Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:35

Antwoord op onderwerp  [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
garage, oprit... of buiten? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ruud964 schreef:
Overigens is het hier middenin het platteland wel prettig (zeker nu met bietentransport) :shock: om hem binnen te hebben staan.

Puttershoek is gesloten hoor :lol:
... woon gelukkig aan de goede kant van de rivier :wink:

30 okt 2006 23:37
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
ex 964 Turbo 3.3
Bericht 
staat binnen, "garage gedoe" is opgelost met een electrische roldeur, superfijn, auto in, knopje indrukken :lol: en wegwezen. Als ik terugkom weer op hetzelfde knopje :lol: , wachten tot de deur is geopend en weer de garage in, motor uit in en dan weer op dat knoppie drukken :lol: . Uitstappen, auto+schuur op slot/alarm en dan gerust gaan slapen.
Ik laat'm af en toe wel eens buiten staan als ik op bezoek ben en daar overnacht maar dan wil ik s'ochtends wel altijd even weten of ie er nog staat zonder vandalisme uitingen :? , dat heb ik dus niet als ie thuis in de schuur staat :wink: . Geen must maar wel een geruster gevoel :idea:
Ik had'm ook gekocht als ik geen schuur/garage had gehad maar ja als ik die schuur toch heb kan ik 'm er maar beter inzetten lijkt me.

30 okt 2006 23:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht 
Marco schreef:
ruud964 schreef:
Overigens is het hier middenin het platteland wel prettig (zeker nu met bietentransport) :shock: om hem binnen te hebben staan.

Puttershoek is gesloten hoor :lol:
... woon gelukkig aan de goede kant van de rivier :wink:

De Hoeksche Waard heeft zijn charmes, maar het is hier nu wel een modderzooitje. Ach ja hoort er ook wel een beetje bij. Komt die c4 toch nog goed van pas :wink:

30 okt 2006 23:41
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ruud964 schreef:
De Hoeksche Waard heeft zijn charmes, maar het is hier nu wel een modderzooitje. Ach ja hoort er ook wel een beetje bij. Komt die c4 toch nog goed van pas :wink:

in Heerjansdam geboren... ook al aan de goede kant :lol: :wink:
... maar ook daar een modderzooi met al die spruitenboeren :(

30 okt 2006 23:43
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
niet meer....
Bericht 
P overnacht in de garage indien thuis of per uitzondering onder de carport.
Andere wagens staan of aan straat of onder carport/oprit.

Wat een luxe zeg bedenk ik me nu ik het bovenstaande lees. :)

Roi

31 okt 2006 0:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Amersfoort. 996.
Bericht 
Beestje staat gewoon buiten in weer en wind. Vind het wel stoer zo'n "vieze" auto. Begrijp ook niet waar de "poetsers" telkens weer de tijd en zin vandaan halen (maar heb er wel respect voor, hoor...).

31 okt 2006 0:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht Re: garage, oprit... of buiten?
tistijdvooreen996 schreef:
Hebben jullie allemaal een garage of oprit?
Ik heb een aardig huis, maar we hebben de oprit geoffert voor een stuk tuin:-)
Ik zal (als ik een porsche koop) toch de auto voor de deur moeten parkeren. Nou woon ik in een middelgrote plaats, die vrij rustig is, en in een rustige straat.
Wat zijn jullie ervaringen? (vooral van diegene die de auto buiten hebben staat?)

Ik heb 'm binnen staan. Woon in hartje Amsterdam. In 10 a 15 minuten fietsen ben ik bij m'n garage (binnen). Als ik een P zou hebben vanaf 964, zou ik 'm eerder buiten durven laten en voor de deur dan mijn '70-je...

31 okt 2006 2:47
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 911 SC '77 & ex 911 3.2 '86
Bericht 
De vorige stond buiten, was wel grappig want de komt de auto ook nog eens ergens (zonder z'n bestuurder wel te verstaan). Dook ie ineens in België op de stoutert :wink:

15 nov 2006 15:44
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
HJDB3.2 schreef:
Beestje staat gewoon buiten in weer en wind. Vind het wel stoer zo'n "vieze" auto. Begrijp ook niet waar de "poetsers" telkens weer de tijd en zin vandaan halen (maar heb er wel respect voor, hoor...).

zo is het bij mij ook maar het volgende huis moet wel een fatsoenlijke garage bevatten :!: :twisted:
deze P is niet moeders mooiste maar de volgende (een 993 :!: als ik de jackpot win) komt dan wel gestald te staan, zolang ik hier blijf wonen rij ik dus deze fijne 3.2 :!:
bij mij is het dus ''nood breekt wet'' principe en een beetje luiheid om tig km te fietsen om bij de stalling te komen................

15 nov 2006 16:01
Profiel
PorscheForum Rakker
porsche 944S2
Bericht 
Ik weet niet hoe vast jevoor je gevoel slaapt als ie buiten staat. dat zal van persoon tot persoon verschillen. Ik heb in ieder geval meer gemoedsrust als ie binnen staat.

Diefstal of vandalisme is allemaal weer een hoop geregel.

15 nov 2006 21:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 C2 Targa
Houten
Bericht 
Mijn 964 C2 Targa staat buiten, op de oprit. Ik heb gewoonweg geen garage om 'm binnen te zetten anders had ik dat echt wel gedaan. Overigens rijd ik mijn Targa alleen in de maanden april t/m september-oktober. De rest van het jaar staat ie lekker warm gestald. Auto kan het volgens mij prima hebben. Ze zijn toch ook gemaakt om mee te rijden (buiten wel te verstaan...) :) .

Martin

16 nov 2006 0:49
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
die van mij ziet lekker thuis ! mijn garage is niks anders dan een kamer van mijn huis, zo kan ik haar goed in de gaten houden.
'S nachts rust ze onder een zeil (tegen stof) met mijn twee honden daarbij.
Wat vind ik leukst is terug naar huis rijden, de deur met afstand bediening openen, de auto tot stop brengen, en naar de kinderen roepen: papa is thuis! :lol:

16 nov 2006 20:01
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Riccio4S schreef:
die van mij ziet lekker thuis ! mijn garage is niks anders dan een kamer van mijn huis, zo kan ik haar goed in de gaten houden.
'S nachts rust ze onder een zeil (tegen stof) met mijn twee honden daarbij.
Wat vind ik leukst is terug naar huis rijden, de deur met afstand bediening openen, de auto tot stop brengen, en naar de kinderen roepen: papa is thuis! :lol:

Hoezo, "crazy italian" :lol: :wink:

Geweldig :thumleft:

16 nov 2006 20:32
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Riccio4S schreef:

Soundpakketje monteren... dan doen de kinderen de garagedeur open als je het dorp inrijdt en staan ze klaar in de garage als je de oprit opkomt... :twisted: :lol:

16 nov 2006 20:55
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
zo iets ?

[img]http://www.ilunatici.it/Lunatici/Laboratori/images/Totò%20megafono.JPG[/img]

16 nov 2006 21:13
Profiel
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht 
Riccio4S schreef:
'S nachts rust ze onder een zeil (tegen stof) met mijn twee honden

De P staat idd prachtig samen met de moto in een mooi gedecoreerde garage inclusief lampjes , kadertjes tegen de muur etc.
Een droom

Laatste update 22/10/2013

17 nov 2006 0:59
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964C4
Amsterdam
Bericht 
http://www.autohoezen.nl/

Welke buitenhoes voor een 964?

17 nov 2006 10:54
Profiel
PorscheForum Rakker
996 4S
Grubbenvorst
Bericht 
mijn buitenhoes bij Arena VW-Audi gekocht, was in eerste instantie voor mijn Pajero besteld, maar past prima aan de Porsche, en tot ground.
39 euro betaald, lijkt me een goede prijs :wink:

17 nov 2006 12:00
Profiel
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bericht 
Heb zelf de buitenhoes voor de Speedster bij Halfords gekocht. Zacht van binnen, blauw van buiten met luchtgaten voor en achter.

Je zou haast denken dat ik uit Zeeland kom..

Afbeelding

17 nov 2006 15:39
Profiel
PorscheForum Rookie
Oud topic maar voor mij actueel. Ik heb dus ook geen garage en parkeer mijn auto voor de deur. Tot nu toe is er nog niks geks gebeurd met onze auto's (mini cooper s en BMW 5).
Mijn vraag is de volgende. Als ik ga voor een (tweedehands) cayman is het dan verstandig de auto voor de deur te parkeren. We praten uiteraard over een andere prijsklasse dan de 911. Het wordt voor mij ook geen "hobby" auto maar een auto die in weer en wind beschikbaar moet zijn. Is de kans groter dan wanneer er een andere auto van die prijsklasse staat. Graag jullie reactie hierop.

21 sep 2010 12:17
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
:thumleft: .. dat je 'n oud draadje hebt opgezocht !

MI maakt het niet(s) uit - of je nu 'n Mini, BMW of Porsche voor de deur hebt staan ... vandalisten maken volgens mij geen onderscheiding :idea:

21 sep 2010 12:20
Profiel WWW Facebook 
3.2S
010
Ik vind dat een P het verdient om in een garage gestald te worden. :idea:

21 sep 2010 12:22
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
barolo schreef:
Ik vind dat een P het verdient om in een garage gestald te worden. :idea:

Ben ik met je eens, maar zit er even niet in. Misschien ooit volgende huis. Onze motorfietsen staan bij ons in de voortuin/opritje. Destijds expres niet voor een HD gekozen ivm diefstal. Blijkbaar jatten ze liever een HD dan een dragstar. Twee straten verder staat er al geruime tijd een boxter voor de deur dus je zou zeggen dat het misschien wel meevalt. Pff, bezopen eigenlijk dat je de aanschaf van een auto/motorfiets laat afhangen van een bepaald soort mensen wat z'n handen niet van andermans spullen kan houden. :evil:

21 sep 2010 12:38
Profiel
PorscheForum Rakker
ex Boxster ex 996 Targa 3.6 nu 997 C4S
Heiloo
Een Porsche hoort binnen te staan. Met de bouw van onze nieuwe huis 3 jaar geleden, was de garage eerst gepand en dan het huis. Oh ja, en een schuur voor de fietsen, geen fietsen en autootjes van de kinderen in de garage. Kortom ik ben er zuinig op. :mrgreen:

21 sep 2010 12:46
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Hoezo "hoort" binnen te staan?

Bij een oudje kan ik het mij voorstellen maar een nieuw(er)e is goed tegen slecht weer bestand. Goed verzekeren tegen diefstal en je niet te veel zorgen maken.

21 sep 2010 12:52
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 104 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende