Auteur |
Bericht |
4x4valley
|
Belcar 2005
Website update voor seizoen 2005. Nieuwe teamnaam, extra piloot,...
DGR motorsport komt aan de start van het nieuwe 2005 Belcar kampioenschap met als piloten Philippe Dentant, Frank Vancraeynest en Paul Grutman. De wagen is een volledig heropgebouwde Porsche 996 GT3, GTB met meer kracht en enkele ophangings evoluties. DGR, dat dit jaar voor een samenwerking met AD sport heeft gekozen, is vast besloten om de pech van vorig jaar te doen vergeten en mooie resultaten bij elkaar te rijden.
http://www.philippe-dentant.be
|
10 maart 2005 20:56 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
SUCCES! en wie weet tot ziens.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 maart 2005 21:00 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Op 27 maart ga ik al kijken. Loop ergens rond in de buurt van de BonGou renstal.
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
10 maart 2005 21:08 |
|
|
4x4valley
|
@ EriC4C: laat maar iets weten zou je komen
@ Lou: kzal eens komen kijken daar dan
|
10 maart 2005 21:14 |
|
|
Sjonnie
|
Wij komen dit jaar zeker weer eens supporteren voor de auto met "onze sticker" erop en voor de rijder die op zijn site bovenaan een link heeft staan naar dit forum.
24u van Zolder zijn we er sowieso, en alvast: heel veel succes in 2005 voor Philippe Dentant.
|
10 maart 2005 21:29 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Doe ik
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
10 maart 2005 21:36 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
daar sluit ik me volledig bij aan
_________________________________________ Got coffee?
|
10 maart 2005 21:54 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
12 maart 2005 16:02 |
|
|
4x4valley
|
Voor de geïnteresseerden: Ik las dat VRT na elke Belcar race een samenvatting gaat uitzenden op Sporza Ik neem aan dat men die zender in Nederland kan ontvangen hé? Had ik toch eens gehoord
http://www.philippe-dentant.be/
|
20 maart 2005 21:16 |
|
|
Sjonnie
|
Voor het gemak van alle geinteresseerden nog eens de data, want het komt nu snel dichtbij.
Voor diegenen die nooit geweest zijn, de inkom vorig jaar was 7.50 euro pp (maar voor diegenen die zich via PF hadden aangemeld gratis )
27 maart
New Race Festival (Zolder)
17 april
1000km Spa
12 juni
Spa Euro Race
26 juni
EERC Meeting Brands Hatch
27 augustus
24 Uren van Zolder
02 oktober
Spa Racing Festival
23 oktober
Belcar Masters (Zolder)
|
20 maart 2005 23:14 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Plus €10 parkeerkosten op (of €5 parkeerterrein buiten) het terrein.
|
21 maart 2005 11:04 |
|
|
Lou
|
New Race Festival is gratis
| | | | Belcar schreef: Mediagroup Van Dyck Belcar 2005 Belcar New Race Festival Een nieuwe Grand Cru is in de maak. Komend weekend opent Circuit Zolder terug zijn poorten voor de eerste wedstrijd van het Belgisch internationaal omloopkampioenschap. Hoogtepunt van het Belcar New Race Festival is de start van de Mediagroup Van Dyck Belcar 2005. En om het de toeschouwers zo aangenaam mogelijk te maken heeft de Zolderse Paashaas tienduizenden vrijkaarten laten drukken, die via verschillende kanalen te verkrijgen zijn. Alle info betreffende de Mediagroup Van Dyck Belcar is ook te vinden op de vernieuwde website www.belcar.com. | | | | |
Gratis tickets?
HIER: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=7965
of HIER:
Zoals ook door de organisatoren van het Mediagroep Van Dyck Belcar kampioenschap werd gemeld, zijn er voor het New Race Festival maar liefst 100.000 vrijkaarten ter beschikking. Racingworld.be werd door de organisatoren in het bezit gesteld van een hele stapel van deze tickets, waarvoor onze oprechte dank aan de organisatie.
Alle lezers die dus gratis naar het New Race Festival willen op aanstaande zaterdag 26 en/of zondag 27 maart, kunnen een mailtje sturen naar dries@racingworld.be. Wij vragen u vriendelijk om als titel van die mail "Vrijkaarten NRF" te willen invullen. Verder maak je vermelding van je naam + voornaam, en natuurlijk het aantal kaarten dat je wenst.
Je zal van ons geen bevestigingsmail krijgen, maar je kan zowiezo vanaf zaterdag 26 maart, 08.30 de door u aangevraagde tickets afhalen in het Welcome Center te Zolder, Parking 69. Bij het afhalen van uw tickets dient u te vermelden dat u deze hebt aangevraagd via Racingworld. Uw mail omtrent deze aanvraag van tickets dient ons uiterlijk op woensdag 23 maart 2005 te bereiken. Aanvragen die ons na deze datum bereiken, komen niet meer in aanmerking.
|
21 maart 2005 20:18 |
|
|
4x4valley
|
| | | | Lou schreef: New Race Festival is gratis | | | | Belcar schreef: Mediagroup Van Dyck Belcar 2005 Belcar New Race Festival Een nieuwe Grand Cru is in de maak. Komend weekend opent Circuit Zolder terug zijn poorten voor de eerste wedstrijd van het Belgisch internationaal omloopkampioenschap. Hoogtepunt van het Belcar New Race Festival is de start van de Mediagroup Van Dyck Belcar 2005. En om het de toeschouwers zo aangenaam mogelijk te maken heeft de Zolderse Paashaas tienduizenden vrijkaarten laten drukken, die via verschillende kanalen te verkrijgen zijn. Alle info betreffende de Mediagroup Van Dyck Belcar is ook te vinden op de vernieuwde website www.belcar.com. | | | | |
Gratis tickets? HIER: http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=7965of HIER: Zoals ook door de organisatoren van het Mediagroep Van Dyck Belcar kampioenschap werd gemeld, zijn er voor het New Race Festival maar liefst 100.000 vrijkaarten ter beschikking. Racingworld.be werd door de organisatoren in het bezit gesteld van een hele stapel van deze tickets, waarvoor onze oprechte dank aan de organisatie. Alle lezers die dus gratis naar het New Race Festival willen op aanstaande zaterdag 26 en/of zondag 27 maart, kunnen een mailtje sturen naar dries@racingworld.be. Wij vragen u vriendelijk om als titel van die mail "Vrijkaarten NRF" te willen invullen. Verder maak je vermelding van je naam + voornaam, en natuurlijk het aantal kaarten dat je wenst. Je zal van ons geen bevestigingsmail krijgen, maar je kan zowiezo vanaf zaterdag 26 maart, 08.30 de door u aangevraagde tickets afhalen in het Welcome Center te Zolder, Parking 69. Bij het afhalen van uw tickets dient u te vermelden dat u deze hebt aangevraagd via Racingworld. Uw mail omtrent deze aanvraag van tickets dient ons uiterlijk op woensdag 23 maart 2005 te bereiken. Aanvragen die ons na deze datum bereiken, komen niet meer in aanmerking. | | | | |
Idd, ze garanderen dat de kaarten 100% klaar zullen liggen via Racingworld Je kan altijd wel ff die pagina afprinten van Pitstop TV, mss heb je zo een vlottere toegang (kan soms ff duren voor ze je kaarten vinden op parking 69 )
|
21 maart 2005 23:34 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
|
Op de een of andere manier heb ik 2 vrijkaarten gekregen bij de pomp!?
hieperdepiep,was ook zonder kaarten gegaan want het was de vorige keer echt leuk
met dank aan SJONNIE
die ervoor zorgde !!
Zondag zijn we er ook weer bij,Dus lou,Sjonnie en Co wij zullen u en de uwe tegen komen!!
tot zondag.
by the way,zaterdag is de entree geheel vrij en zondag idd $ 7.50
|
24 maart 2005 8:30 |
|
|
Sjonnie
|
Ik kan zondag a.s. niet (Pasen), maar Paasmaandag gaan we wel richting Nurburgring (zie elders op dit forum).
|
24 maart 2005 9:16 |
|
|
Lou
|
Wordt leuk zondag (wel werken).
|
24 maart 2005 20:56 |
|
|
4x4valley
|
Wss zullen we niet aan de start komen van de race morgen. Later mee info, weet ni juist wat het probleem is, moet nog even informeren bij Philippe.
|
26 maart 2005 22:17 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Ik ben vandaag al een kijkje gaan nemen. Was lekker weer, mooie bolides en niet te druk.
Foto's kan je hier vinden :
http://www.flat-6.net/forum/showthread.php?t=12591
Groeten,
Rufie.
|
26 maart 2005 23:24 |
|
|
4x4valley
|
Het was weer een mooie dag op circuit Zolder (spectakel dan toch), Philippe heeft zelf niet gereden vandaag, wegens een probleem vrijdag aan de wagen werd besloten niet deel te nemen. Met medewerking van een ander team "Point Preparation" (Porsche 996 GT3 RS) ging de race toch op een of andere manier door, ze reden rond met onze reclame Gestart op een 18de plek klommen ze langsaam op tot de 2de in GTB klasse tot een BMW de deur dichtgooide en piloot Franck Pelle gedwongen werd door de grindbak te rijden met schade tot gevolg. Dit betekende het einde van de race. Deze wagen moet dit seizoen in het oog gehouden worden want winnen zit er zeker in. Bovendien was deze wagen "nieuw uit de doos" Zeker geen slecht begin dus Volgende keer hopelijk terug DGR/Coast met Philippe aan de start
Fotos volgen later, kan ze momenteel niet afladen
|
27 maart 2005 19:42 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
|
Vond het wel een leuke race,heb die TT zien vliegen
Was niet meer veel van over nadat hij geblust was
Hebben ze deze week wat te doen.
Stonden we bij het podium te kijken,werd er ook nog een MIchelin -petje naar Joyce gegooid,patsers toch met die Corvette ha,maar wel een leuke klap
Nee was leuk,ik maar zoeken naar die forum -sticker.
Vond het wel zielig dat die clio er maar wat rondjes bij reed?wat deed dat ding daar?In het zelfde team hebben ze ook een gt3 en een viper en wat sturen ze een clio
http://www.uscarworldracing.nl/
|
29 maart 2005 7:26 |
|
|
4x4valley
|
Dat is hun Clio uit de Clio cup van vorig jaar dacht ik. Ik had iets gehoord dat de Porsche niet klaar was en ze daarom de Clio hebben ingezet om toch te rijden.
|
30 maart 2005 19:11 |
|
|
rufie
|
Is dit de grindbak die je bedoelt ?
Foto gevonden op www.supercars.net
(mod by horn - eigenschappen plaatje pasten ipv eigenschappen pagina! )
|
30 maart 2005 22:11 |
|
|
rufie
|
Nog eens proberen :
|
30 maart 2005 22:29 |
|
|
4x4valley
|
Idd, het is die grindbak...
|
30 maart 2005 22:29 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
|
Yep, ik heb de P zien binnen komen daar zaten wij net tegenover!
En wat betrefd de P of viper van Us carworld,die hebben gewoon rondjes gereden in zandvoort tenminste als ik onderstaande lees:
Is dat om misschien de volgende keer met de porsche mee te kunnen doen??
|
31 maart 2005 14:57 |
|
|