Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 10:52

Antwoord op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
nieuw lid 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht Re: nieuw lid
kijk - geen stickers dus. had niet verwacht dat je voor zulke embleempjes gaatjes in je schermen had geboord. :shock: :wink:

16 sep 2010 12:55
Profiel
PorscheForum Junkie
Cayman S Speedgelb voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.
Noord Holland
Maar Triumph hoe zit het nu met die spoiler. Ik heb zo één eerder gezien en als die omhoog staat lijkt het wel dat hij veel minder massa heeft als de originele. Verlies je geen downforce op hogere snelheden?

16 sep 2010 14:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Ik heb nog niet boven de 150 gereden,ik weet het te zeggen,vertrekken met de Porsche club naar ANDORA;er zal dan wel sneller gereden worden en dan zal ik het laten weten ,heb mijn wagen vanmorgens naar garage gebracht,even 150 gereden niets ondervonden gr JB

16 sep 2010 17:25
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Ik vind je bumper wel :thumleft: 'toen' ik nog een boxster had, heb ik er overgedacht om ook een turbo bumper op te zetten.... maar toevallig stal mijn huidige 911 mijn hart en heb ik haar dus uit eindelijk weg gedaan!

Bumper :thumleft: Spoiler achterop vind ik :roll: ... uhh ... minder!

Maar ieder zijn smaak.... en ik heb ook ideeen over mijn auto die ook niet iedereen 'mooi' vind!

EN dat is nu juist het leuke van een forum... alles bij elkaar :thumleft: :cheers: :ba:

16 sep 2010 17:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Beste Horn,de gaatjes zijn na het boren behandeld om roest te voorkomen,en ik vind stickers er op kleven niet passent voor een Boxster.

16 sep 2010 20:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Geventileerde schijven zijn geplaatst evenals de nieuwe remblokken wagen is nu zoals ik hem wou; jullie kunnen mijn kleine verzameling Porschkes bekijken op mijn PERSONAL GALLERY.grjb

17 sep 2010 18:29
Profiel
PorscheForum Rookie
boxster 911
heeeeeeeeeeeeeeeee makker ik ben er zene

17 sep 2010 19:29
Profiel
:thumleft: triumph heel 8)

17 sep 2010 22:36
Profiel
PorscheForum Rookie
boxster 911
ja triemph is de meest 8) die ik ken :res:

18 sep 2010 9:51
Profiel
PorscheForum Rookie
boxster 911
heb net ondekt dat dit een holands forum is dus moeten hier ook leuke meiden zitten en dat brengt me weer bij

Triumph ge bent ne kerel gij

en mij maar zeggen dat het hier over porschen gaat man man man

19 sep 2010 11:10
Profiel
PorscheForum Rakker
En wat vinden jullie van mijn kleine Porsche verzameling ????

19 sep 2010 19:06
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Geweldig! Je bent eigenlijk gewoon de koning van het porscheforum.
:thumleft:

19 sep 2010 20:04
Profiel
Moderator
PF #57
triumph schreef:
Beste Horn,de gaatjes zijn na het boren behandeld om roest te voorkomen,en ik vind stickers er op kleven niet passent voor een Boxster.

helemaal goed hoor. Heb alleen nog nooit iemand ontmoet die gaatjes boort om dergelijke schildjes te monteren. Prima.

19 sep 2010 21:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Dat heb ik deze week in mijn kenniskring nog gehoord Horn waarom niet plakken? maar ik wilde het zo hebben?heeft 2 uur werk gekost bij carrocier.

19 sep 2010 22:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Onze boxster is nu volledig zoals gewenst,alles staat erop chip tuning is ook gedaan (+20 PK) en intussen ook de hard-top geplaatst,een heel andere wagen nu ,ik zal nog wel enkele fotos op mijn album zetten.En nu volgende maand beginnen we aan de 993;

11 nov 2010 1:17
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Boxster 2.5 ('98) ex Boxster 3.2 S TT ('01) ex 964C4 ('90)
Papendrecht
Ziet er schitterend uit, hoor :cheers:
Ben bang dat ik door de foto's straks ook over ga stappen op alumaximum (pedalos en tellerringen e.d.). Eerst maar even sparen ... :popcorn:

11 nov 2010 12:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Aaan onze BOXSTER zijn reeds vele euros uit gegegeven,dat weet ik,en jullie denken natuurlijk bij wederverkoop krijgt men geen meerwaarde,maar het is niet de bedoeling om deze wagen te verkopen blijft een familliewagen zoals mijn 944 is ook in topconditie maar wordt nooit verkocht(zie album)ik probeer mijn 4 porschkes in top conditie te houden.

11 nov 2010 15:46
Profiel
PorscheForum Rakker
Doe ik iets verkeerd als ik op album druk krijg ik steeds (kan de website niet vinden)hoe geraak ik terug op mijn album??

17 dec 2010 18:42
Profiel
ex 996 4s, 993 c2 en 964 c2 tip
Weert
Ik heb de laatste tijd het probleem dat ik me telkens opnieuw moet inloggen als ik op pf kom, terwijl ik wel automatisch inloggen gebruik. Ook als ik een reactie wil plaatsen ben ik opeens uitgelogd. Toen ik net op jouw album klikte kreeg ik de zelfde foutmelding als jij, maar toen bleek ik dus niet ingelogd te zijn, misschien heb jij hebt zelfde probleem als ik?

18 dec 2010 9:56
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
triumph schreef:
Doe ik iets verkeerd als ik op album druk krijg ik steeds (kan de website niet vinden)hoe geraak ik terug op mijn album??

inloggen... :idea:

18 dec 2010 10:18
Profiel
PorscheForum Rakker
bedankt Horn is OK nu.Ben nu gestart met de verfraaing van mijn 993,allum pedalen,schildjes aan zijkant,nieuwe matten,andere radio,en sportuitlaat,verlagingskit,spoiler spuiten in kleur wagen, grondig kuisen,aan deze wagen wordt niet veel veranderd daar hij standaard reeds af is.

18 dec 2010 18:23
Profiel
PorscheForum Rakker
ja Ralf 996 zelfde probleem als jij is dus nu opgelost na inloggen( bedankt Horn)

18 dec 2010 18:30
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Cabrio
super verzameling...
heb je een landgoed om alles te stallen :cheers:

19 dec 2010 10:45
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Nee,geen landgoed wel een garage ingericht voor mijn Porschkes,er kunnen er 5 in terecht dus er kan mettertijd nog een bij maar dat zijn dromen hoor.

19 dec 2010 15:08
Profiel
PorscheForum Rookie
dag porschefanaten?
Ik ben geheel nieuw op dit forum. Sinds mei ben ik trotse eigenaar van een champagne kleurige 993 targa ( 1997 ) met 112000 km op de teller. Hij is in prima staat behalve het pompje van de voorruitruitensproeier werkt niet, deze van de koplampen doet het wel. Wie kan me hierbij helpen, waar zit het pompje en heeft iemand het elektrisch schema ervan?
Hoe kan ik fofo's van mijn juweel bijvoegen?
Alvast bedankt,
Luc

19 dec 2010 19:57
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 180 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende