Auteur |
Bericht |
erwin996
M140i
|
Re: Vraag aanschaf Boxster
Zo, dat is flink hoger dan de officieel opgegeven topsnelheid van 240km/h. En dat met 204pk!
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
31 aug 2010 18:48 |
|
|
marco angelo
|
modificaties zoals krukaskering en veranderen tussenasbevestiging(bouten kunnen breken) zijn vooralsnog grootste problemen 2,5 voor zover ik weet, eerste series hadden last van lekkende carters ivm foute gietmal fabriek advies AKK!!!!! porsche dealer
_________________________________________ later is nu
|
31 aug 2010 19:02 |
|
|
bertberg
|
Marco, mag je ervanuit gaan dat bij jaarlijks bezoek aan de porsche delae rin Leusden aan deze zaken is gewerkt?
|
01 sep 2010 7:45 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Er valt weinig te werken aan de carter, en krukas. Deze kunnen wel vervangen zijn. Facturen van de gedane onderhoud moet dat dan laten zien. Verstandiger wijs maar zal wel al geroepen zijn. FF doorsparen naar een 3.2.
|
01 sep 2010 8:04 |
|
|
marco angelo
|
gewoon even kijken of er rekeningen van zijn als hij dealer onderhouden is (pon leusden) moet hier zeker iets over te vinden zijn (Facturen) vaak wordt zoiets al meegenomen met bijv koppeling/drukgroep vervanging, schrik niet de 987 996 en zelfs 997 kunnen deze problemen ook hebben al wordt dit nogal eens stilgehouden, waarschijnlijk om de prijzen hoog te houden? dus speel op zeker aankoopkeuring bij de dealer kost wat maar dan weet je tenminste wat je koopt (begeren is altijd fijner dan het hebben), maar als je iets naar je zin hebt en de aankoop is geen miskoop dan heb je een leuke deall gedaan.
|
01 sep 2010 20:39 |
|
|
bertberg
|
Ik heb de Boxster vandaag gekocht! Bedankt voor jullie tips. Ik ben door het lint!!!!!!
|
10 sep 2010 19:30 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
raar, je hebt "m toch niet onder bedreiging gekocht je hebt toch zelf ja gezegd ,waarom dan nu al door het lint ?
|
10 sep 2010 19:32 |
|
|
bertberg
|
Positief bedoeld uiteraard! Ga uit mijn dak......misschien duidelijker.
|
10 sep 2010 19:39 |
|
|
marco angelo
|
gefeliciteerd! veel rijplezier ermee heb je nog een akk laten doen?
|
10 sep 2010 19:44 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Gefeliciteerd en graag een toelichting op je aankoop (proces).
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
10 sep 2010 19:48 |
|
|
Marianne
Boxster S 3.2Leiderdorp
|
Van harte gefeliciteerd......kleur is Ga je veel plezier aan beleven, weet ik zeker!
|
10 sep 2010 20:20 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
van harte, en veel plezier ermee, wel ff snel 18inch eronder
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
10 sep 2010 23:07 |
|
|
bertberg
|
Ik heb de auto overgenomen van een kennis. Hij is er zuiniger op geweest dan je je kan voorstellen. Vanaf 2005 heeft hij er 10.000 km meegereden. De auto is ieder jaar bij de dealer geweest voor onderhoud/check/reparatie. Ik wilde eerst een AKK doen, maar na gesproken te hebben met de werkplaatsreceptie van de dealer icm de kennis die ik heb over de vorige eigenaar, heb ik dat toch laten schieten.
|
11 sep 2010 19:31 |
|
|
Paulie
Ex: 986 3.2S TiptronicRandstad
|
Van harte gefeliciteerd!!! Nog een geinfecteerd met de virus
|
12 sep 2010 12:55 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
13 sep 2010 17:39 |
|
|