Auteur |
Bericht |
Eric
Achter de duinen.
|
Re: garage, oprit... of buiten?
Hoezo "hoort" binnen te staan?
Bij een oudje kan ik het mij voorstellen maar een nieuw(er)e is goed tegen slecht weer bestand. Goed verzekeren tegen diefstal en je niet te veel zorgen maken.
_________________________________________ Boxer power.
|
21 sep 2010 12:52 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Zo is het! Bovendien, als ze binnen staat, kunnen de buren haar niet zien
|
21 sep 2010 12:56 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Waar staat tie van jou dan?
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 sep 2010 12:57 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
M'n 993's stonden buiten. RS staat binnen ivm nachtclausule van de verzekering. Onder een nieuwere versta ik Boxster en 996 en nieuwer.
_________________________________________ Boxer power.
|
21 sep 2010 12:58 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Ik denk dat het gros van de modernere Porsches gewoon buiten staat. (Vanaf 1998 en nieuwer) In mijn directe omgeving is dat wel het geval. (enkele uitzonderingen mbt "nieuw" spul)
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
21 sep 2010 13:04 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Voor mij is de belangrijkste reden om hem in de garage te stallen niet een verzekeringstechnische, maar mijn eigen gemoedsrust.
|
21 sep 2010 13:05 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
Bij ons is de tuin volledig afgesloten dmv hekwerk en poort. Staat hij wel buiten, maar veilig genoeg voor mijn gemoedsrust!
|
21 sep 2010 13:15 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
P. binnen, Audi en Mini buiten. Bij ons kan dat allemaal nog zonder problemen.
|
21 sep 2010 13:18 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
En waar is dat?
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
21 sep 2010 13:26 |
|
|
Marc
ex-911 3.2 Carrera coupé 1986Oosterhout nb
|
Mijne staat buiten op mijn eigen oprit samen met onze andere twee vierwielers... Ik heb dag en nacht camerabewaking op de oprit. Waarschijnlijk is dit de reden dat enkele weken geleden de navigatie-af-fabriek wel uit de Passat van mijn buurman twee deuren verderop is gehaald en ze mijn Passat met rust hebben gelaten.
m.b.t. de Porsche ben ik vrij relaxed... Halen ze hem weg is dat jammer... Is goed verzekerd.
De enige reden waarom ik graag een garage/carport zou willen hebben is puur voor het behoud van de auto.
_________________________________________ Ook al heb ik geen Porsche meer. Toch verander ik mijn avatar voorlopig niet!
|
21 sep 2010 15:12 |
|
|
horn
PF #57
|
"hoort binnen te staan". wat een gel*l zeg. Dus als je geen garage hebt mag je geen Porsche rijden... Binnen, oprit, stoep, straat, parkeerhaven - wie betaalt bepaalt. Mijne heeft altijd op de oprit, op straat of onder het zelfgetimmerde afdakje gestaan. Voor mij helaas een reden om geen '68er 911 te kopen. Die schijnt onder je kont weg te rotten als die buiten slaapt. Maar een Cayman is gewoon een modern vervoermiddel. Een beetje verhoogde kans op vogelpoep op je auto, maar verder? gewoon doen man!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 sep 2010 15:18 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Helemaal mee eens. De mijne staat soms buiten in een k*tbuurt en soms binnen in een goede buurt. Nog nooit problemen gehad.
|
21 sep 2010 15:41 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Daar waar de allereerste PF rit geweest is.
|
21 sep 2010 15:43 |
|
|
marco angelo
|
je kunt zelfs de simpelste boxster niet onbeheerd laten staan, tegenwoordig kunnen ze nergens meer vanaf blijven, dus lekker in de verwarmde garage op hoogpolig tapijt, houdt petjes met ledjes en polskies op afstand door onze dobermannnnn
_________________________________________ later is nu
|
21 sep 2010 18:58 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
21 sep 2010 19:01 |
|
|
chelsea
ex: 3.2 Targa
ex 964 c2 coupe
ex 993 Targa
BMW 02 1975
|
Zou graag een carport laten plaatsen, maar wat zijn die krengen duur. zo rond de 5 meter lang en niks bijzonders 3 mille. En ik maar denken dat de bouw in de recessie zat. Waar blijven nu die stuntprijzen.
_________________________________________ Nie janken.
|
21 sep 2010 20:14 |
|
|
Krimson
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966Zuidlaren
|
Mijn P staat in garage. kan ook prima op oprit of straat. voor cabrio vind ik het toch prettiger om deze binnen te hebben staan (ook tegen katten op dak e.d.) verder spelen op de oprit ook de kids en de trappers en stuurtjes krassen zo lekker dus.... Voor mij gewoon in de stalling dus voor mijn gemoedsrust maar hij kan prima buiten staan.
_________________________________________ Everything is gone be okay in the end and if it's not okay. It's not the end!
|
21 sep 2010 20:16 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Op straat kan geen kwaad ..., maar dan wel zonder ander auto's ernaast, dus in de lengtericting (of ver van een steegje vandaan waar kleine fietsertjes uit crossen). Met andere woorden: als het de straat wordt, zorg dan in ieder geval voor een schadekansarme plek (3x woordwaarde). Liever iedere dag wat metertjes lopen dan de P zogenaamd veilig in zicht gezet (met de deurschades e.d. die toch altijd gebeuren als je niet kijkt!). Een Cayman is een stoere auto die best tegen weer en wind kan
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
21 sep 2010 20:52 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Altijd binnen!
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
22 sep 2010 0:38 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Laat je 'n jaartje geen onderhoud aan je 993 Targa uitvoeren Ik parkeer de 993 overal en nergens .. maar heb 'm dan ook om (veel) mee te rijden .. met de andere zal ik proberen wat voorzichtiger te zijn ...
|
22 sep 2010 8:25 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Heb je er al eens aan gedacht om de opdracht op werkspot.nl te zetten? Wellicht dat je dan op een betere prijs uitkomt.
|
22 sep 2010 8:41 |
|
|
Yellowbird
|
964 en 968 in garage KJN op oprit, onder carport Wij hebben recent een zelfbouwpakket gekocht, 5 x 5 m. Afgelopen weekend opgebouwd, lukte zelfs twee normaal-niet-klussende forummers!
|
22 sep 2010 13:39 |
|
|
sanendave
BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
Ex 964 c2 CabrioRotterdam
|
De 993 staat normaliter onder carport achter een poort die op slot staat; maar dat is thuis; ik parkeer hem uiteraard ook wel eens elders in weer en wind (bij voorkeur waar andere automobilisten geen kans hebben hun deur in de mijne te gooien). Dagelijkse vervoermiddelen voor de deur.
3 mille voor een carport is idd best fors; we hebben die van ons laten bouwen voor iets meer dan 50% van dat bedrag (5x3 meter). Bouwpakketje paste niet vanwege aflopende oprit (dijkwoning).
|
22 sep 2010 14:30 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Heb ik ook gedaan, iets kleiner van Hillhout, zelf geplaatst met hulp van m'n Pa (toen ie nog 68 lentes telde). En daar staat de P alweer 2 jaren tevreden onder te zijn.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
22 sep 2010 15:40 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Toch eens een andere krant dan de Telegraaf lezen... Een carport staat nog altijd in de planning. Nu staat 'ie dus gewoon buiten. Mijn Cobra die niet eens op slot kon, stond gewoon in Amsterdam op straat. Nooit een probleem geweest
_________________________________________ rouge et noir
|
22 sep 2010 16:23 |
|
|