Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 21:25

Antwoord op onderwerp  [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Roeselare (belgie westvlaanderen) 3/4/2005 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 cabrio
Schelle - België
Bericht 03 april 2005
Tof al die inschrijvingen en alvast bedankt en blijven inschrijven hé :!: ik zal er zeker ook bij zijn op 03 april :) 'k zie er al naar uit om jullie allemaal te ontmoeten, 'k zit nl. aan de inschrijvingstafel die dag :wink:

15 maart 2005 16:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@ HORN al die plaatjes, leuk hoor :ba:

16 maart 2005 0:47
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ppp 356 schreef:
911-lover schreef:
dirkie schreef:
ppp 356 schreef:
Koffie in Aartselaar :idea:

Oek goe :D :D

Als we ook welkomzijn graag :wink:

Als je niet welkom zou zijn, zou ik het ook niet op het forum gooien :roll: :wink:

We worden ten laatste om 9.00u verwacht in Roeselare. Ik heb net even gekeken, en Aartselaar :arrow: Roeselare is iets van 120 km.
We moeten via de E-17, hou daar rekening mee als je mij bij hebt op dat stukje asfalt. :twisted:

Rond welk uur denken jullie dat ik de koffie moet klaarzetten :?: En komt er nog iemand anders langs behalve Dirkie en 911-Lover :?:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

25 maart 2005 1:26
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
ppp 356 schreef:
We worden ten laatste om 9.00u verwacht in Roeselare. Ik heb net even gekeken, en Aartselaar :arrow: Roeselare is iets van 120 km.
We moeten via de E-17, hou daar rekening mee als je mij bij hebt op dat stukje asfalt. :twisted:

Rond welk uur denken jullie dat ik de koffie moet klaarzetten :?: En komt er nog iemand anders langs behalve Dirkie en 911-Lover :?:
Even een tip: als je van desnelweg richting roeselare rijdt staan er wel verschillende flitspalen , wel enkel aan de verkeerslichten... een wewittigd porsche is er drie waard :wink: :!:

25 maart 2005 1:34
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
@PPP

ik ga misschien ff meegaan naar de bijeenkomst.....
dan wil ik gerust voorrijden, u weet mij nog wonen ?

ik laat u nog iets weten . :!:

25 maart 2005 12:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Zozo ...

Alle formaliteiten zijn vervuld hier ... ingeschreven ... geld overgemaakt ... :)
Kneem een stukje Nederland mee ... onder de "vorm" van Ivo964C2 ... :D :D :D

Wij dus eerst op de koffie bij PPP356 ...

Wie komt er nog "aanpikken" op de weg naar Roeselaere :?:

Dirk (Carrera4S) :?:
Edwin (Boxster) :?:

Als ik me niet vergis kruisen onze wegen in de omgeving van Gent ...

Dirk
:wink:

27 maart 2005 11:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
dirkie schreef:
...zal mijn klompen maar aantrekken dan... 8)

27 maart 2005 11:16
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Stilaan tijd voor een lijstje, graag aanvuleen aub, kwestie van iedereen makkelijk te ekennen:

Beltar: met 993 cabrio zilver
PPP356: GT3RS wit
911-lover: 968 blauw
Dirkie - polarzilveren 964 C4 coupe
Edwin - boxster
Sjonnie - polarzilveren 996 4S

27 maart 2005 11:28
Profiel
PorscheForum Rakker
911
Bericht 
Testdriver (autosdekens): waarschijnlijk met blauwe 993 cabrio
En ik breng De Geet (autobekleding) mee: zwarte 993 cabrio

27 maart 2005 11:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Cool ...

Moeten we ff goed afspreken zodat we een "sliertje" kunnen maken ... veel plezanter ... :wink:

Wie kwam er naar Paul op de koffie ???

Marc (Sjonie) ?? en Koen dacht ik ?

Daarna afspreken op de E19 richting Gent (uiteraard) in Haasdonk aan de benzinepomp ... das de eerste NA de Kennedy-tunnel (ong 15km erna) ...
Kunnen we vandaaruit een mooi rijtje maken tot Gent ... om daar eventueel de Oost Vlamingen te laten aanpikken en zo verder naar Roesldingens te tuffe ...

Dirk

27 maart 2005 12:14
Profiel
PorscheForum Junkie
Bericht 
ik zal waarschijnlijk aanwezig zijn om es te komen lonken naar al dat porschegeweld maar
ik ben niet vrij de zondag maar in de voormiddag kan ik wel enkele mensen vergezellen die via deerlijk passeren.

dat mag toch wel zekers ??

27 maart 2005 13:03
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ivo964C2 schreef:
dirkie schreef:
...zal mijn klompen maar aantrekken dan... 8)

Afbeelding

Afb 1. Ivo en Dirk in Roeselare... :lol:

27 maart 2005 15:10
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Dirk is al een kwart Hollander, of mocht ik dat niet zeggen :wink: , das zijn deel met handelsgeest.

27 maart 2005 18:50
Profiel
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Beltar schreef:
Stilaan tijd voor een lijstje, graag aanvullen aub, kwestie van iedereen makkelijk te ekennen:

Beltar: met 993 cabrio zilver
PPP356: GT3RS wit
911-lover: 968 blauw
Dirkie - polarzilveren 964 C4 coupe
Edwin - boxster
Sjonnie - polarzilveren 996 4S

Testdriver (autosdekens): waarschijnlijk met blauwe 993 cabrio
En ik breng De Geet (autobekleding) mee: zwarte 993 cabrio

27 maart 2005 22:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
John4S schreef:
Dirk is al een kwart Hollander, of mocht ik dat niet zeggen :wink: , das zijn deel met handelsgeest.

Neeh zeuu ... das zeker geen geheim ... kben idd 25% Hollander jah :wink:

Nog ff vraagje ivm het ritje ...

Heeft er nog iemand een zitje vrij ???? Niet zozeer voor mij ... maar voor onze vriend Ivo964C2 zijn broer ...

Laat ff weten indien mogelijk aub ...

Tnx

Dirk

28 maart 2005 0:31
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Even wat tijden ...

We moeten in Roesel zijn om 8u30 ... (beetje op tijd hé)

Dan moeten de koffiedrinkers bij Paul vertrekken om 7u
Daar samenkomen om 6u30 (halllowwwwww :shock:)

om 7u15 afspraak bij het benzinestation in Haasdonk voor de niet-koffiedrinkers ....

7u30 daar weer vertrekken ... dit rekening houdende met een eventuele korte stop omgeving Gent voor nog "aanpikkers" en rekening houdende dat PPP356 erbij is en we over de E17 knalle ... dus 15 minuten politie-interventie is eveneens in de reistijd opgenomen :mrgreen:

+- 8u30 a 8u45 aankomst in Roeselaere ... daar weer BAKKEN koffie verslinden :wink:

Dirk

28 maart 2005 1:14
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Ik twijfel nog heel even, moet de agenda er nog bij pakken, maar wellicht kom ik toch maar die kant op ;).... Ben ik dan ook nog welkom Paul? :cheesy:

28 maart 2005 12:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
paSCal schreef:
Ik twijfel nog heel even, moet de agenda er nog bij pakken, maar wellicht kom ik toch maar die kant op ;).... Ben ik dan ook nog welkom Paul? :cheesy:

Maar ben je al ingeschreven PaSCal ????
Indien niet ... moet je wel ff snel wezen ... laat me ff weten dan maak ik ff over voor je ... gaat veel sneller dan :wink:

Dirk

28 maart 2005 13:25
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
paSCal schreef:

Natuurlijk :roll: :D

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

28 maart 2005 18:48
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
dirkie schreef:
... dit rekening houdende met een eventuele korte stop omgeving Gent voor nog "aanpikkers"

Hoi Dirk,

Ik doe zondag ook mee en ik zou graag bij jullie aanpikken rond Gent. Heb je al enig idee waar er zal worden afgesproken ?

Chris

28 maart 2005 19:08
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Chris_lbr schreef:
dirkie schreef:
... dit rekening houdende met een eventuele korte stop omgeving Gent voor nog "aanpikkers"

Hoi Dirk,

Ik doe zondag ook mee en ik zou graag bij jullie aanpikken rond Gent. Heb je al enig idee waar er zal worden afgesproken ?

Chris

Chris ... je woont 5km van mij ... :wink:

Trouwens ff off topic ...
reed jij zaterdagmiddag over het nieuwe ronde punt in Kampenhout-Sas richting Haacht :?: :?: Denk ut wel hé ...
Dat was ik met die grijze 911 :wink:

Greetz
Dirk

28 maart 2005 19:15
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Ja Dirk, we wonen inderdaad niet ver uit de buurt dus 't word tijd dat we mekaar eens gaan tegenkomen.

Ik pik zondag wel pas aan in Gent want ik heb problemen om iemand anders zo vroeg uit bed te krijgen. :? Spijtig want 'k had dat ritje over Aartselaar wel graag meegedaan.

Kampenhout ? Nee, daar ben ik zaterdag niet geweest. Reed er daar ook zo'n Bordeaux 930 rond ?

28 maart 2005 19:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Chris_lbr schreef:
Ja Dirk, we wonen inderdaad niet ver uit de buurt dus 't word tijd dat we mekaar eens gaan tegenkomen.

Ik pik zondag wel pas aan in Gent want ik heb problemen om iemand anders zo vroeg uit bed te krijgen. :? Spijtig want 'k had dat ritje over Aartselaar wel graag meegedaan.

Kampenhout ? Nee, daar ben ik zaterdag niet geweest. Reed er daar ook zo'n Bordeaux 930 rond ?

Mja idd ... net dezelfde kleur ensow ... maar goed ...

Je wil dus aanpikke Gent ... Is Haasdonk ook goed ... net voor St Niklaas ... :?: Daar stoppe we ff om nog wat mensen te laten aanpikken.

De stop in Gent is nog nie zeker ... tot hiertoe nog geen reactie van die streken :wink:

Dirk

28 maart 2005 20:30
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
dirkie schreef:
De stop in Gent is nog nie zeker ... tot hiertoe nog geen reactie van die streken :wink:

Dirk

OK, hier volgt een reactie uit die streken :wink: :

Ik neem aan dat - wegens tijdsgebrek - het gewoon ff stoppen en snel weer verder rijden is ? Dan is het misschien best het tankstation te nemen te Nazareth op de E17 ? Je kan natuurlijk ook ff de snelweg af en net tot aan het Gentse Zuid (plaats genoeg op het "kiss and ride" rondje) en dan weer de snelweg op (is nauwelijks een omweg).

Rond 8 uur moeten we hier wel weg zijn als we in Roeselare nog iets willen meepikken van 't ontbijt...

Laat maar iets weten, 't is mij om 't even hoor :)

29 maart 2005 10:39
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
dirkie schreef:
Even wat tijden ...

We moeten in Roesel zijn om 8u30 ... (beetje op tijd hé)

Dan moeten de koffiedrinkers bij Paul vertrekken om 7u
Daar samenkomen om 6u30 (halllowwwwww :shock:)

om 7u15 afspraak bij het benzinestation in Haasdonk voor de niet-koffiedrinkers ....

7u30 daar weer vertrekken ... dit rekening houdende met een eventuele korte stop omgeving Gent voor nog "aanpikkers" en rekening houdende dat PPP356 erbij is en we over de E17 knalle ... dus 15 minuten politie-interventie is eveneens in de reistijd opgenomen :mrgreen:

+- 8u30 a 8u45 aankomst in Roeselaere ... daar weer BAKKEN koffie verslinden :wink:

Dirk

:shock: :shock: :shock:

7u15 Haasdonk :?:
Dan moet ik hier om 5.30u vertrekken , mijn bijrijder om 5.50u oppikken om daar op tijd te geraken :?:

Holy Shit :!:

Dan kan ik beter niet gaan slapen. Ik denk dat ik dan maar beter rechtstreeks doorrij naar Roeselare.

Mappy zegt 2 uur rijden en afstand 196km. Dat wil zeggen dat het onder normale omstandigheden 1u30 minuten rit zijn.
Als we dan toch niet langs ppp356 rijden kan ik beter rechtstreeks gaan. Dat zijn anderhalf uur langer in mijne nest :wink:

Laatste update 22/10/2013

29 maart 2005 16:46
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 274 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende