Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:47

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2387 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 96  Volgende
Koopjes van het ogenblik - Deel V 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 987 S
Bericht Re: Koopjes van het ogenblik - Deel V
http://www.car-copy.com/carcopy/bpic/73 ... 316448.jpg

993 C2 05-1994, 158.900 km....23.900 euro. Op de website http://www.elfer-haus.de beschreven als volledig dealeronderhouden en in nette staat

Bijlagen:
201005281239316448.jpg
201005281239316448.jpg [ 155.87 KiB | 2514 keer bekeken ]
25 aug 2010 17:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
dit KLIKT makkelijkert :wink: en de PICS :thumleft:

dat benne een schone bolide op de pics dan tenminste he :!:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

25 aug 2010 17:27
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 987 S
Het zou zomaar kunnen. Er zijn inderdaad twee vreemde dingen aan deze auto:

1. Een deel van de foto's is genomen bij Porsche Zentrum Chemnitz. Het andere deel bij het verkopende bedrijf zelf. De vraag is hoe dit zit. Zijn dit nog oude foto's van toentertijd de 2e eigenaar hem daar kocht of is er iets anders aan de hand
2. Bij de foto's van Porsche Chemnitz zie je volgende mij bij een foto van het interieur (zie foto) 180.593 km staan. Dat betekent dus dat hij niet klopt, want hij wordt met 158k aangeboden. :shock:

Heb een maitje naar ze verstuurd met een vraag over de historie, even afwachten. Geen reactie zegt zowieso wel genoeg dan :lol:

25 aug 2010 17:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 987 S
Vergroot deze jongen maar eens en kijk op de teller :idea:

http://www.car-copy.com/carcopy/bpic/73 ... 592290.jpg

25 aug 2010 17:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 987 S
Dat is waar Jochem, dat is ook mijn ervaring.

Qua auto vind ik hem super...Zodra de Boxster S is verkocht even een belletje wagen :D

25 aug 2010 17:37
Profiel
PorscheForum Rakker
gast schreef:
2 a 3 weken geleden ook even naar zitten kijken.. Mooie kleur, dat sowieso.. Ja, als de staat goed is (AAK) kan het wel eens meer een koopje zijn dan een gebakje van 22k die al 60.000km zonder garagebezoek daar staat... ;)

Doe geen moeite als dit zinnetje erbij staat:
"**Verkauf nur an gewerbliche Abnehmer !!**"

Dan willen ze dus niet aan een particulier verkopen. Dit om achteraf gezeik te voorkomen over mogelijk verborgen gebreken. Ik denk dat deze handelaar meer weet dan jij....

25 aug 2010 23:53
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
@Chris: exact. En dan hopen ze op een Jochem als koper!

26 aug 2010 8:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
mauricevdvreede schreef:
Op de website http://www.elfer-haus.de beschreven als volledig dealeronderhouden en in nette staat

Na in Ned. mijn '88er met ca. 245.000km op de klok, ingeruild te hebben, kwam mijn auto bij bovenstaand adres in de showroom.
De eerste paar weken stond de auto zonder km-stand op hun web-site. Was na een paar maanden toch nieuwsgierig, en ja hoor, km st 168.000.
Heb ze toen een mailtje gestuurd, als oud eigenaar, met een paar opmerkingen en hun viel Erfolg gewenst.
Ik ken de Duitse markt een beetje, en staan daar bekend als ''Halsabschneiders''.
Dus: Pas op :!: :!:

Gr Henk

Nb. ik weet dat de auto met originele km stand, op transport is gegaan.

26 aug 2010 9:48
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
en nog reactie gehad op die mail van jou?

26 aug 2010 10:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Nee, niets meer van gehoord. Was te verwachten.........

26 aug 2010 10:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 987 S

Dan willen ze dus niet aan een particulier verkopen. Dit om achteraf gezeik te voorkomen over mogelijk verborgen gebreken. Ik denk dat deze handelaar meer weet dan jij....

Dat zinnetje kan ik niet vinden, zowel niet op mobile alsmede hun eigen site. Overigens is het niet zo dat dit er alleen bij staat als men iets te verbergen heeft. Er zijn ook voldoende bedrijven die een groothandelsfunctie hebben en daarmee adverteren en om die reden alleen B2B verkopen doen.

Ik heb in ieder geval nog geen antwoord op mijn mail en helemaal vertrouwen doe ik het niet. Een belletje wil ik er wel aan wagen, maar ik heb mijn twijfels over de eerlijkheid...

26 aug 2010 10:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
mauricevdvreede schreef:
Een belletje wil ik er wel aan wagen, maar ik heb mijn twijfels over de eerlijkheid...

Ik zou er zelfs geen telefoonkosten voor willen maken.......

26 aug 2010 11:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 987 S
Je hebt 100% gelijk. Op deze pagina staan een aantal Duitse recensies: variërend van teruggedraaide standen tot zich niet aan de afspraken houden...

http://www.pff.de/wbb3/board101-rund-um ... eie-werkstätten-und-händler/2658865-kennt-jemand-elfer-haus-de-bersiel-automobile-in-hofgeismar/

Dus nee, deze laten we varen :|

26 aug 2010 11:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Lekker verder zoeken..........mooie bezigheid.

Suc6

26 aug 2010 11:11
Profiel
PorscheForum Rakker
^^^^ Deze ^^^^
Amsterdam
gast schreef:
+1 ( tenzij je hem snel weer wilt verkopen en je dus feitelijk handelaar bent :mrgreen: )

Oh nee, niet weer een discussie over vermeende handelaren :)

26 aug 2010 11:41
Profiel
PorscheForum Rakker
mauricevdvreede schreef:

Dat zinnetje kan ik niet vinden, zowel niet op mobile alsmede hun eigen site. Overigens is het niet zo dat dit er alleen bij staat als men iets te verbergen heeft. Er zijn ook voldoende bedrijven die een groothandelsfunctie hebben en daarmee adverteren en om die reden alleen B2B verkopen doen.

Ik heb in ieder geval nog geen antwoord op mijn mail en helemaal vertrouwen doe ik het niet. Een belletje wil ik er wel aan wagen, maar ik heb mijn twijfels over de eerlijkheid...

Dan is het misschien handig als je de advertentie op hun website eens volledig leest, staat er toch echt!

Hilarisch is ook de quote "Von Doktor gefahren"!

En ja je hebt bedrijven die zo'n auto alleen aan andere bedrijven willen verkopen omdat ze gewoon niet genoeg kennis van een specifiek merk hebben. B.v. een Toyota dealer die een P. ingeruild heeft waar ze zonder gezeik vanaf willen. Dat is dit echter niet, sterker nog er staat een oudere 911 op de site waar het zinnetje NIET bij staat. Waarom mag die wel aan een particulier gekocht worden? Errug vreemd allemaal....

26 aug 2010 11:46
Profiel
PorscheForum Rakker
996
Brabant
Hilarisch is ook de quote "Von Doktor gefahren"!

zou ik ook nooit kopen !?

26 aug 2010 12:05
Profiel
PorscheForum Rakker
Maserati QP 4.7S
0591
Heb je helemaal gelijk, Jochem.

Ik heb alleen mijn ervaringen hier neer geschreven, die nog versterkt werden met de info van het Duitse web.

Het bedrijf bestaat al meer dan 20j, dus ze zullen niet alleen ''rotzooi'' verkopen.

Daarom kan deze aangehaalde 993, best een toppertje zijn.

26 aug 2010 12:36
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76
Amsterdam
wie kent deze bleu/grey 993 tiptronic? is er iemand die deze wagen live heeft gezien? prijs is bijzonder laag dus ben zeker benieuwd!

en wie heeft er wel eens een 911 gekocht bij deze zaak?
http://www.vankesselsportscars.com/photo47.htm

26 aug 2010 14:14
Profiel
‘64 Kever
Michel, gebruik de zoekfunctie eens.... Van Kessel is een betrouwbaar adres, je moet alleen wel weten wat je koopt. Handelaar pur sang, weet precies wat wat waard is, dus als daar een auto voor 19k staat, moet je niet denken dat je een koopje hebt, en dat hij eigenlijk 30k waard is.
Simpel toch?

26 aug 2010 15:50
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Tsja er zijn er nog velen die denken dat ze een (goede) porsche voor een koopje kunnen scoren bij een handelaar :scratch:

Koopjes bestaan maar 99,9% bij een particulier die van zijn auto af wil.

Als de auto voor een lage prijs bij een handelaar wordt aangeboden is het 99,9 % een auto met werk of een onduidelijke geschiedenis. Niets mis mee, maar houd daar rekening mee.

26 aug 2010 16:14
Profiel
‘64 Kever
Ach, bij een handelaar zou ook nog kunnen, maar niet bij van Kessel (en dat bedoel ik niet negatief!).... Nogmaals, zij weten heel goed wat een auto waard is, en dat kost ie dan ook.

26 aug 2010 20:35
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 2.7 '74 und Boxster 2.5 '97
Alken - Limburg
Zou de prijs ook niet laag zijn omdat het een Belgische 993 is? Moet er in NL op deze niet nog bpm en dergelijke betaald worden als je deze wil inschrijven?

Want hij heeft een Belgisch kenteken hoor :wink:

En ze weten idd wat ze waard zijn. Zo ben ik zelf een jaar geleden gaan kijken naar de blauwe 911 turbo breed. Deze had ook een Belgisch kenteken. Echter toen ik ging kijken waren ze de 3.2 motor die in de wagen lag er redelijk vlot aan het uithalen. :?: De wagen werd plots als rollend chassis verkocht. Deze heb ik mooi laten staan, overal opgelast, 3 verschillende kleuren te herkennen, en de rest (lees: al het overige) was een zooi, kortom een wrak.

Wat zie ik nu op hun site? ? ?

Nog steeds dezelfde wagen te koop met een 2.7 blok er in geplaatst en de vermelding: "Heeft lang stilgestaan" :scratch:

Conclussie voor mij, de goede (waardevolle) onderdelen halen ze eraf en vervangen ze door andere onderdelen en dan goedkoop de wagen verkopen.

Hun recht natuurlijk, is ook een manir van handel drijven.

Trouwens voor onderdelen kan je er wel weer goed terecht dus . . .

Kortom zoals hierboven al gemeld, je koopt er geen koopje :thumleft:

26 aug 2010 21:41
Profiel
nu flink in prijs verlaagdAfbeelding

26 aug 2010 22:20
Profiel
M140i
Mooie 996 MkII uit 2002 met 51.000km, voor 39K bij Theo Jansen (die zijn gehele voorraad in de uitverkoop doet) :idea:

http://www.theojansen-sportcars.nl/specs.php?auto=625

27 aug 2010 1:03
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2387 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 96  Volgende