Volledige post van direct bovenstaande post verwijderd Beste SC,
Bedankt voor je reactie en tips. Gezien ik toch wel een zeer ervaren (autosport) monteur ben weet ik eigenlijk al bijna zeker dat de speling zit tussen buitenkant lager en huis in de draagarm. Het er uit/in steken doe ik dmv een op maat gemaakte vijzel en komt op het zelfde neer als persen enkel hoeft dan niet de draag arm van onder. Het lager ging er niet super makelijk in en uit dus dat lijkt goed. De naafmoer zit op 450 nm vast en heeft voor te proberen even vaster gestaan. De spiebaan/draad e.d. van de as is al na gemeten of de moer niet einde draad zit. Dit lijkt echter allemaal in orde.
Ik hoopte eigenlijk dat iemand ervaring heeft met dit probleem. Van de winter gaat het weer helemaal uit elkaar en meet ik alles na met binnen micronmeters e.d.
Jammer dat het niet het lager was, dat had me een hoop zoek werk bespaard.
De speling is wel minimaal en was acceptabel voor de keuring, maar niet voor mij.
Het is niet anders.
Grz. Michel