een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: 996 met 19 inch fuchs
bully schreef:
is dat 19 inch
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
29 aug 2010 21:02
ritz
porsche 996 targa
op de foto heb ik de fuchs met photoshop eroverheen gelegd. Bij fuchs zelf kan je deze velgen als 19 inch bestellen (vreselijk duur, maar dan heb je wat) . Bij avant garde (amerikaanse makelij) kan je ze als 18 inch bestellen voor de helft, maar ja, durf je daar hard mee te gaan?
Voor mij nog beetje moeilijk om te beslissen
29 aug 2010 21:10
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Staat mega, Vriend van me heeft een 997 Targa met Fuchs wielen eronder... MEGAMOOI
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
zo groot beginnen ze verdacht veel op een techart wiel te lijken
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
29 aug 2010 22:27
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Eerlijk gezegd vind ik Fuchs alleen mooi onder een klassieke Porsche.... zelfs onder de Sport Classic vind ik ze niet zo.... het klassieke design van de velg past niet bij een moderne wagen. De 19" Fuchs doen mij altijd denken dat het om een namaak velg gaat
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
29 aug 2010 22:50
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Persoonlijk ben ik hier ook niet helemaal weg van.
30 aug 2010 20:36
Airhead
1986 C1
Friesland
Een Lola Porsche; weer eens wat anders dan een Lola Ferrari. Ik vin het nix. Ergens kloppen de verhoudingen dus niet.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum