Forummers....
Eindelijk weer is een bericht van mij (ben ff te rustig geweest op dit forum), maar ik voel me meer dan geroepen om mijn mening te geven, let wel meningen op een forum zijn gevaarlijk en worden vaak gewogen en anders geïnterpreteerd..
Ten eerste is dit een meer dan top forum, een zeer krachtig medium wat door de jaren heen is gegroeid tot de grootste Porschehoek van Nederland, kijken jullie maar is in de statistieken..2500 bezoekers per dag, 500 leden per dag die telkens ff inloggen, daar dromen de real life clubs van.
Ten tweede, en dat weten de forummers van het eerste uur, ben ik een voorstander van een forum wat bezocht wordt door de echte "Petrol heads", in het verleden heb ik echt op mijn kl.... gekregen dat ik het durfde om verhalen over damestasjes, sigaren en schoolopleidingen zonder pardoes te vegen, mijn idee het is een Porscheforum en zoals Paul van Engelen eerder opmerkte geen Libelleforum..
Vanwege de enorme populariteit en de enorme schare fans komt het wel is voor (denk 1x per jaar) dat iemand het gehad heeft met het forum, zich voelt aangesproken...eigenlijk voelt diegene zich genaaid of nog erger...de schuldige ligt altijd bij de leiding (goh heb ik nooit last van bij mij op de zaak

)...dus strubbelingen..en gooit zijn of haar kont in de krib.
Het PF team doet belangeloos datgene wat nodig is om het forum in goede banen te leiden...het eeuwige gezeik en geschop tegen de moderators heeft indirect geleid dat 1 van ons team zijn taak heeft neergelegd, iemand die het moderatorschap tot een kunst had verheven, uren en uren per dag gewoon 100% zat te werken voor onze (dus ook de jouwe) club, zijn beloning was jaarlijks een sateetje friet en een biertje.
Dat Sigrid afscheid neemt is een begrijpelijke...zij was bizar actief en helaas leert de ervaring dat juist de hyperactieve forummers, die het forum niet meer zagen als een technisch Porscheforum maar tot een verlenging van hun huiskamer, wat meer tegengas kregen dan was gewenst, enfin afloop bekend.
Jammer vind ik dat men dan het graag bevestigd ziet middels een openbare post, die had ik nog niet gelezen en had alleen PB contact met haar, omdat ik niet van openbaar geOH houd zal ik deze topic sluiten, puur om weer tot de orde van de dag te gaan en dat is lekker OHen over alles wat met Porsches te maken heeft.
Het verzoek van Sigrid om zich te laten verwijderen leg ik tot na het weekend naast me neer.
Nogmaals PB van anderen kunnen wij echt niet lezen en zullen geen poging wagen om hackers in te huren om dit te proberen.
Graag wel wat begrip voor het team dat belangeloos dagelijks hier probeert de boel in de hand te houden....voel je je daarom niet welkom dan is dat jammer...
Mannen en vrouwen...graag volgas op het eerstvolgende event...de tunnelchallenge..vergeet ook dit soort zaken niet, ook ons team is met dit soort zaken belangeloos bezig.
John Radder