Te koop: Nieuwe koffermat voor een 911. Voor mij voldoet de pasvorm onvoldoende. Gemaakt in 'Turbo-stof'. Geen vilt, eerder zacht tapijt... Doe maar een bod via PM of 0032/498.24.89.63
Benzinetank met fitting op lasnaad (voor de doe-het-zelver...???)
Af te halen in België voor de hoogste bieder...
31 aug 2010 18:26
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983
zandhoven ( belgie)
Re: Koffermat 911 + benzinetank
waar in belgie ergens , en hoeveel wil je voor die mat hebben , kheb geen idee wat dit waard is , di-oe gerust via pb
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
31 aug 2010 21:01
hans 3
Herentals, dichtbij Grobbendonk.... Kom eerst maar eens kijken Zo kan je het werk van Wim eens van dichtbij bezien Nieuwe mat kost 200 euro. Doe het voor de helft...
31 aug 2010 22:07
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983
zandhoven ( belgie)
ja dat moet ik eens doen , stuur in een pb je adres en nummer en dan speken we eens af he
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
31 aug 2010 22:34
straffen
porsche 911s
jaar 1975
hij hans ik zie aan de foto dat je waarschijnlijk een targa hebt? of ben ik mis. zo te zien was de mijne ook zo.kleur etc maar deze is is verbouwd geweest. ben je soms in de gebeuren van de kust? zou graag eens je porsche willen zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum