Ik ben Saar en rijd dit moment een mini S. Maar ik ben al voorzichtig op zoek naar een volgende auto. Ik heb mijn zinnen gezet op de Cayman. Gewoon omdat ik het een mooie auto vind. Het zal een jonge occasion worden, dan is de kop eraf zullen we maar zeggen. Misschien dat jullie mij wat tips kunnen geven waar ik op moet letten. Ik hoop dat ik veel kan leren van jullie en dat het ook gezellig wordt.
18 sep 2010 17:08
Rodger that!
Veghel
Re: Ook even voorstellen
Welkom saar, Cayman...de droom van me meissie (een witte graag)
Veel plezier en heb geduld met ons
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
18 sep 2010 17:26
amandus
Timeless
Welkom Saar , zinnen op een Cayman , top drivers car de cayman
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
Welkom, en een goede voorloper op een P zo'n Mini S In het donker moeilijk te onderscheiden van een P door de stand van de koplampen.
_________________________________________ Nie janken.
18 sep 2010 18:18
Saar
Die Cooper S is lekker snel hoor. Hij is een paar keer in Duitsland flink uitgelaten en kon de meeste snelle auto's goed bijhouden. Ik houd van snel rijden wat niet altijd automatisch hard hoeft te zijn.
18 sep 2010 19:05
David->996C4
Porsche 996 TURBO '03 + Maserati 4porte sport gt ex 996C4, 993, boxster, 964
Meerssen (L)
Leuk hoor Saar, ik zie graag vrouwen in een Porsche maar een Mini S is ook zeker niet verkeerd... Succes met je zoektocht naar jou geschikte P
18 sep 2010 19:24
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
chelsea schreef:
In het donker moeilijk te onderscheiden van een P door de stand van de koplampen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum