Auteur |
Bericht |
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
|
12 aug 2010 8:22 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Zo, zelfs een krant naar keuze Hier prima weer, eigenlijk al de hele week. Nog 2 dagen vakantie en dan gaat het spul weer naar school en de regelmaat weer in het leven, het is niet anders.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 aug 2010 8:50 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Lekker ontbijtje JM. Op deze regenachtige dag gaan wij vanmiddag naar Scheveningen om aan de haven iets te eten bij Lemon Gras. Dit restaurant staat bekend om zijn uitgebreide wijnkaart. Maukse.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
12 aug 2010 8:52 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Morge maukers, Regenachtig , waar zitten jullie Hier een prachtig zonnetje, alleen moeten we aan het werk Neem maar vast een bakkie, beetje later begonnen Nog iets van Wim vernomen Mauk ze
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
12 aug 2010 9:05 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Die zit lekker rustig thuis, te doen wat hij moet doen
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
12 aug 2010 9:21 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Dorst...vergaderen, stiekem een hunt spelen en nu lust ik wel wat
|
12 aug 2010 23:03 |
|
|
Wimpie77
|
Mooie speech van Bouterse... "Wij gaan corruptie aanpakken!"
_________________________________________ * * *
|
12 aug 2010 23:15 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Gelukkig heb ik dat gemist. Maar de mensen daar verwachten veel van hem en denken dat nu alles goed komt en ze voorgoed van NL af zijn. Ik hoop het voor ze.
|
12 aug 2010 23:17 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Politiek in Suriname is één grote poppenkast. Wat een rare tap heb jij Sigrid, daar komt alleen fris uit. Ik haal zelf wel een biertje
|
12 aug 2010 23:23 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Af en toe moet ik gewoon goed voor mezelf zorgen Ewout
|
12 aug 2010 23:28 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Graag gedaan Marcel
|
12 aug 2010 23:50 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Goedemorgen, ja uit bed gerold, dus dan maar een ontbijtje klaar zetten voor de vroege vogels. Geniet van de dag
|
13 aug 2010 5:20 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Lekker hoor, fijne dag allemaal.
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
13 aug 2010 7:38 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Morruguh Maukers, Gisteren weer eens in een Restaurant gegeten waar de wijnen beter zijn dan het eten of iigv even goed. WIj hadden hier al eens eerder een mini PF meeting gehad. Wij kwamen in de regen aan en daar scheen de zon. Dat heb je vaak aan de kust. Wij zaten bij Lemon Grass aan de Scheveningse haven. Maukse.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
13 aug 2010 8:23 |
|
|
cabrio wim
|
Moguhh allen, begin maar eens eerst met ontbijt en koffie. Wijn op de vroege morgen gaat er nog niet in. Lekker zonnetje hier, dus genieten maar weer.
|
13 aug 2010 8:36 |
|
|
JMS
|
Moghu allen, vandaag de tuin in orde maken, anders is het hier een oerwoud als ik straks terug kom van vakantie! @Edwin: Wat is dat links op je bord, rode kool Fijne dag
|
13 aug 2010 8:36 |
|
|
cabrio wim
|
Volgens mij is dat veenbessen saus. J.M waar gaat de reis naar toe, Baloek sur mer, of nog verder weg.
|
13 aug 2010 8:44 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Het was een soort van Bosbessen port saus. JM gaat naar het wijnmekka van Europa. Ik heb hem nog wat tips gegeven zoals Chateau de Beaucastel, waar je de favoriete wijn van Sharon Stone kan proeven.
|
13 aug 2010 9:04 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Hij gaat gewoon naar Frankrijk.
|
13 aug 2010 9:20 |
|
|
JMS
|
Hoe raad ze het weer De Loirestreek om precies te zijn, vanaf morgen hebben je 8 à 10 dagen geen last meer van mij
|
13 aug 2010 9:25 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Goeiemorgen, lekker ontbijtje. J.M fijne vakantie. Ik gooi vandaag lekker de tent dicht om 16:30. TOTMBO zou voor hapjes zorgen en ik voor de wijn.
Werk ze
|
13 aug 2010 9:52 |
|
|
Wimpie77
|
Wimpie vanavond softballen in Heemstede bij Pinguins. Aanvang wedstrijd 19:30. Toegang gratis!
|
13 aug 2010 11:10 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zo zo op stand net als bij de Kon. HFC met de grote witte broeken Zoon heeft gisteren gewonnen in de HD cup en 2 x gescoord ( trotse vader) stond in de HD
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
13 aug 2010 12:35 |
|
|
Wimpie77
|
Zeker op stand! Alleen zijn dit de bierteams tegen elkaar...!
|
13 aug 2010 12:43 |
|
|
JMS
|
|
13 aug 2010 21:56 |
|