Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:30

Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Aan alles komt een eind 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Aan alles komt een eind
mod by horn - afgesplitst uit het bok tor topic van The Mud

ralf996 schreef:
en die van de mods hebben we maar te slikken.

Ik spreek voor mezelf, maar ik ben dat terugkerende gezeik eigenlijk wel zat. Alsof dit een of andere persoonlijke vete van het forumteam tegen the mud zou zijn. 'Zogenaamde macht' gebruiken. je als dictator gedragen. Geen rekening houden met de mening van forumbezoekers. Pb's ontvangen dat moderators zich als gestapo gedragen. En meer van dat moois.

ik heb geen zin meer om het gevoel te hebben dat ik mijn actie's en publique moet verantwoorden. Dat 'zo goed en objectief mogelijk naar eigen inzicht en vermogen' kennelijk niet voldoende is. Bovendien heb ik geen Porsche meer, dus derhalve hier als moderator van een Porscheforum ook niet veel meer te zoeken. Als liefhebber van het merk zal ik hier best nog vertoeven. Maar bij deze leg ik mijn functie als moderator neer. Heb het een tijd met plezier gedaan, dat plezier is steeds minder geworden. Lijkt me een mooi moment om te stoppen, voordat het moment komt dat het hele forum me gaat tegenstaan. :salut:

05 sep 2010 3:29
Profiel
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Re: Koosnaam Boxster mag niet meer?
@Horn: Als juist jij hier weg valt als Moderator wordt de sfeer hier alleen maar minder.
Uit de grond van mijn hart wil ik je zeggen dat ik je samen met nog 2 andere Moderators juist de fijnste vind.
Het is liefde werk, oud papier. ( En niet iedereen ziet dat)

Dat er in sommige situaties misbruik wordt gemaakt van het Moderatorschap dat is een feit.
(Ook buiten het forum, lees online zijn, om)
Maar daar heb IK jou nooit op kunnen betrappen.

Betreur het dan ook ten zeerste!!!!

Dat er woorden verandert moeten worden is een goede zaak.
De term "jippie" blijft grappig.
Of bok tor daarbij hoort kun je je afvragen...
Vandaar ook mijn genoemde fout geschreven namen (Dit juist om die, vaak overbodige, reacties te voorkomen.)

Erik

05 sep 2010 3:41
Profiel Twitter 
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Jammer :? :salut:

05 sep 2010 7:39
Profiel
Timeless
Harald , jij bent ook een reden van mijn bezoek aan deze kroeg , zowel als mens als mod , jij beheerst moderator schap als de beste . Zou treurig zijn dat de kleur die je geeft aan het PF laat vervagen....

Marc

05 sep 2010 8:25
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Harald, dat zou erg jammer zijn. Ik hoop dat je dit in een opwelling hebt geschreven. We zouden je welgemeende, menselijke reacties erg gaan missen.

05 sep 2010 8:33
Profiel
3.2S
010
Harald, jij bent toch een beetje de motor van het Porsche forum. Het zou heel erg jammer zijn als je er mee stopt. Ralf zit deze ochtend gewoon bij zijn Moeder aan de Chocolademelk en maandag moet tie weer naar school en dat geldt ook voor Mud. Opmerkingen wel in het juiste perspectief zien. :idea:

Laatst bijgewerkt door barolo op 05 sep 2010 11:29, in totaal 1 keer bewerkt.

05 sep 2010 9:54
Profiel WWW
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
Dit is simpel gevalletje, Harald je ontslag wordt niet aanvaardt,
redenen te over ,Als mod doe je nu soms dingen die niet altijd leuk zijn maar het wel overzichtelijk houden .

05 sep 2010 9:59
Profiel WWW Facebook 
997 GTS C2 cabrio '11 zwart ex 964 Jubi #445 '93 viola ex 996TT '03 zwart ex 993 TT '98 ex 993 cabrio '94 ex 997 C2 '05
vlakbij de Koekstad....
Ik kan hier niet zoveel meer aan toevoegen Harald, maar als jij stopt met 'Mod' zijn ,zal dat de kwaliteit van dit forum geen goed doen, dus denk nog eens rustig na, of je dit echt wel wilt (alhoewel ik erg goed begrijp dat je bij zo'n draadje als dit daar in eerste instantie toe besluit...) :res:

05 sep 2010 10:05
Profiel
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
Rad911 schreef:
Harald, dat zou erg jammer zijn. Ik hoop dat je dit in een opwelling hebt geschreven. We zouden je welgemeende, menselijke reacties erg gaan missen.

+1..dat zou idd erg jammer zijn.. Ik begrijp je keuze wel (we horen waarschijnlijk van jou maar 0,1% van alle opmerkingen die jij krijgt via PB..), maar ik hoop toch dat je nog tot inkeer komt en je je over de opmerkingen van sommigen heen kunt zetten (en met sommigen bedoel ik dus niemand in het bijzonder voordat we daar een discussie over krijgen)...

Als je besluit wel definitief is, koop ik ook een Volvo (aannemende dat je op dat forum de mod wordt..) :wink:

05 sep 2010 10:06
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Boxster 2.5 ('98) ex Boxster 3.2 S TT ('01) ex 964C4 ('90)
Papendrecht
+ 2

Bedenk inderdaad dat de 'jeugd' soms dingen online zegt/schrijft die zij anders bedoelen dan dat wij (40 plussers) hierin denken te lezen. :scratch:
Beroepsmatig moet ik ook regelmatig 'bedreigingen' via internet behandelen die als 'grapje' waren bedoeld (en dan krijg je de opmerking mee dat iedereen dat toch wel begrijpt ...) :bang:

Hierbij dus de oproep om eerst de geschreven dingen eens hardop uit te spreken en daarna te besluiten of hetgeen je dan hoort ook datgeen is wat je werkelijk wilt uitspreken :res:

Horn moet blijven (desnoods wordt dit een nieuw topic en gaan we daar onze stem laten horen) :cheers:

05 sep 2010 10:23
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
dannyl schreef:
als ik hier zou willen vragen hoe ik het probleem van bok-tor in houten spanten zou kunnen aanpakken , krijg ik ineens ,,hoe krijg ik de boxster uit houten spanten,, :mrgreen:

Kwestie van beter leren parkeren.

Harald: ik weet hoe het werkt, af en toe word ik ook helemaal moedeloos van de reacties die ik krijg als moderator op een ander forum. Veel mensen hebben moeite met het bekijken van zaken uit een ander perspectief dan dat van henzelf, en laten duidelijk zien hoe ze zich in het dagelijks leven gedragen- als volwassen kinderen. Het kost vaak flink wat moeite om daar overheen te stappen.

05 sep 2010 10:24
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
gast schreef:
@ Horn, mogelijk speelde je al langer met de gedachte.. Ik kan me namelijk niet indenken dat enkel dit topic jou deze keuze heeft laten doen overwegen....

De emmer en de druppel.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

05 sep 2010 11:13
Profiel WWW
Veghel
Bericht temp
Citaat:
Harald: ik weet hoe het werkt, af en toe word ik ook helemaal moedeloos van de reacties die ik krijg als moderator op een ander forum

Erg herkenbaar voor mij :salut:

+1 ,

Harrald, als mod doe je het oké :res: ,je hebt mij ook terecht gewezen(meerdere keren) en altijd terecht!!!! Zoals je al eerder schreef:azijnpissers heb je altijd... zelfs op een forum met eenig niveau.Dat je momenteel geen P hebt doet totaal niet terzaken ... we hebben jouw humor en mod cappaciteiten hier hard nodig dus .........

:pale:

05 sep 2010 11:22
Profiel
Moderator
PF #57
gast schreef:
Laten we het dan ook in dit topic over die (in mijn ogen) onrechtmatige daad hebben.. Jouw vertrek als moderator zou er alleen maar weer voor zorgen dat bok-tor gebanned blijft omdat men jouw vertrek belangrijker vindt...

Goed punt. Zolang PaSCal niet wakker is kan ik topics splitsen. Vandaar gedaan. :salut:

Zoals gezegd zal ik hier als bezoeker nog best komen. Te veel leuke contacten opgebouwd door de jaren en nog steeds een zwak voor Porsche. Maar niet langer als moderator.

05 sep 2010 11:24
Profiel
Moderator
PF #57
gast die in het bok tor topic schreef:
:idea: Terwijl ik nog van alles zit te quoten is de hele ontslagbrief al weer verwijderd :|

Zoals ik dagelijks tegen mijn kinderen zeg: "eerst kijken, dan schreeuwen..." :bang:

05 sep 2010 11:26
Profiel
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht Re: Aan alles komt een eind
horn schreef:
Heb het een tijd met plezier gedaan, dat plezier is steeds minder geworden. Lijkt me een mooi moment om te stoppen, voordat het moment komt dat het hele forum me gaat tegenstaan. :salut:

Duidt op een zeer verstandige beslissing Harald.

Zoals je zelf al beschreef, aan alles komt een einde... Maar gelukkig dat je dit op tijd inziet waardoor je in de toekomst toch nog op het forum komt.
Kan ik (en heel wat anderen) nog wat lachen met je scherpe opmerkingen :mrgreen:

05 sep 2010 11:30
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
horn schreef:

Ik spreek voor mezelf, maar ik ben dat terugkerende gezeik eigenlijk wel zat. Alsof dit een of andere persoonlijke vete van het forumteam tegen the mud zou zijn. 'Zogenaamde macht' gebruiken. je als dictator gedragen. Geen rekening houden met de mening van forumbezoekers. Pb's ontvangen dat moderators zich als gestapo gedragen. En meer van dat moois.

Uiterst vervelend dat het zo eindigt maar ik begrijp je punt. Dat gemekker altijd over de mods ontgaat me volledig. Harald: je bent (en blijft) een keizer :res:

05 sep 2010 11:32
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupe
Aan de Maas
Dat is echt zonde ! Er zal een leegte ontstaan, op het PF. Ben hier nog niet zo heel lang, maar heb veel bewondering, voor jouw woorden, jouw inzet, en passie. Jij deed het FANTASTISCH ! :res:

05 sep 2010 11:33
Profiel Facebook 
997 S en 958 TT, ex 996C2MkII, ex 996 4s, ex 957 GTS
dit is idd balen nu het definitief is.. Ik ben voor een thank you horn meeting (doen we gelijk een ritje)..

05 sep 2010 11:37
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Jammer dat je ermee stopt Horn. De meesten zullen je dan toch weer gaan beschouwen als een primus inter pares, dus van het gezeur van sommigen kom je niet af. Persoonlijk heb ik je lekker constructief zien banjeren over dit forum, discussies afkappen en aanmoedigen zoals een mod behoort :res:

Bedankt voor je inspanningen :!:

05 sep 2010 11:39
Profiel
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Tjsa het is een bekend verschijnsel; vrijwilligerswerk doe je niet om het schouderklopje van anderen... En dat geldt wsch ook voor de mods hier. Je doet het idd nooit goed voor iedereen. De juiste balans vinden is de uitdaging en volgens mij ging dat hier prima!

Jammer Horn, je was ene goeie! :res:

05 sep 2010 11:46
Profiel
Ex 964 C2 nu 'n VW T2b Pickup
Keistad
Partir c'est mourir un peu :cry: :res:

05 sep 2010 11:53
Profiel
Moderator
PF #57
gast schreef:
en vandaag was het een keer andersom zeker :?: :wink:

Dat is altijd het voordeel van afscheid nemen. Er zijn ook dingen die je niet zal missen... :twisted:

05 sep 2010 12:00
Profiel
Moderator
PF # 136
Ik denk Harald een beetje beter de kennen dan de gemiddelde forumbezoeker. Daarom vrees ik met grote vrees, dat de beslissing die hij hier heeft genomen, niet omkeerbaar is. (al hoop ik in het belang van het forum natuurlijk wel).
Het verwonderde mij al een poosje dat, de huid van de moderaters in het algemeen, bijna olifantdik is geworden. Onbegrijpelijk dat mensen die zoveel tijd (belangeloos) in een "hobby" steken, op zo'n onvolwassen en vaak ook asociale manier worden bejegend.
De mensen die hier voor verantwoordelijk zijn, moeten maar eens goed bij zichzelf te rade gaan, of ze hier überhaubt wel thuis horen....

Harald, het forum zal je missen als moderator!

05 sep 2010 12:08
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Waarom denk je dat er een aantal oudgedienden niet meer op het forum komen?
Vind nog dat je het lang hebt volgehouden, Harald.

05 sep 2010 12:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 161 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende