mooi eigenlijk. Een beetje a la Carrera Gt en Panamera met het prominente middenconsole.
Misschien een shiftlight plaatsen recht voor je of op het stuur?
Keep up the good work!
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
19 aug 2010 23:32 |
|
 |
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Mooi werk.... maar hou je rekening met wat er met dat stalen dashboard gebeurt als je een ongeluk/aanrijding krijgt?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
20 aug 2010 15:25 |
|
 |
cabrio wim
|
Wat zit er dan achter de bekleding van onze Porsche's. En volgens mij heeft hij straks een plofzak, dus dat zit wel goed. Dan gaan we er niet vanuit gaan dat iemand een ongeluk krijgt met zijn Porsche. 
|
20 aug 2010 15:33 |
|
 |
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
Na lange tijd dit topic nog eens geopend : leuk idee om voor een spyderlook te gaan ! Anderzijds begin ik me toch af te vragen of heel dit project niet stukken meer gaat kosten dan een goede tweedehands boxster, die je dan nog cosmetisch wat kan aanpassen naar je eigen wensen als je dat persé wil. Wat me voor jullie zeker geen probleem lijkt als ik dit project zie !!
Hebben jullie al eens geïnformeerd bij de keuring ? Auto komt uit NL had ik begrepen, dus moet er toch een homologatiekeuring gebeuren om hem in te schrijven in Belgie ? Gaat dat zomaar lukken met al die aanpassingen ?
|
22 aug 2010 11:33 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
als je goed gelezen had staat er dat hij dat dan wel ziet. Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in 
|
22 aug 2010 23:20 |
|
 |
Bo Gevers
|
Project is nog wel een pak goedkoper dan wanneer we een rijdende Boxster hadden gekocht. Als we het op die manier zouden gedaan hebben dan zou het al zeker een 986 model geworden zijn terwijl we nu een 987 hebben! Nog geen moment spijt gehad van onze beslissing Auto is gekocht in Nederland maar komt uit België en is dus voorzien van Belgische inschrijvingspapieren (deze zijn weliswaar een beetje verbrand, maar al het nodige is nog leesbaar!) By the way: Gisternamiddag een hele grote bende Porsche bij ons door de straat voorbijgekomen (prachtig om te zien). Was er ergens een meeting in het Belgische Mol Sluis??
|
23 aug 2010 10:21 |
|
 |
bully
|
Ik denk dit Bo klik......
|
23 aug 2010 13:40 |
|
 |
kristof
|
lees dan dit ook meer eens goed : http://www.how2tune.be/main.php?lang=nlstaat oa dit (en dan heb ik alles nog niet gelezen) : succes !
|
23 aug 2010 13:49 |
|
 |
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Er is misschien een omweg mogelijk via UK heb ik afgelopen weekeinde vernomen van vrienden die een zelfbouwproject gekentekend willen krijgen. Er is een Europese wet die stelt dat als een auto elders in Europa gekentekend is geweest volgens bepaalde specs, dat deze auto in ieder Europees land (EU) van een kenteken voorzien wordt... In de UK is er een erg soepele wetgeving betreffende kitcars en zelfbouwprojecten!! Laat dit eens verder goed uitzoeken Bo, kan je een hoop ellende schelen.
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
23 aug 2010 14:21 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
je verhaal klopt in theorie, maar zoals het verhaal van William met zn 930 blijkt belgie een vreemde eend in de bijt.
|
24 aug 2010 0:12 |
|
 |
Bo Gevers
|
Thanks! Zijn we volgend jaar zeker van de partij!
|
24 aug 2010 12:09 |
|
 |
Bo Gevers
|
Over het gekeurd krijgen: we waren idd wel al op de hoogte dat er bepaalde vorowaardes zijn, gaan afwachten wat dat geeft op de keuring! Ook de optie om eventjes af te reizen naar Engeland is al overwogen omdat het daar idd een pak makkelijker zou gaan (heb wat info gewonnen bij kitcar bouwers). Zullen wel zien hou het uitdraait! No panic voorlopig We hebben ons ondertussen ook eerder toevallig op een ander project gestord, straks pica's!!
|
24 aug 2010 12:12 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
Engeland wordt lastig denk ik, want dan moet je de koplampen anders af gaan stellen, en of dat betekent dat er een nieuw setje in moet weet ik niet 
|
24 aug 2010 13:47 |
|
 |
911gt2
997.2 C4S, 911t/e
exen
987.2 S, 996TT, 958 S, 914 2.0, 986 S, 944 S2
|
Voornamelijk kunststof en geperst hout volgens mij. In ieder geval materiaal wat zachter is dan de lichaamdelen die er tegenaan zouden kunnen komen. Noem mij maar negatief, maar ik zou hier niet graag in meerijden, zeker niet op Boxster snelheden Persoonlijk, zou ik de tellers ook mooier vinden achter het stuur, en dat lijkt me ivm de leesbaarheid van de digitale displays ook de enige mogelijke plaats. Ik weet uit ervaring dat de km teller van de Boxster al niet bijzonder duidelijk is, dus de digitale meter onderin is daarbij zeker bruikbaar. In dit geval dus niet echt meer volgens mij 
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
24 aug 2010 16:53 |
|
 |
kristof
|
Is het ook niet makkelijker (en op het einde van de rit goedkoper) om een complete 987 met ongevalschade te zoeken, waarvan interieur en dak bruikbaar zijn en overgezet kunnen worden ? (bvb bij FG Porsche) Wat je niet nodig hebt verkoop je nadien zelf gewoon verder, veel kans heb je dan uiteindelijk de delen die je zelf nodig hebt gehad aan een heel voordelige prijs.
|
24 aug 2010 17:53 |
|
 |
Bo Gevers
|
Hoi, Stuur je eventjes een pb met de sommetjes van wat we tot nu toe hebben uitgegeven  Als daar nog iemand in geïnteresseerd is, dan mag die dat altijd laten weten!
|
24 aug 2010 18:05 |
|
 |
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
nou ik ben wel benieuwd, maar dan ook graag de uren die jij en je pa er in gestoken hebben. Is natuurlijk hobby, dus uren mag je niet tellen, maar even voor het idee.
|
24 aug 2010 21:48 |
|
 |
Bo Gevers
|
Hoi iedereen, Porsche ligt eventjes stil omwille van een ander project zoals ik al eerder zei, niks met P te maken maar toch eventjes een foto: 
|
28 aug 2010 22:44 |
|
 |
ccr-timo
Heikant (zws-vl)
|
Je moet je rekening niet laten maken man. Ik heb respect voor wat jij doet.  ga zo door.
_________________________________________ http://www.ccr-vanleuven.nl
|
28 aug 2010 22:53 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.. wat zijn de plannen met die Cooper 
|
28 aug 2010 22:55 |