Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 9:40

Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
nieuw lid 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: nieuw lid
Afbeelding Afbeelding

14 sep 2010 20:21
Profiel
Hijs mooi triumph :thumleft: Afbeelding 8)

14 sep 2010 20:24
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
+1 :thumleft:

14 sep 2010 20:30
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
He Dimitri versta niet goed wat je hiermee bedoelt,schrijf het eens in gewone mensentaal bedankt he.

14 sep 2010 20:54
Profiel
ex 911 3.2 carrera "84, ex Boxster 986, ex996 cabrio c4 ex 996 4S
Leiderdorp
dat hij de achterspoiler niet zo mooi vindt :salut:
moet zeggen ik ook niet zo maar het is jouw auto ,en jawel wie betaald ,bepaald

14 sep 2010 20:56
Profiel WWW Facebook 
Omg. Amsterdam
Ries wij begrijpen elkaar :mrgreen: :thumleft:

Ik vind die spoiler achterop niet echt mooi.... maar ieder zijn ding!

14 sep 2010 21:01
Profiel
Leiderdorp
porsche sticker op de zijkant ook niet geheel mijn ding maar verder een pracht exemplaar :thumleft:

14 sep 2010 21:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ja,dan zal je de voorbumper waarschijnlijk ook niet mooi vinden het is die van de turbo.wat een geluk dat we niet allen dezelfde goesting hebben ,zou maar eentonig worden denk;dezelfde spoiler komt ook op mijn 993 te staan,als hij af is plaats ik wel enkele fotos. Het zijn geen stickers maar de orginele emblemen gr jb

14 sep 2010 21:10
Profiel
Leiderdorp
dat gaf ik ook duidelijk aan.het is jouw auto :res: .en ja gelukkig ieder zijn smaak.

ik heb alleen niet eerder de "emblemen"zo gezien bij een porsche ,wel bij veraries
Ps: denk ook dat hierdoor veel ïrritaties”ontstaan.Iemand post foto’s ,deze lokken een reactie uit .Dat het niet ieder zijn smaak is dat wordt meestal dan gezien als kritiek,terwijl het mijn idee is dat als je iets post je daar een reactie op krijgt dat dat niet altijd de reactie is waarop je zit te wachten dat begrijp ik.Ook ik heb bijv. foto’s gepost en niet iedereen is het eens met mijn derde remlicht.Nou en ! lekker boeien jij hebt jouw motivatie om het doen en dan is het goed ,toch ?
Je hebt een mooie boxster dus geniet ervan en zie een reactie niet als mislukking van je project,ieder zijn smaak.
en over je voorspoiler laat ik me nog niet uit ,nog geen foto gezien :wink:

14 sep 2010 21:13
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
België (nabij zeeland)
Daar heb je helemaal gelijk in Richard !

On topic: Mooie Boxster, ook mooie combo interieur exterieur. Wielen staan hem ook goed :thumleft:

& Ook ik vind dat stickertje op de zijkant niet zo mooi, zo ook de spoiler is niet mijn smaak. Maar zoals gezegd, als je foto's plaats, is het de bedoeling dat we ons mening geven :-)

14 sep 2010 21:32
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik was op de Porsche days en heb daar enkele pracht exemplaren gezien en zeker bij de Duitse wagens en zo ben ik op het idee gekomen om mijn wagen te personaliseren (ttz het is mijn vrouw haar wagen) en ze is er echt fier op hoor,heb trouwens ook de speedster bulten ook nog hiervan, geeft de wagen een heel ander uitzicht.aan dze wagen is reeds veel gedaan,nog alleen de geventileerde schijven ,en de chip tuning en hij is af;en dan gaan we naar mijn 993 deze wil ik ook een beetje veranderen. Ik vind het niet erg hoor van kritiek te krijgen hoor daar is tenslotte dit forum voor.gr JB

14 sep 2010 21:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
België (nabij zeeland)
Heej,

Wil toch nog even herhalen, dat je dat niet als kritiek hoeft te zien...want dat is het niet. Is gewoon kwestie van smaak, niet meer, niet minder :-)

14 sep 2010 21:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
@triumph mooie Boxster en speciaal interieur qua kleur. Zie je niet vaak.
Nog even over die spoiler. Ik heb zo'n spoiler eerder gezien, weet Richard ook nog wel, en toen vroegen we ons af of zo'n spoiler wel voldoende neerwaartse druk heeft. Hij is nl. veel meer open dan de originele als hij omhoog staat toch?

14 sep 2010 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Thomas,ik neem het niet echt als kretiek op hoor,is misschien verkeerde woordkeuze laat het ons ieders smaak noemen dan klinkt het minder hard trouwens ik lees dit forum zeer aandachtig en heb reeds vele goede dingen gelezen en ook de discusies ik ben reeds 35 jaar Porsche rijder en intussen aan mijn negende exemplaar,en leer ik nog steeds bij,en schrik nu niet ik ben de 65 jaar reeds voorbij dus echt al een oude rakker he maar heb nog steeds het Porsche virus in zijn lijf en ik genees maar niet van deze ziekte. gr jb

14 sep 2010 21:58
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Toppie man, gewoon doorgaan. Het is een prachtig virus. :ba:

@Richard,
Ja klopt helemaal, bij het zien van de foto's van jou Elfje vond ik alleen de uitlaat mooi... :mrgreen: ................................................Zijn we nu nog vrienden :shock: :res: :ba: :cheers:

:popcorn:

14 sep 2010 22:06
Profiel Facebook 
Leiderdorp
natuurlijk ber , geeft toch niet :res:( als nu een echte p rijder dat zegt ) :flush:

14 sep 2010 22:28
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
He Porschisten, nu ga je echt kwaad zijn op mij van de 9 exemplaren die ik gehad heb weet je wat de beste was en mij in die 134.000 KM nooit in de steek gelaten heeft en nog steeds in mijn bezit is mijn 944S,en die menig 911 er achter zich heeft gelaten en comfort jongens niet te geloven MAAAAAR HET WAS GEEN BOXER MOTOR,en ik miste het lawaai achterin en daarom de 993 gekocht een van de laatste exemplaren met luchtkoeling. En zolang dat ik niet moet geholpen worden voor in en uit te stappen blijf ik er mee rijden .

14 sep 2010 22:49
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Gave kar man, gave spoilert, coole side-skirts!
Gefeliciteerd!

15 sep 2010 20:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik zal ook van de voorkant en de achterkant een foto plaatsen dan zie je de wagen in zijn volledige out fit.Even vermelden wat aan deze wagen allemaal gedaan is.Allu pedalen,allu ringen instrumenten,allu cover muziekinst,cd houder, turbo velgen,banden voor 205X18achter265X18 merk Michelin,spoorverbreders 15mm,verlaagd 3cm,en Koni schokdempers,dub uitlaat,heck difuser,zijskirts,turbo voorbumper,kofferspoiler,emblemen zijkant,parkeeralarm,volledige lakbewerking in teflon,hard top,rode remklauwen(gespoten)nu nog de geventileerde remschijven,en de ship tuning,en hij is af.

15 sep 2010 21:08
Profiel
Veenendaal
Richard schreef:
natuurlijk ber , geeft toch niet :res:( als nu een echte p rijder dat zegt ) :flush:

:evil: :flush: :bang: ..........................Dankzij mijn niet echte P bestaat de 911 nog, wat......het hele merk nog. :res:

15 sep 2010 22:47
Profiel Facebook 
Leiderdorp
als dat niet zo was geweest was hij nog meer waard geweest :D
(en Ber ,uitdelen en incasseren he :wink: )

15 sep 2010 22:51
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Dank zij de 914,de 924en de 944 en de Boxster, bestaat Porsche nog ,vind het wel raar dat een goedkopere Porsche het merk er moet doorhalen anders was het met hen gedaan geweest.

15 sep 2010 23:03
Profiel
Veenendaal
Richard schreef:
als dat niet zo was geweest was hij nog meer waard geweest :D
(en Ber ,uitdelen en incasseren he :wink: )

Natuurlijk Rich, dat weet je best. :wink:
Als we maar lol hebben toch :mrgreen:

15 sep 2010 23:12
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
triumph schreef:
Het zijn geen stickers maar de orginele emblemen

geplakt of geschroefd?

nou dan... stickers dus...
:^:

15 sep 2010 23:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Vandaag boxster binnengedaan voor de geventileerde remschrijven te plaatsen ,worden ook racing remblokken geplaatst.De emblemen zijn geschroefd,2kleine gaatjes en vastgemaakt langs binnenzijdedaarna.jb

16 sep 2010 12:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende