Geen vlees zegt ze, maar ze lust wel pap........ euhh ik bedoel ze lust er duidelijk wel pap van................ ze klinkt alsof haar IQ kleiner is dan haar schoenmaat
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
Von dat die van die mooie oorringen had, de sjonnie Dat die dames daar nu niet op vallen
02 sep 2010 19:59
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Re: deze MOEST ik posten ... erg leuk ... Deel 2
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
03 sep 2010 0:31
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
03 sep 2010 10:10
Rodger that!
Veghel
VIJF REGELS VOOR MANNEN OM EEN GELUKKIG LEVEN TE LEIDEN....
1. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die het huis schoonhoudt, die van tijd tot tijd kookt en een baan heeft....
2. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die je laat lachen....
3. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die je kunt vertrouwen en niet liegt....
4. Het is belangrijk om een vrouw te hebben die goed is in bed en die het fijn vindt om bij jou te zijn....
5. HET IS ZEER , ZEER BELANGRIJK DAT DEZE VIER VROUWEN ELKAAR NIET KENNEN
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
06 sep 2010 18:25
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
de ene man zegt tegen andere: "Mijn schoonmoeder is een engel." antwoord de ander: "Heb jij geluk! de mijne leeft nog..."
Twee brabanders zitte saame bij de MacDonalds. Zegt de een tege de ander: "Zeg, lette gij eigenlijk wel us op oew cholesterol?" Zegt de ander: "jazeker wel, as ik op de wc zit". "Agge op de wc zit?" "Ja, dan zit ik op de wc, kik een bietje om me heen en denk dan, goh, leste rol..."
Ik was gisteren een pintje aan het pakken in het café toen ik mij ineens realiseerde dat ik, hopeloos opgeblazen, een scheet moest laten ... De muziek stond heel hard, dus heb ik mijn scheten gesynchroniseerd op de tonen van de muziek. Na twee liedjes begon ik mij al veel beter te voelen. Ik wilde mijn pintje verder leeg drinken en het viel mij op dat iedereen mij bekeek ... Toen schoot het mij te binnen dat ik naar mijn I-pod aan het luisteren was ....
Vader vertelde aan kleine Jan dat ze op vakantie gaan naar een heel ver land in een heel mooi hotel met "All Inclusive Dienst". Kleine Jan vroeg: "wat is dat papa, AU LINKLOESIF DIENST??" En vader legde geduldig uit: Dat is een hotel waar ze onze kamers opruimen en bedden maken, het eten bereiden en onze schoenen poetsen, onze handdoeken wassen en kleren strijken... Toen kleine Jan het begrepen had zei hij tegen zijn papa: ‘"en waarom nemen we mama dan mee???"
Een man, gezeten aan de bar, leest het volgende bord met aanbiedingen. - Bier : 2 euro - Sandwich met kip : 4 euro - Masturberen : 15 euro Een beetje twijfelt de man over dit aanbod, de dienster bekijkend, super aantrekkelijk met zwarte haren, achter de bar. Na even getwijfeld te hebben vraagt hij haar : - Heu, de masturbatie, doet gij die ? Met een geile blik en een lage stem antwoordt zij : - Jazeker, mooie jongen... - Goed, zegt hij, wilt ge dan uw handen goed wassen want ik wil een sandwich met kip.
07 sep 2010 19:04
Rodger that!
Veghel
10 sep 2010 21:08
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
vind ze over het randje. oei, wat zou ik die vent een knal geven
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
11 sep 2010 12:32
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tip
Weert
Vind t wel lachen, zolang je anderen maar geen (financiele) schade toebrengt. Die bloemen afknippen vind ik dan weer minder
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
11 sep 2010 12:38
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4S
Leiderdorp
kijk,die visser is dan wel weer grappig,maarrrrrr als ie net als ik een iphone in zijn zak heeft en een aardig horloge om etc, dan is de lol er wel af .
maar moest wel lachen
11 sep 2010 12:44
horn
PF #57
moest wel grinniken toen hij die krant in de hens stak van die vent die zat te lezen en in eerste instantie gewoon niks merkte (of deed alsof).
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
11 sep 2010 13:15
Jurgen
Westervoort
Vond de krant ook 't leukst, maar de meeste dingen te ver gaan. Op die manier kom je vanzelf een keer de goede tegen...
11 sep 2010 14:29
André
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
horn schreef:
oei, wat zou ik die vent een knal geven
Hij is sneller...............
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum